Маркетинг і продажі майбутнього: у Черкасах відбулася зустріч закритого клубу "Бізнес-середа"Майбутнє бізнесу в оцифрованому світі. |
18 травня 20187890 |
На черговій неформальній зустрічі закритого клубу "Бізнес-середа" черкаським підприємцям розказали про психологію "сарафану", маркетинг майбутнього та нові підходи до продажів.
Ось невеличке відео, як все відбувалося.
Про що говорили на "Бізнес-середі" у 5 тезах
Ми живемо в еру змін. Щоб бути успішним в сучасному світі, потрібно змінювати підходи до маркетингу і продажів. Грайте за новими правилами – і побачите результат. Про майбутнє бізнесу в оцифрованому світі на зустрічі розповіли founder & провідний маркетолог компанії "TAG" Наталя Яценко і директор з розвитку Марина Суботіна.
Активуйте "сарафан"
Щоб про вашу компанію говорили, створіть вірусний інформаційний привід, яким користувачі будуть добровільно ділитися. Особисті рекомендації працюють в 10 разів ефективніше, ніж хороша реклама. 20-50% рішень про покупку люди ухвалюють за особистими рекомендаціями.
Використовуйте тригери, щоб привернути увагу
Експеримент за участю студентів підтвердив, що сильний тригер працює краще, ніж гучний слоган. Суть експерименту: організатори поставили за мету привчити студентів до правильного харчування в їдальнях. Щоб привернути увагу, використали 2 варіанти подачі:
- "Веди здоровий спосіб життя, їж 5 фруктів і овочів щодня"
- "На кожен піднос – 5 фруктів і овочів в день"
Слово "піднос" спрацювало як тригер – студенти стали їсти на 25% більше овочів і фруктів.
Конкуренти також можуть стати тригером
Як прорекламувати нову програму-перекладач, якщо всі звикли користуватися Google Translate? Використайте Google Translate як тригер і зіграйте на порівнянні. Ось як це зробила компанія "Elan".
Провокуйте емоції
За допомогою свідомості люди сприймають всього 40 біт інформації. А наші емоції приймають приблизно 11 млн біт інформації щосекунди. Тобто більшість інформації обробляється без участі свідомості. Активуйте емоції своїх клієнтів. Емоції з найбільш високою активацією – гумор, натхнення, благоговіння, злість, страх. Емоції з найменшим рівнем активації – задоволеність, смуток.
Брати чи віддавати: як бути успішним продавцем?
Адам Грант у книзі "Брати чи віддавати" визначив 3 основні категорії людей:
- ті, які дають;
- ті, які беруть;
- ті, які обмінюються.
В піраміді успіху найменш ефективними є ті, що дають. Потім ідуть ті, що обмінюють, а на верхівці розташовуються ті, які беруть. Але в сучасних умовах найбільш успішний тип людей – це розумні дарувальники. Вони вміють віддавати, але водночас відрізняють маніпуляцію від потреби в допомозі.
Одна з умов успіху в сфері продажів – це позиція розумного дарувальника. Люди завжди чинитимуть опір нав'язливому продавцю, але ніколи не сперечатимуться з власним рішенням купити продукт.
Дякуємо партнерам-учасникам клубу, які долучилися до зустрічі: косметологічний кабінет "Дарія", магазин "Спортландія", ресторанний комплекс "Чайка", туристичне агентство "Море&More", транспортна компанія "Еліт-експрес", магазин "Декор вікна", компанія "Кий Авіа", студія здоров'я, краси та стилю "Savoiardi" і фуд-фотограф Наталія Успенська.
Дякуємо ресторану "Victoria Garden" за кейтеринг і смачне частування.