Пошук виробника пива: корисні поради

Якщо ви продаєте пиво, ця стаття для вас.
12 листопада 2019340
'Пошук виробника пива: корисні поради'

Пивний бізнес має тільки 1 шанс на успіх. Продукт в першу чергу повинен бути якісним, смачним, натуральним і свіжим. Інакше клієнт ніколи не прийде другий раз за напоєм, про яке склалося погане враження. Це очевидно, хоча деякі власники торгових точок з продажу хмільного і дистриб'ютори на етапі підписання контракту на поставку продукту з сумнівним виробником дивляться на ціну, сервіс тощо. Так, обслуговування має бути на рівні, але смакові якості і склад напою важливіші.

Пошук виробника пива: корисні поради
Пошук виробника пива: корисні поради

Потрібна надійна компанія у всіх відносинах! Де її знайти? Масу позитивних відгуків отримав постачальник розливного пива "Уманьпиво". Сказане не підлягає сумніву не тільки з причини великої клієнтської бази, яка стабільно розширюється. Досить подивитися на зростання обсягу продукції. Цю інформацію можна знайти на офіційному сайті компанії і новинних порталах.

Плануєте укласти контракт на поставку хмільного з "Уманьпиво" або будь-якою іншою компанією? Читайте далі про те, як перевірити потенційного партнера. Ми розповімо і про інші тонкощі пошуку постачальників пива.

Де шукати?

Зараз важко щось приховати, вся інформація про компанії є в інтернеті. Якщо виробник пінного когось розчарував, негативний відгук обов'язково з'явиться в мережі. Багато корисної інформації є на форумі "БирМир". Там же розміщений реєстр з сайтами українських компаній. Умови співпраці з тим чи іншим постачальником вивчайте тільки на офіційних ресурсах. Якщо пропозиція зацікавила, але є питання, варто звернутися до менеджера. На офіційних сайтах вказані контактні дані, є зворотня форма зв'язку.

  • Фото 1 - Пошук виробника пива: корисні поради
  • Фото 2 - Пошук виробника пива: корисні поради

Критерії вибору

Потенційний постачальник знайдений! Як оцінити претендента? Аналізуйте:

  1. Якість запропонованих товарів. Попитом буде користуватися тільки те розливне пиво, яке приємне на смак, не містить хімію. Якщо клієнт відчує кислинку або побачить осад на дні, то більше не прийде за пінним. Поцікавтеся у виробника, як він варить хмільне, очищає обладнання тощо.
  2. Асортимент. Споживач любить різноманітність, але у кожного сорту є свої цінителі пива. Оптимально, коли в торговій точці є 6-7 продуктів: легке світле, з гіркуватістю, нефільтроване, хмільне, темне, пшеничне, медове. Компанія виробляє квас, сидр, лимонад? Відмінно, ці напої мають великий попит у літній період.
  3. Швидкість поставки. Чекати тижнями замовлення ніхто не любить. Поцікавтесь, за якою схемою компанія обслуговує клієнтів. Жоден магазин не повинен залишатися порожнім, коли заявка на поставку давно подана!
  4. Інформаційна підтримка. Великі покупці і дистриб'ютори регулярно отримують від хороших постачальників рекламну продукцію. Це дозволяє збільшити попит, впізнаваність і прибуток.
  5. Якщо потенційний партнер пройшов перевірку за всіма пунктами, можна просити прайс. Пам'ятайте: ціна якісного продукту не може бути низькою. Українці без роздумів платять за смачне натуральне пінне і стають постійними клієнтами, тому ціна не є вирішальним критерієм!
Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі