Електромонтери з Черкас стали дизайнерами алюмінієвих краваток-метеликів.
21 вересня 20153234
Сфера діяльності:
створення ідей
Сім'я, оточення
неодружені
Акцент:
алюмінієві метелики
Цитата:
Добра розвага – здійснювати неможливе
Черкаські стартапери, молоді, енергійні та креативні засновники власного модного бренду "Damico", випускають лінійку алюмінієвих метеликів-аксесуарів.
Це історія про електромонтерів, які круто змінили своє життя. Професійні електрики Дмитро Саін та Андрій Литвин рік тому налагодили випуск алюмінієвих метеликів-аксесуарів і продовжують мріяти про подальший розвиток власного модного бренду "Damico". Метелики, виготовлені в Черкасах, купують клієнти з 24 країн світу. В майбутньому хлопці планують налагодити випуск одягу, аксесуарів, меблів і декору. Як пройти шлях від електромонтерів до дизайнерів-початківців, стартапери розказали в ексклюзивному інтерв'ю.
Продукцію Damico купують у 24 країнах світу
Є люди, яким вистачає стабільної роботи і мінімальної заробітної плати. А є люди, які прагнуть більшого. Ми довго працювали електромонтажниками і врешті-решт зрозуміли – треба щось змінювати. Перший крок – звільнитися з роботи. Ми й далі працювали в цій галузі, але вже "на себе". Фізична праця не приносила задоволення і ми розуміли що остаточно хочемо покінчити з цим заняттям. Почали шукати інші напрями, зупинилися на виробництві одягу.
Стартового капіталу, щоб купувати одяг партіями, не було. Наше початкове фінансування – це зарплата двох електромонтажників. Тому потрібно було створювати продукт із мінімальними затратами. Ми почали виготовляти шапки.
Творча атмосфера краудфандингового сайту Kickstarter надихнула нас на створення метеликів з алюмінію. В результаті ми розмістили проект на платформі і почали збір коштів. Для старту виробництва нам потрібно було зібрати 3000$ за місяць, а ми зібрали 6700$. Це була наша маленька перемога.
Остаточно ми покінчили з електромонтажем, коли він почав заважати розвитку бренду. Потрібно було розставляти пріоритети. Ми поставили бренд на перше місце. Сьогодні "Damico" – це єдине джерело нашого доходу.
Продукцію "Damico" купують за кордоном у 24 країнах світу – США, Швеції, Данії, Англії, Сингапурі, Китаї, Кореї, Австралії, Польші, Франції. Основний потік клієнтів забезпечують люди, які дізналися про проект на Kickstarter, а також соціальні мережі Facebook та Instagram.
У нас великі плани на перспективу. Плануємо запустити проект на українському та російському краудфандинговому майданчику, збираємося розширити асортимент, запустити виробництво меблів і дизайнерського декору, вийти на українські та іноземні ринки в серйозних масштабах, відкрити шоу-рум у Черкасах протягом року. До речі, аксесуари "Damico" представлені в 12 шоу-румах України та одному шоу-румі Італії.
Дизайн метеликів розробляємо самотужки
Ми зупинилися на алюмінієвих метеликах, тому що це унікальний продукт. Є метелики з дерева, шкіри, інших матеріалів... Наша ідея є оригінальною...
Дизайн метеликів, як і всі основні процеси, робимо самотужки. Закуповуємо необхідні матеріали, вирізаємо метелики за допомогою гідроабразивного апарату, фарбуємо, декоруємо тканинами, пакуємо і відправляємо замовникам. За умови наявності всіх матеріалів процес виготовлення одного метелика займає від 2 до 4 днів. Всі процеси від А і до Я здійснюються в Черкасах.
Вартість аксесуарів становить від 300 до 400 гривень, а за кордоном від $35 до $80. Найпопулярнішою моделлю краваток-метеликів є "Line".
Нашу продукцію носять друзі, знайомі, клієнти з різних країн. Навіть знаменитостям вона до вподоби. Так, наприклад, Юлія Волкова – співачка, колишня солістка гурту "Тату" – має в своїй колекції алюмінієві аксесуари, виготовлені у Черкасах.
Незабаром плануємо запустити новий проект із випуску зимової в'язаної продукції – гетри, жіночі кардигани та капюшони. Також хочемо розширити асортимент чоловічими браслетами зі сплаву бронзи, міді й срібла, дизайнерськими блокнотами, метеликами з підсвіткою та світильниками.
Менше думайте, більше працюйте!
Ми хочемо довести, що компанію можна створити з нуля. Так, це важко, але реально. Ми не боїмося відмов: якщо не відкриваються одні двері, то інші обов'язково відкриються. Насправді ми ще вчимося всьому, вчимося рекламі, організації виробництва, добору персоналу тощо...
У нас не було переломних моментів, коли хотілося відмовитися від ідеї, бо ж нам, по суті, не було від чого відмовлятися... Ми нічого не мали... Відмовляються здебільшого через лінь або незацікавленість.
У більшості випадків, щоб почати працювати на себе, людина, на жаль, має потрапити у неприємні обставини. У скрутній ситуації людина починає діяти. Мало хто починає щось робити від гарного життя.
Хочете відкрити власну справу? Менше думайте, більше працюйте! А якщо вже почали робити, то обов'язково завершуйте. У власній справі важливо бути сміливими, відповідальними та не боятися ризику.
Такий вигляд має процес виробництва
Наталя Савченко
Фото – Олександр Рибалка
Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
цікаво, який вигляд такі краватки мають на чоловікові?