Окружний адміністративний суд
Адреса
м. Черкаси, вул. Шевченка, 117
Час роботи
пн-чт 08:00-17:15; пт 08:00-16:00
У структурі апарату суду утворено три структурні підрозділи.
Відділ бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення.
Основними завданнями та функціями відділу є:
- Ведення бухгалтерського обліку фінансово – господарської діяльності Черкаського окружного адміністративного суду.
- Складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності.
- Забезпечення дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти.
- Організація роботи із господарського обслуговування суду.
- Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу суду.
Відділ документального забезпечення (канцелярія).
Основними завданнями та функціями відділу є:
- Організація ведення діловодства у суді згідно вимог чинного законодавства.
- Приймання та реєстрація документів, у тому числі тих, які передаються електронними засобами зв’язку, розподіл вхідної кореспонденції та передача відповідальним виконавцям згідно вимог чинного законодавства щодо ведення діловодства у суді.
- Реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції.
- Внесення до бази даних автоматизованої системи документообігу первинної інформації по справі (щодо сторін та інших учасників процесу, предмету позову, тощо).
- Організація довідково-інформаційної роботи щодо проходження та стану розгляду процесуальних та інших документів в суді.
- Організація роботи щодо розгляду звернень громадян, запитів на інформацію та щодо ведення особистого прийому громадян у суді.
Відділ кадрової та аналітично – статистичної роботи.
Основними завданнями та функціями відділу є:
- Реалізація державної політики у сфері державної служби та з питань кадрової роботи;
- Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
- Задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання;
- Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, забезпечення їх безперервного навчання.
- Документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
Відгуки