Закритий клуб “Бізнес-середа”: як не платити за клієнта двічі

Неочевидна аналітика сайту і несподівані відкриття для бізнесменів.

8 грудня 2017417
'Закритий клуб “Бізнес-середа”: як не платити за клієнта двічі'

На другій зустрічі закритого клубу “Бізнес-середа” феї digital-маркетингу компанії “TAG” розкривали секрети, яким шляхом користувач іде до покупки і за допомогою яких інструментів цей шлях аналізувати.

У вас є сайт, і туди заходять користувачі – ваші потенційні клієнти. Чи часто ви аналізуєте канали, звідки вони приходять? Чи знаєте, як ці канали взаємодіють між собою? Як розподіляти між ними кошти? 

Аналізувати статистику сайту треба. А як робити це грамотно і на які метрики звертати увагу, щоб не платити за клієнта двічі – про це розказали SEO-спеціаліст Леся Костенко і провідний таргетолог компанії “TAG” Євгенія Стовпова.

Дивіться коротке відео і зацініть класну атмосферу.

Про що говорили – в п'яти тезах

Тема другої зустрічі – “Неочевидна аналітика сайту, або як не платити за клієнта двічі”. Про що йшла мова – читайте у нашому найкоротшому в світі огляді.

  • Завжди використовуйте декілька каналів і джерел трафіку на сайт. Коли клієнти бачать вас у соціальних мережах, в Google. На тематичних сайтах – складається враження, що існуєте ви і “Розетка”.
  • Аналізуйте канали, які приносять найбільше конверсій. “Шлях” кожного клієнта до моменту покупки треба відслідковувати. Так ви розумітимете, чому активність відвідувачів не завжди завершується покупкою.
  • Час до конверсії залежить від багатьох факторів – ціни товару чи послуги, наскільки сильно людина потребує вашого продукту в конкретний момент, чи є акції та знижки. Час до конверсії може бути дуже тривалим. Ці показники дають розуміння, наскільки довго має тривати рекламна кампанія.
  • “Доженіть” всіх ремаркетингом – він показує рекламу тій аудиторії, яка відвідала сайт, зробила певні дії, але не завершила замовлення. Клієнт хоче купити ваш товар, заходить на сайт, але… йде, так і не зробивши покупку. Він думає... всюди бачить вашу рекламу... Клікає, повертаючись на ваш сайт... і купує у вас! Ура!
  • Що краще – Google Analytics чи Яндекс Метрика? Краще – використовувати обидва інструменти. Вони безкоштовні і доповнюють можливості один одного для аналізу поведінки відвідувачів на сайті.

 

Дякуємо партнерам, які приєдналися до нашої зустрічі – мережа супермаркетів “Гранд Маркет”, медцентр “Авіцена”, салон оптики “Зір”, салон нігтьової естетики та педикюру “Elena Gladun beauty kitchen”, центр сімейної медицини “Лікар здоров'я”, творчо-наукове виробниче підприємство “Арта”, компанія “Сантехстиль”, фуд-фотограф Наталія Успенська.

Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі