Школа №21

Адреса

м. Черкаси, вул. Нижня Горова (Калініна), 82

Головним напрямком своєї діяльності педагогічний колектив вважає виховання громадянина, патріота, творця, гуманіста, здатного працювати на Україну. Зусилля вчителів, які впроваджують інноваційні технології, направлені на оновлення освітнього процесу. Комп’ютерний клас школи існує з 1992 року, тепер він оснащений сучасною технікою. І молодші школярі також мають свій комп’ютерний кабінет. З 2009 року запрацював мультимедійний кабінет. Школа підключена до Інтернету.

Учні вивчають другу іноземну (російську) мову з 5 класу, додатково – комп’ютерну грамотність, іноземну мову з 1 класу, мають факультативні заняття з практичного права "Живи за правилами ", факультатив удосконалення читацьких умінь учнів, факультатив з математики та ділового спілкування англійською мовою. Дітям також пропонуються курси за вибором "Культурознавство. Великобританія та США", "Знайомство з українською культурою XVI – XIX ст., видатними постатями України середини XVI – XVIII ст." та курс з риторики "Робота з навчальними текстами".

З 10 класу школярі можуть обрати  такі профільні напрямки, які достатньо розроблені:

  • філологічний (іноземної та української філології);
  • математичний, фізико-математичний;
  • технологічний;
  • економічний.

Учні школи живуть різнобічним, насиченим життям: конкурси, олімпіади, предметні тижні, спортивні змагання – цим опікується шкільна учнівська республіка, яка має свій герб, прапор, гімн, президента та парламент, свої традиції.

Педагогічний колектив, який поєднує досвідчених майстрів і талановиту молодь, має високий творчий потенціал: серед 49 вчителів 24 – вищої категорії, 11 – першої категорії, 5 – другої категорії  та 9 спеціалістів. 9 вчителів школи мають звання " старший учитель", 2 – "учитель – методист". Педагоги задіяні у проектах, пов’язаних з міжнародною співпрацею, займаються апробацією підручників та технічних засобів навчання, беруть участь у міських , обласних методичних семінарах, об’єднуються в творчі групи по вивченню різних педагогічних проблем.

Відгуки