Нейроклініка доктора Григоряна (Консиліум) - Публічний договір про надання медичних послуг

Публічний договір про надання медичних послуг


  • Дата: 9 серпня 2016, 12:00

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛЮМЕД" в особі директора Григоряна Аркадія Володимировича, що діє на підставі Статуту (далі – Заклад охорони здоров’я) та фізична особа, яка звернулася до Закладу охорони здоров’я для отримання медичних послуг (далі – Клієнт), в подальшому разом іменуються Сторони, а кожна окремо Сторона, уклали цей Публічний договір про надання медичних послуг (далі –Договір) про нижченаведене.

1. Терміни, поняття та визначення

1.1. В цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення мають та вживаються у такому значенні:

1.1.1. Медична послуга – певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками Закладу охорони здоров’я з метою діагностики, лікування, профілактики або реабілітації захворювань, патологій або станів Клієнта.

1.1.2. Клієнт – фізична особа, яка звернулася до Закладу охорони здоров’я для отримання медичних послуг.

1.1.3. Лікуючий лікар –лікар який надає медичні послуги Клієнту в Закладі охорони здоров’я.

2. Предмет договору

2.1. Заклад охорони здоров’я в порядку та на умовах визначених цим Договором зобов’язується надати Клієнту медичні послуги згідно Переліку медичних послуг (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною) на підставі усного або письмового звернення Клієнта, а Клієнт зобов’язується прийняти та оплатити надані медичні послуги.

2.2. Медичні послуги надаються відповідно до затверджених в Україні медичних стандартів та внутрішніх клінічних протоколів Закладу охорони здоров’я

2.3. Місце надання медичних послуг:

2.3.1. Україна, 18021, м.Черкаси, вул. Героїв Дніпра, 21

2.4. Місце в якому надаються медичні послуги, визначається Закладом охорони здоров’я із подальшим повідомленням Клієнту (у разі змін).

2.5. Надання медичних послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Клієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі перед наданням першої медичної послуги та перед наданням медичних послуг, перелік яких визначається Закладом охорони здоров’я.

2.6. Заклад охорони здоров’я не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Клієнта, яка стала відома Закладу охорони здоров’я у зв’язку із виконанням цього Договору.

3. Ціна договору та порядок здійснення оплати

3.1. Ціна цього Договору визначається,як сума наданих Закладом охорони здоров’я та прийнятих Клієнтом медичних послуг.

3.2. Вартість кожної медичної послуги визначається згідно Переліку медичних послуг та Прейскуранту цін (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною) на дату оплати Клієнтом такої послуги.

3.3. Оплата наданих медичних послуг здійснюється Клієнтом в день надання медичної послуги або початку надання медичної послуги одним із нижченаведених способів за вибором Клієнта:

3.3.1. Шляхом передачі Клієнтом грошових коштів у готівковій формі уповноваженому представнику Закладу охорони здоров’я. При такому способі Заклад охорони здоров’я видає Клієнту Квитанцію до прибуткового касового ордеру.

3.3.2. Шляхом здійснення Клієнтом платежу за допомогою платіжної картки із використанням платіжного пристрою банку Закладу охорони здоров’я.При такому способі оплати належним підтвердженням оплати є інформацію з системи клієнт-банк Закладу охорони здоров’я або оригінал документу, виданого банком Закладу охорони здоров’я, що підтверджує зарахування грошових коштів на поточний рахунок Закладу охорони здоров’я.

3.4. Клієнту може надаватися знижка на вартість медичної послуги, яка визначається у порядку встановленому Закладом охорони здоров’я.=

4. Порядок надання та приймання-передачі послуг

4.1. Медичні послуги надаються медичними працівниками Закладу охорони здоров’я, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.

4.2. Клієнт підтверджує, що Закладом охорони здоров’я йому роз’яснено права та обов’язки, встановлені законодавством України.

4.3. Дата та час надання кожної медичної послуги погоджується Закладом охорони здоров’я та Клієнтом.

4.4. Дату та час надання кожної медичної послуги може бути змінено з ініціативи Клієнта до настання терміну надання такої послуги.

4.5. Дату та час надання кожної медичної послуги може бути змінено з ініціативи Закладу охорони здоров’я, у разі:

4.5.1. Якщо стан здоров’я Клієнта перед початком надання медичної послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Клієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.

4.5.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання медичної послуги Закладом охорони здоров’я.

4.6. Наявність обставин, передбачених підпунктом 4.5.2. цього Договору, встановлюється Закладом охорони здоров’я та повідомляється Клієнту.

4.7. Приймання-передача наданих медичних послуг оформлюється Актом приймання-передачі наданих медичних послуг (Додаток №2 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною) (далі – Акт приймання-передачі), який складається Закладом охорони здоров’я в двох примірниках та надається Клієнту для підписання.

4.8. Клієнт зобов’язаний підписати обидва примірника Акт у приймання – передачі або надати письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання – передачі.

4.9. У разі якщо Клієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі, медична послуг вважається належним чином наданою Закладом охорони здоров’я та належним чином прийнята Клієнтом.

4.10. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі, Заклад охорони здоров’я протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Клієнта про результати розгляду.

4.11. Якщо Клієнту Закладом охорони здоров’я надано декілька медичних послуг, Заклад охорони здоров’я має право скласти один Акт приймання-передачі в двох примірниках, в якому зазначити весь перелік наданих медичних послуг.

5. Якість послуг

5.1. Контроль якості наданих медичних послуг проводиться шляхом клініко-експертної оцінки якості та обсягів медичної допомоги у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.

5.2. Якість наданих медичних послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.

6. Права та обов’язки Сторін

6.1. Права Клієнта:

6.1.1. Отримати медичні послуги належної якості.

6.1.2. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров'я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров'я, які зберігаються у Закладі охорони здоров’я.

6.1.3.Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворюванняпри наданні медичних послуг.

6.1.4. Вимагати заміни Лікуючого лікаря.

6.1.5. Мати право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.

6.2. Обов’язки Клієнта:

6.2.1. Неухильно дотримуватись усних чи письмових приписів і рекомендацій лікарів Закладу охорони здоров’я.

6.2.2. Надати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу охорони здоров’я для надання медичних послуг.

6.2.3. Оплачувати вартість медичних послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

6.2.4. Прибути в місце надання медичних послуг в дату та час надання медичних послуг, визначенівідповідно до пункту 4.3. цього Договору.

6.2.5. До початку надання медичних послуг повідомити Закладу охорони здоров’я весь перелік лікарських засобів, які застосовує Клієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.

6.2.6. У разі порушення або неможливості дотримання Індивідуального Плану Лікування та Реабілітації, якщо такий надавався Клієнту, повідомити про це Заклад охорони здоров’я.

6.2.7. Повідомляти Заклад охорони здоров’я про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.

6.3. Права Закладу охорони здоров’я:

6.3.1. Якщо інформація про хворобу Клієнта може погіршити стан його здоров'я або зашкодити процесу лікування, Заклад охорони здоров’я має право надати неповну інформацію про стан здоров'я Клієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами.

6.3.2. Аудіо та/або фото та/або відео фіксація процесу надання медичних послуг та/або використання аудіо та/або фото та/або відео матеріалів отриманих у Закладі охорони здоров’я заборонена для обох Сторін.

6.3.3. В разі запізнення Клієнта в односторонньому порядку змінити термін надання медичної послуги, визначений відповідно до пункту 4.3. цього Договору, або відмінити надання такої медичної послуги.

6.3.4. Відмовитись від надання медичної послуги в разі порушення Клієнтом умов цього Договору.

6.4. Обов’язки Закладу охорони здоров’я:

6.4.1. Надавати Клієнту медичні послуги належної якості в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

6.4.2. Використовувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, не заборонені для використання в України.

6.4.3. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України

7. Відповідальність Сторін

7.1. В разі виявлення за результатами проведеної клініко-експертної оцінки, здійсненої уповноваженими особами Закладу охорони здоров’я та/або уповноваженими органами державної влади, недоліків (відхилень) якості медичної допомоги Заклад охорони здоров’я зобов’язується сплатити штраф у розмірі 50% (п’ятдесяти відсотків) від вартості неякісно наданих медичних послуг.

7.2. В разі запізнення Клієнта більше ніж на одну годину або, якщо Клієнт не з’явився в місці надання медичних послуг, в дату та часнадання медичних послуг, визначених відповідно до пункту 4.3. цього Договору Клієнт сплачує Закладу охорони здоров’я штраф в розмірі 10% (десяти) відсотків від вартості таких медичних послуг.

7.3. Заклад охорони здоров’я не несе відповідальності у разі виникнення ускладнень у Клієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю Клієнта в результаті невиконання Клієнтом обов’язків, передбачених підпунктом 6.2.1. цього Договору, зокрема:

-приписів і рекомендацій лікарів Закладу охорони здоров’я;

-неповідомлення Клієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я;

-використання лікарських засобів та виробів медичного призначення неналежної якості;

-не повідомлення Клієнтом інформації, передбаченої пунктом 6.2.7. цього Договору;

-отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я;

-розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням медичних послуг за цим Договором.

7.4. Заклад охорони здоров’я звільняється від відповідальності, якщо настання ускладнень відбулося не з вини Закладу охорони здоров’я (не пов'язано з якістю медичних послуг, що надається Клієнту Закладом охорони здоров’я).

8. Обставини непереборної сили

8.1. Заклад охорони здоров’я звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставиннепереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення,зміна курсу іноземної валюти,страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Закладу охорони здоров’я, тощо).

8.2. Клієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).

8.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону.

9. Порядок вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.

10. Строк дії Договору та інші умови

10.1. Цей Договір є публічним Договором (публічною офертою) та містить всі істотні умови надання Закладом охорони здоров’я медичних послуг, зазначених в Переліку медичних послуг та Прейскуранті цін (Додаток №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною).

10.2. Клієнт усно або письмово звернувшись за отримання медичних послуг до Закладу охорони здоров’я приймає (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору.

10.3. Додатковим доказом укладення цього Договору може будь-який письмовий документ складений Закладом охорони здоров’я та підписаний Клієнтом.

10.4. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково.

10.5. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім тих, кому законодавством України надані відповідні пільгив разі їх наявності.

10.6. Заклад охорони здоров’я не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, організаційної, тощо) надати Пацієнту медичні послуги.

10.7. Дія Розділу 3, пунктів 6.2.3. та 7.2. цього Договору, а також інших умов цього Договору стосовно оплати медичних послуг не розповсюджується на випадки надання Пацієнтам медичних послуг, які оплачуються Закладу охорони здоров’я Страховиками відповідно до договорів добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я).

10.8. Зміни до цього Договору вносяться Закладом охорони здоров’я в односторонньому порядку та оприлюднюються:

10.8.1. На офіційному веб-сайті Закладу охорони здоров’я:www.consilium.ck.ua

10.8.2. На паперових носіяху відділеннях Закладу охорони здоров’я, вказаних в підпунктах 2.3.1. та 2.3.2. цього Договору.

10.9. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору оприлюдненими на офіційному веб-сайті Закладу охорони здоров’я та на паперових носіях у відділеннях Закладу охорони здоров’я, пріоритет має примірник на паперових носіях.

10.10. Цей Договір може бути розірваний у порядку та в спосіб, встановленими законодавством України.

11. Додатки

11.1. Невід’ємною частиною цього Договору є нижченаведені додатки:

Додаток №1 "Перелік медичних послуг та Прейскурант цін";

Додаток №2 "Акт приймання-передачі наданих  медичних послуг".

12. Реквізити Закладу охорони здоров’я

Консультаційно-діагностичний центр
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛЮМЕД"
Код ЄДРПОУ 39423829
Україна, 18021, м.Черкаси, вул. Героїв Дніпра, 21
р/р 26007051517201
ПАТ КБ "Приватбанк"
МФО 354347
Рішення Ліцензійної ради МОЗ України № 475 від 30.07.15

Коментарі