"Masters Academy" запустила серію воркшопів для черкащанУчасники створили контент-стратегію для топової американської компанії за 2 години. |
1 квітня 20185980 |
"Masters Academy" – освітній проект, де 30 менторів відкрито діляться своїми знаннями й досвідом у сфері IT. Перший воркшоп у цьому сезоні відбувся в суботу, 31 березня. Його провела Марина Ставнича – ментор академії і досвідчений маркетинг-менеджер.
Захід відвідало 30 учасників, які об’єдналися у 6 команд. Під час воркшопу вони дізналися, що таке контент-маркетинг і який контент варто створювати. Марина Ставнича розказала про основні принципи побудови контент-стратегії, як привернути увагу читача, як просувати різні види контенту та визначати його ефективність.
Під час практичної частини учасники в командах під керівництвом досвідченого маркетолога побудували контент-стратегії для топової американської IT-компанії, створили контент-план компанії на місяць і визначили способи його просування. Кожна команда продемонструвала свою стратегію й отримала фідбек.
Організатори обіцяють провести серію таких воркшопів, які відбуватимуться аж до кінця літа.
Анна Петровська