Школа №25
Одним із головних напрямків діяльності школи є розвиток творчих здібностей дітей. На цьому етапі дієвою є технологія розвитку творчої особистості шляхом створення творчого виховного простору.
Актуальними є технології з розвитку критичного мислення, що дають учневі широкий інструментарій для роботи з інформацією, навчають моделювати, аналізувати та використовувати її. З поміж технологій критичного мислення впроваджуються -дебати, методики: "Асоціативний кущ", "Суд".
Спілкування з батьками проходить в таких формах: тижневі або місячні листи-новини; зустрічі груп батьків; ранкова кава; зустрічі в обід; фестивалі та святкування.
Партнерство пропонує дітям модель того, як дорослі можуть працювати разом над створенням доброзичливої атмосфери навчання. На досвіді використання даних технологій створюється систему виховної роботи, яка виховує соціально-активну особистість, здатну реалізувати творчі здібності в майбутньому дорослому житті.
Потребою сьогодення стало створення та діяльність шкільного "Європейського клубу", метою якого є ознайомлення з Європейською культурою, встановлення контактів, здобуття нового досвіду, пропагування ідеї спільної Європи.З 2007 року в закладі освіти розпочав свою діяльність євроклуб "Діти Європи".
Принципи, покладені в основу учнівського самоврядування школи:
- Свідоме ставлення до громадської діяльності;
- Постійний пошук нових форм функціонування органів самоврядування, форм діяльності самоврядування;
- Взаємоповага, взаємопідтримка, доброзичливість, взаємоконтроль;
- Чіткий, збалансований розподіл обов'язків;
- Доцільність та ефективність роботи;
- Добровільна праця заради ідеї: "Зробити школу надзвичайно цікавим і високоцивілізованим закладом";
- Постійний зв’язок представників органів самоврядування з учнівською громадськістю;
- Активне співробітництво органів самоврядування з дирекцією, педагогами школи, громадськістю в різних сферах життя, навчання.