Чому саме смартвотч?
Я переконаний, що розумні годинники мають право на існування, тільки якщо вони мають функціонал для здійснення дзвінків. Ми перепробували багато варіантів конструкцій і дійшли висновку, що можна взяти звичайний браслет і просто розкрити його. Виходить повноцінна телефонна трубка.
Так з'явився браслет .klatz. Він швидко знімається, його зручно тримати в руці і можна відразу ж починати розмову.
Ми створили розумний браслет першими в Україні
Є фітнес-браслети, є розумні годинники. Ми зробили щось середнє – розумний браслет. Він може здійснювати дзвінки, приймати нотифікації про нові e-mail, SMS, оновлення программ.
Діагональ дисплея .klatz – 1,72 дюйма. Заряду батареї смартвотча вистачить на два тижні. Розумний годинник "упакований" у жорсткий нерегульований корпус, тому ми передбачили 4 варіанти розмірів. Зараз як операційну систему розглядаємо Android.
Вартість .klatz – приблизно $249. Пристрій розрахований на США і Європу, в цьому питанні все вирішує купівельна спроможність.
Ризики і біди нового типу електроніки
У смартвотча є два недоліки: малий акумулятор і великий розмір пристрою. Так, наприклад, у Galaxy Gear час автономної роботи всього 24 години, у Pebble – тиждень, але в цієї моделі немає опції дзвінків.
Перша версія Galaxy Gear провалилася. Люди купували пристрій і не знали, що з ним робити. Споживачі не знали, як застосувати та гідного виправдати таку дорогу покупку.
Інша популярна "іграшка" – окуляри Google Glass – насправді не такі революційні, як здається. Головна причина – дизайн. Окуляри мають дивний вигляд, ними не зручно користуватися, людям важко звикнути до такого форм-фактору. Крім того, в Google Glass немає критично важливого функціоналу, а значить, і логічного обґрунтування для покупки.
Хитрість розумного годинника полягає у психології людей. Ми завжди чекаємо дзвінків, повідомлень, новин. Кожне повідомлення – це доза серотоніну, яка виробляється в організмі.
Переглянути нові повідомлення на годиннику набагато простіше, ніж діставати смартфон і кожні 10 хвилин дивитися на дисплей
За декілька місяців черкаський смартвотч вийде на Kickstarter
У проектів на Kickstarter є два шляхи. Збирають гроші, виготовляють продукт, відправляють людям, тема закривається. Буває, що проект викуповує більш велика корпорація. Так було з шоломом віртуальної реальності Oculus Rift, який згодом поглинула компанія Facebook за $2 млрд. Спочатку користувачі Kickstarter зібрали на виробництво шолома $2,4 млн. Люди, повіривши в проект, після угоди з Facebook вважали себе використаними. Цей сценарій, безумовно, хороший для засновників, але неприйнятний для людей, які вклали кошти у продукт.
Приблизно через два місяці стартує кампанію зі збору коштів для масового виробництва на краудфандинговій платформі Kickstarter.
Успіх – це велика піца, порізана на багато шматочків. Найбільший шматок – реакція ринку, потім іде виробничий процес, чи зможемо ми якісно зробити складний пристрій із безліччю деталей. Дрібні "часточки" – добір програмістів, правильне юридичне оформлення компанії, хороше промо. Навіть без одного з цих шматочків піца буде неїстівною.
В майбутньому портативні гаджети "підуть під шкіру"
Ринок електроніки, яку можна носити на тілі, зростає шаленими темпами. Люди мають потребу в чомусь новому. Користувачі придбали смартфони, тепер їм потрібна нова високотехнологічна іграшка.
В майбутньому портативні гаджети отримають зв'язок із людською нейросистемою і просто "підуть під шкіру". Безумовно, спочатку це будуть медичні прилади, але потім з'являться і масові пристрої. Чіпи для діабетиків, наприклад, розроблені вже давно.
Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!