Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику

Група компаній "Q28" розробила пропозицію для створення бренду нашого міста.
2 липня 20195620
'Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику'

Черкаси славляться прекрасною природою, величезною кількістю парків, бульваром і звичайно ж, дамбою. Тут добре розвинена спортивна інфраструктура, яка може дозволити місту стати спортивною столицею України: близько 10 спортивних шкіл, 17 спортзалів, 9 спортивних комплексів – є всі умови для занять практично кожним видом спорту. Також саме в Черкасах на новому стадіоні проходять збори національної збірної з легкої атлетики та інших видів спорту.

Сама ідея перетворити Черкаси на спортивну столицю належить заступнику мера міста Юрію Ботнарю, який з моменту свого призначення займається розвитком спортивних ініціатив.

Кожен рік проводиться понад 200 заходів зі спортивною тематикою, в яких беруть участь понад 10 тисяч жителів різного віку. Місто і область має своїх зірок спорту, які беруть участь у змаганнях і захищають честь регіону і країни.

Черкаси мають хороші задатки для розвитку туризму, але на даний момент ця сфера розвивається швидше всупереч обставинам. Проблеми з дорожньою інфраструктурою в області та місті, основні визначні пам'ятки, які все ще потребують реконструкції та професійного підходу. На усунення цих проблем піде приблизно 10 років. Тому наша команда вирішила сфокусуватися саме на спортивному векторі.

Мета нашого проекту – залучити жителів міста до розробки фінальної стратегії розвитку і допомогти Черкасам знайти свій бренд. Така ініціатива допоможе нам стати спортивним центром України, надати ще більше можливостей займатися спортом і, в цілому, дотримуватися здорового способу життя, а також приймати всеукраїнські та міжнародні спортивні події.

Валерія Іонан
Валерія Іонан
засновник і керуючий партнер компанії "Q28 Corp".
 

Правильно вибраний фокус дозволить Черкасам швидше і ефективніше розвиватися. Стратегічні напрацювання компаній "Q28" містять аналітичні дані, концепцію, пропозиція щодо айдентики і логотипу, стратегію впровадження проекту в життя міста.

  • Фото 1 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 2 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 3 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 4 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 5 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 6 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
У Черкас є герб, який добре живе і трансформується з 1851 року. Звичайно, він несе глибокий сенс і дуже важливий для міста як для територіальної одиниці у межах держави. Перед нами було завдання створити новий і сучасний спосіб, за допомогою якого можна збагатити візуальну комунікацію міста. У айдентиці ми створили набір спрощених символів, в яких закладений символізм і унікальні характеристики міста. Віддали шану стародавньому гербу. І все заміксували в сучасну, яскраву і живу модель.
Дмитро База
Дмитро База
арт-директор компанії "Q28 Corp".

Остання інтерпретація герба міста Черкаси була прийнята міською радою 1995 році. У його верхній частині розташований козак у червоному одязі, з рушницею на плечі. Ця частина герба вказує на безпосередню участь міста у формуванні козацтва в Україні. У нижній частині розташований сріблястий кінь, рух якого направлено в лівий бік.

Це збірний образ, що поєднує в собі хоробрість лева, зір орла, силу вовка, спритність лисиці і демонструє характер міста і місцевих жителів.

Ось основні 4 кита з імплементації представленої концепції:

1. Здоровий черкащанин. Зробити спорт частиною життя черкащан за допомогою організації регулярних спортивних подій для всієї родини. Також розширення баз і клубів для любителів абсолютно різного віку, створення велодоріжок, ремонту поточних вуличних спортивних майданчиків та встановлення нових. Проведення інформаційних кампаній.

2. Кращі спортивні події проводяться в Черкасах. Організація спортивних змагань всеукраїнського та міжнародного рівня, які закріплять асоціацію Черкас як спортивного центру країни.

3. Ком'юніті за спортивними інтересами. Формування і розвиток вже існуючих спортивних центрів у місті, які перетворяться в спортивні ком'юніті, акумулюючі спортивну енергію міста.

4. Створення спортивної історії міста. Впровадження постійних спецпроектів, які б розповідали всім жителям про спортивну історію міста, спортивних новинах міста і всієї країни.

  • Фото 1 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 2 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 3 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику
  • Фото 4 - Новий образ міста: Черкасам запропонували іншу айдентику

Така стратегія зможе підвищити рівень життя населення в Черкасах. Сфокусує чітке позиціонування на карті країни та формування позитивного іміджу міста. Поліпшить економіку міста, розвиток малого та середнього бізнесу. Буде залучати більше туристів, за рахунок проведення зборів, змагань та спортивних подій, розвиватиме інфраструктуру. Створить більш привабливий образ Черкас для національних і міжнародних інвесторів.

Коротка ідея проекту викладена на сайті компанії. Там є розділ "Зворотній зв'язок", за допомогою якого кожен може залишити свій коментар, поділитися думкою або ідеєю. Оскільки ця пропозиція не є фінальною, команда "Q28" пропонує жителям міста приєднатися до робочої групи з доопрацюванням стратегії.

Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі