Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентикуГрупа компаній "Q28" розробила пропозицію для створення бренду нашого міста. |
2 липня 20195620 |
Черкаси славляться прекрасною природою, величезною кількістю парків, бульваром і звичайно ж, дамбою. Тут добре розвинена спортивна інфраструктура, яка може дозволити місту стати спортивною столицею України: близько 10 спортивних шкіл, 17 спортзалів, 9 спортивних комплексів – є всі умови для занять практично кожним видом спорту. Також саме в Черкасах на новому стадіоні проходять збори національної збірної з легкої атлетики та інших видів спорту.
Сама ідея перетворити Черкаси на спортивну столицю належить заступнику мера міста Юрію Ботнарю, який з моменту свого призначення займається розвитком спортивних ініціатив.
Кожен рік проводиться понад 200 заходів зі спортивною тематикою, в яких беруть участь понад 10 тисяч жителів різного віку. Місто і область має своїх зірок спорту, які беруть участь у змаганнях і захищають честь регіону і країни.
Правильно вибраний фокус дозволить Черкасам швидше і ефективніше розвиватися. Стратегічні напрацювання компаній "Q28" містять аналітичні дані, концепцію, пропозиція щодо айдентики і логотипу, стратегію впровадження проекту в життя міста.
У Черкас є герб, який добре живе і трансформується з 1851 року. Звичайно, він несе глибокий сенс і дуже важливий для міста як для територіальної одиниці у межах держави. Перед нами було завдання створити новий і сучасний спосіб, за допомогою якого можна збагатити візуальну комунікацію міста. У айдентиці ми створили набір спрощених символів, в яких закладений символізм і унікальні характеристики міста. Віддали шану стародавньому гербу. І все заміксували в сучасну, яскраву і живу модель.
Остання інтерпретація герба міста Черкаси була прийнята міською радою 1995 році. У його верхній частині розташований козак у червоному одязі, з рушницею на плечі. Ця частина герба вказує на безпосередню участь міста у формуванні козацтва в Україні. У нижній частині розташований сріблястий кінь, рух якого направлено в лівий бік.
Це збірний образ, що поєднує в собі хоробрість лева, зір орла, силу вовка, спритність лисиці і демонструє характер міста і місцевих жителів.
Ось основні 4 кита з імплементації представленої концепції:
1. Здоровий черкащанин. Зробити спорт частиною життя черкащан за допомогою організації регулярних спортивних подій для всієї родини. Також розширення баз і клубів для любителів абсолютно різного віку, створення велодоріжок, ремонту поточних вуличних спортивних майданчиків та встановлення нових. Проведення інформаційних кампаній.
2. Кращі спортивні події проводяться в Черкасах. Організація спортивних змагань всеукраїнського та міжнародного рівня, які закріплять асоціацію Черкас як спортивного центру країни.
3. Ком'юніті за спортивними інтересами. Формування і розвиток вже існуючих спортивних центрів у місті, які перетворяться в спортивні ком'юніті, акумулюючі спортивну енергію міста.
4. Створення спортивної історії міста. Впровадження постійних спецпроектів, які б розповідали всім жителям про спортивну історію міста, спортивних новинах міста і всієї країни.
Така стратегія зможе підвищити рівень життя населення в Черкасах. Сфокусує чітке позиціонування на карті країни та формування позитивного іміджу міста. Поліпшить економіку міста, розвиток малого та середнього бізнесу. Буде залучати більше туристів, за рахунок проведення зборів, змагань та спортивних подій, розвиватиме інфраструктуру. Створить більш привабливий образ Черкас для національних і міжнародних інвесторів.
Коротка ідея проекту викладена на сайті компанії. Там є розділ "Зворотній зв'язок", за допомогою якого кожен може залишити свій коментар, поділитися думкою або ідеєю. Оскільки ця пропозиція не є фінальною, команда "Q28" пропонує жителям міста приєднатися до робочої групи з доопрацюванням стратегії.