Олександру Цибенко немає ще й 20 років, але хлопець уже давно й активно освоює ринок e-commerce. Почалося все зі звичайного продажу камери Go Pro на популярній українській дошці оголошень. З часом інтерес до ринку онлайн-рітейлу і сучасних гаджетів переріс у бізнес. У 17 років Олександр став офіційним дистриб'ютором камер Go Pro в Черкасах, а потім пішов з університету і повністю присвятив себе розвитку інтернет-магазину.
За декілька років існування нішевий онлайн-маркет електроніки і гаджетів перетворився в онлайн-гіпермаркет "SELGO". Сьогодні асортимент магазину налічує мільйон позицій. Тут можна знайти все – від гіробордів і побутової техніки до канцтоварів і косметики. У планах – розвиток усіх напрямів онлайн-рітейлу і партнерство з великими українськими постачальниками.
Перший інтернет-магазин не приніс жодного продажу
Все почалося з продажу камери Go Pro п'ять років тому. Тоді її можна було купити в декількох магазинах і за приватними оголошеннями на "Slando". Конкуренції на ринку не було. Я купив камеру за супернизькою ціною і виставив її на дошці оголошень – продасться чи не продасться. Покупець знайшовся того ж дня. Перший дзвінок, перша зустріч, перший заробіток у 300 грн – я зрозумів, що це працює. Так чому б не зайняти цю нішу?
Коли постачальник зрозумів, що я займаюся перепродажем, запропонував співпрацю на умовах дропшипінгу. Щоб скоротити ланцюжок дій і оптимізувати витрати, постачальник відправляв товар безпосередньо клієнтові, а я знаходив і приводив цих клієнтів. Весь товар привозили з-за кордону, асортимент розширювався, збільшувалися обсяги продажів. Однієї дошки оголошень було замало, тож я створив перший інтернет-магазин.
Принцип "Чим більше грошей ти вклав в інтернет-магазин, тим крутіші продажі" – не працює. Тоді я думав, що достатньо створити інтернет-магазин – і ти тут будеш отримувати прибуток! Але перший інтернет-магазин не приніс жодного продажу. Потім я перепробував ще дві платформи, ситуація не змінилася.
Виявилося, гарний дизайн – не головний фактор під час ухвалення рішення про покупку. У нас були різні сайти. Але клієнту потрібна хороша ціна і правильний підхід. Навіть якщо ми не можемо запропонувати найкращу ціну на ринку, клієнт отримує партнерську знижку – можливість придбати продукт за максимально наближеною до закупівельної ціною.
Олександр Цибенко
Сервіс – це головний товар
Інтернет-магазину "SELGO" офіційно 2 роки. В порівнянні з "аборигенами" ринку – це дуже мало. Як конкурувати, адже в секторі e-commerce приблизно рівні умови пропонують всі компанії: доставка, гарантія, повернення товару тощо. Думаю, успіх визначає орієнтованість на клієнта і його потреби. Ми пропонуємо не тільки хорошу ціну, але і гарний сервіс.
Для магазинів-лідерів з великими товарообігом клієнти з часом втрачають цінність. Рітейлери дозволяють собі неуважно ставитися до покупців: доставка триває тиждень, ціна змінюється за ситуацією. Онлайн-шопінг перетворюється в справжній квест. Ми ж маємо змогу контролювати процеси на всіх етапах – від замовлення до отримання продукту в руки. Всі зміни ціни чи наявності товару в режимі реального часу оновлюються на сайті.
Сервіс – це головний товар. Сьогодні всі українці без винятку – і багаті, і бідні – перебувають у стресі через кризу. Тому спілкування з навколишнім світом стало дуже важливим. Люди цінують довіру. Від того, чи знайшов менеджер підхід до конкретної людини і її запиту, залежить, повернеться клієнт в інтернет-магазин чи ні.
Купуючи "сірий" товар, ви дуже ризикуєте
Ігрова техніка для нашого інтернет-магазину "SELGO" – це товари-"локомотиви". Ми пропонуємо найкращу ціну, офіційну гарантію, покупку в розстрочку або кредит. Все це можна зробити за допомогою декількох кліків на сайті.
Український покупець шукає низьку ціну. Багато людей обирає "сірий" товар і ризикує, адже у разі виникнення проблем їм відмовлять у гарантійному обслуговуванні. Крім цього, можуть з'явитися інші неприємності, наприклад, відсутність російської локалізації. У результаті економія себе не виправдовує. "Сірі" Go-Pro й інші гаджети краще не купувати.
Я тісно пов'язаний зі світом електроніки. По суті, вона стала базою для інтернет-магазину "SELGO". Якщо раніше гаджети створювали тільки для "фану", то сьогодні є дуже багато корисних іграшок, адже індустрія не стоїть на місці. Наприклад, 3D-ручка і GPS-годинник для дітей. 3D-ручка – це розвивальний гаджет з примітивним принципом роботи, але він дозволить дитині спробувати себе в ролі скульптора і художника. GPS-годинник – корисний девайс для батьків. Годинник показує точне місцеперебування дитини. Якщо зв'язок було втрачено, годинник передасть SOS-сигнал на батьківський пристрій. Це корисні та потрібні девайси, з кожним роком вони стають все більш доступними.
Труднощі – вік, постачальники, команда
Вік. Мені 19 років, а це створює труднощі на багатьох етапах: протягом тривалого часу я не міг офіційно працевлаштувати людину, укласти договір... Мені дуже не вистачало якихось елементарних знань в економіці та маркетингу. Ми довго йшли до розуміння того, що звичайний влив грошей в інтернет-магазин не замінить повноцінного маркетингу. Водночас досвід участі в бізнес-тренінгах і лекціях з саморозвитку в мене негативний. Моєму бізнесу і мені особисто вони не дали ніякого результату.
Постачальники. На старті великі труднощі виникали з постачальниками. Ми довго шукали постачальників, вони відмовлялися, нам доводилося погоджуватися на будь-які умови. Сьогодні всі великі компанії запропонували нам партнерство, і тепер умови диктувати можемо вже ми.
Команда. Працівники, які приходять в офіс, відсиджують робочий час і йдуть, це не наша історія. Таких багато, але я не хочу керувати працівниками-роботами. Для успіху потрібна віддача і взаємозв'язок. Один у полі не воїн. Напевно, хороша команда – це головна запорука успіху. Хоча сьогодні мені доводиться бути і маркетологом, і продавцем, шукати постачальників, укладати договори, вирішувати форс-мажори, іноді навіть забирати та доставляти дорогі посилки. Це частина моєї сфери відповідальності, і я з задоволенням йду цим шляхом.
Фото – Сергій Черкасов
Фоточки товаров не все грузятся, как минимум в разделе чеxлы для xiaomi 3 Pro, и вообще было бы логичнее все чехлы в отдельную категорию .... что бы список не такой длинный был.
Алексей, так и будет.
Все категории с чехлами будут иметь свои родительские категории, изображения так же будут.
На данный момент оптимальный вариант: загрузить все как есть, после чего разбивать по категориям и делать "ресайз" изображений :)
Хотел сайт глянуть а он не работает http://prntscr.com/ff7w4x
Денис, сайт был отключен в период с 22:00 до 11:00, так как сейчас происходит выгрузка большого количества товаров, которые после активации мы сразу вам презентуем :)
За хлопців, однозначно треба радіти. Молодці. Успіхів. Крокуйте впевнено.
Написали бы хоть какие-то цифры, а то не понятно, порадоваться за ребят или посочувствовать
Виталий, мы всегда готовы поделится своими результатами :)
Что именно вас интересует?
Ну если не жалко то что-то в стиле оборот, динамика роста продаж, издержки на рекламу. Интересно же)
- Оборот за май 2017 года составил порядка 2 000 000 грн.
- Затраты на рекламу за этот месяц составили порядка 40 000 грн. (прайс-площадки, контекстная реклама, социальные сети)
- Посещаемость сайта с количеством товаров в 5000 позиций составляет 500-700 человек в сутки.
- В Июне 2017 года мы планируем запуск ассортимента в 2 000 000 позиций, следовательно, вышеперечисленные показатели будут расти :)
Ну вот, теперь можно за вас порадоваться, красавцы!)
Спасибо большое :)
Олександр ,ви молодець!!!!Цілеспрямований,впевнений в своїх силах, у вас все вийде!