"Masters Academy" запустила серію воркшопів для черкащан

Учасники створили контент-стратегію для топової американської компанії за 2 години.

1 квітня 20185850
''Masters Academy' запустила серію воркшопів для черкащан'

"Masters Academy" – освітній проект, де 30 менторів відкрито діляться своїми знаннями й досвідом у сфері IT. Перший воркшоп у цьому сезоні відбувся в суботу, 31 березня. Його провела Марина Ставнича – ментор академії і досвідчений маркетинг-менеджер.

Захід відвідало 30 учасників, які об’єдналися у 6 команд. Під час воркшопу вони дізналися, що таке контент-маркетинг і який контент варто створювати. Марина Ставнича розказала про основні принципи побудови контент-стратегії, як привернути увагу читача, як просувати різні види контенту та визначати його ефективність. 

  • Фото 1 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy
  • Фото 2 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy
  • Фото 3 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy
  • Фото 4 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy
  • Фото 5 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy
  • Фото 6 - Стартувала серія воркшопів від Masters Academy

Під час практичної частини учасники в командах під керівництвом досвідченого маркетолога побудували контент-стратегії для топової американської IT-компанії, створили контент-план компанії на місяць і визначили способи його просування. Кожна команда продемонструвала свою стратегію й отримала фідбек.

Організатори обіцяють провести серію таких воркшопів, які відбуватимуться аж до кінця літа.

Анна Петровська

Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі