Школа №20, художньо-естетичного профілю
Школа працює за навчальними програмами, підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, авторськими програмами, реалізує навчально-виховні завдання на кожному ступені навчання відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей.
Варіативна частина формується з урахуванням спеціалізації школи гуманітарно-естетичного профілю навчання.
Навчально-виховний процес здійснюється за різними формами: у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, репетицій, клас-уроків, індивідуальних занять (гри на музичних інструментах), академічних концертів, загальних репетицій музично-хореографічних, вокальних та інструментальних ансамблів, творчих виставок, навчально-виробничих екскурсій у процесі урочної та позаурочної освіти.
У школі навчально-виховна робота поєднується з науково методичною, науково-дослідницькою та експериментальною; поряд з традиційними методами і формами використовуються інноваційні технології навчання.
Діти у процесі навчання мають можливість сконцентрувати своє навчання, творчість та відпочинок в одному приміщенні та опанувати багато видів діяльності:
- загальноосвітня школа;
- музична освіта;
- художня праця ;
- хореографія (класика, народний, естрадний танець);
- гра на музичному інструменті;
- музична грамота, сольфеджіо.
Школа постійно налагоджує систематичну взаємодію з культурно-освітніми закладами та представниками культури для залучення учнів до художніх цінностей із максимальним урахуванням індивідуальних здібностей, задоволенням інтересів і потреб учнів.
Особлива увага спрямована на зв'язки із сімейно-родинним оточенням учнів. Великого значення набуває їх гармонізація в сфері художньо-естетичного виховання. Залучення батьків до творчої співпраці сприяє збереженню народних традицій і звичаїв, забезпеченню духовної спадкоємності поколінь.
Система художньо-естетичної освіти та виховання має відкритий характер, що дає широкий простір для вдосконалення, відродження кращих національних культурних традицій і впровадження найсучасніших інноваційних ідей.