Маркетинг і продажі майбутнього: у Черкасах відбулася зустріч закритого клубу "Бізнес-середа"

Майбутнє бізнесу в оцифрованому світі.

18 травня 20187830
'Маркетинг і продажі майбутнього: у Черкасах відбулася зустріч закритого клубу 'Бізнес-середа''

На черговій неформальній зустрічі закритого клубу "Бізнес-середа" черкаським підприємцям розказали про психологію "сарафану", маркетинг майбутнього та нові підходи до продажів.

Ось невеличке відео, як все відбувалося.

Про що говорили на "Бізнес-середі" у 5 тезах

Ми живемо в еру змін. Щоб бути успішним в сучасному світі, потрібно змінювати підходи до маркетингу і продажів. Грайте за новими правилами – і побачите результат. Про майбутнє бізнесу в оцифрованому світі на зустрічі розповіли founder & провідний маркетолог компанії "TAG" Наталя Яценко і директор з розвитку Марина Суботіна.

Активуйте "сарафан"

Щоб про вашу компанію говорили, створіть вірусний інформаційний привід, яким користувачі будуть добровільно ділитися. Особисті рекомендації працюють в 10 разів ефективніше, ніж хороша реклама. 20-50% рішень про покупку люди ухвалюють за особистими рекомендаціями.

Використовуйте тригери, щоб привернути увагу

Експеримент за участю студентів підтвердив, що сильний тригер працює краще, ніж гучний слоган. Суть експерименту: організатори поставили за мету привчити студентів до правильного харчування в їдальнях. Щоб привернути увагу, використали 2 варіанти подачі:

  • "Веди здоровий спосіб життя, їж 5 фруктів і овочів щодня"
  • "На кожен піднос – 5 фруктів і овочів в день"

Слово "піднос" спрацювало як тригер – студенти стали їсти на 25% більше овочів і фруктів.

Конкуренти також можуть стати тригером

Як прорекламувати нову програму-перекладач, якщо всі звикли користуватися Google Translate? Використайте Google Translate як тригер і зіграйте на порівнянні. Ось як це зробила компанія "Elan".

Провокуйте емоції

За допомогою свідомості люди сприймають всього 40 біт інформації. А наші емоції приймають приблизно 11 млн біт інформації щосекунди. Тобто більшість інформації обробляється без участі свідомості. Активуйте емоції своїх клієнтів. Емоції з найбільш високою активацією – гумор, натхнення, благоговіння, злість, страх. Емоції з найменшим рівнем активації – задоволеність, смуток.

Брати чи віддавати: як бути успішним продавцем?

Адам Грант у книзі "Брати чи віддавати" визначив 3 основні категорії людей:

  • ті, які дають;
  • ті, які беруть;
  • ті, які обмінюються.

В піраміді успіху найменш ефективними є ті, що дають. Потім ідуть ті, що обмінюють, а на верхівці розташовуються ті, які беруть. Але в сучасних умовах найбільш успішний тип людей – це розумні дарувальники. Вони вміють віддавати, але водночас відрізняють маніпуляцію від потреби в допомозі.

  • Фото 1 - Маркетинг і продажі майбутнього: у Черкасах відбулася зустріч закритого клубу "Бізнес-середа"
  • Фото 2 - Маркетинг і продажі майбутнього: у Черкасах відбулася зустріч закритого клубу "Бізнес-середа"

Одна з умов успіху в сфері продажів – це позиція розумного дарувальника. Люди завжди чинитимуть опір нав'язливому продавцю, але ніколи не сперечатимуться з власним рішенням купити продукт.

Дякуємо партнерам-учасникам клубу, які долучилися до зустрічі: косметологічний кабінет "Дарія", магазин "Спортландія", ресторанний комплекс "Чайка", туристичне агентство "Море&More", транспортна компанія "Еліт-експрес", магазин "Декор вікна", компанія "Кий Авіа", студія здоров'я, краси та стилю "Savoiardi" і фуд-фотограф Наталія Успенська.

Дякуємо ресторану "Victoria Garden" за кейтеринг і смачне частування.

Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі