Контент-кухня і рецепти від таргетологів: чому вам треба робити якісний контент вже сьогодні

Нова зустріч закритого клубу "Бізнес-середа".

26 липня 20184130
'Контент-кухня і рецепти від таргетологів: чому вам треба робити якісний контент вже сьогодні'

Як робити якісний контент і просувати його, щоб збільшити продажі – такою була тема нової зустрічі черкаських підприємців у закритому клубі "Бізнес-середа".

Про що говорили на "Бізнес-середі" в 5 тезах

Всі бренди щоденно генерують велику кількість різного контенту. Він дозволяє спілкуватися з цільовою аудиторією і зачіпати теми, що резонують з її системою інтересів. Як створювати якісний контент і навіщо інвестувати кошти в його просування, розказували головний редактор сайту in.ck.ua Юлія Погоріла та таргетологи компанії "Tag" Леся Костенко і Ірина Маленко.

Тестуйте нові форми подачі інформації, змінюйте упаковку для старого контенту. Контент не обов’язково повинен мати формат тексту. "Переупаковуйте" інформацію в різні форми: текст – у інфографіку, інфографіку – у відеонарізки, тести, ігри. Один і той же контент можна переконвертовувати у багато форматів і щоразу отримувати великі охоплення аудиторії.

Просувайте контент, яким би класним він не був. Контент стає вірусним дуже рідко, у більшості випадків йому треба допомагати. Публікуючи статті, акції, послуги, товари, обов'язково інвестуйте кошти в платне просування. Навіть якщо у корпоративних спільнотах сотні тисяч учасників, вашу публікацію побачить невелика частина. Інвестувати кошти у створення контенту, а потім економити на його розповсюдженні – така стратегія не має сенсу.

  • Фото 1 - Контент-кухня і рецепти від таргетологів: чому вам треба робити якісний контент вже сьогодні
  • Фото 2 - Контент-кухня і рецепти від таргетологів: чому вам треба робити якісний контент вже сьогодні
  • Фото 3 - Контент-кухня і рецепти від таргетологів: чому вам треба робити якісний контент вже сьогодні

Виміряти ефективність офлайн-реклами важче, ніж онлайн. Чи є у вас можливість порахувати охоплення цільової аудиторії в офлайн-рекламі? Ні. Ви інвестуєте кошти в рекламу контенту і не знаєте, чи потрапляєте в свою аудиторію. Онлайн-реклама дає можливість точно виміряти аудиторію, яка побачила ваше інформаційне повідомлення.

Згадайте центр Черкас із рекламними банерами на стінах будівель. Там найбільший потік людей. Відмінусуйте тих, хто взагалі не підніме голови на ці банери. Потім відмінусуйте людей, які не є вашою цільовою аудиторію. Залишаться ті, кому навряд чи вдасться побачити ваш банер серед решти інших, тому що місто просто всіяне рекламними повідомленнями.

Фейсбук знає вашу цільову аудиторію. Facebook дає можливість налаштувати рекламу не тільки за демографічними показниками, а й за інтересами та поведінкою користувачів. Ви можете показувати свою рекламу тільки тим людям, у яких скоро день народження, або ж тим користувачам, яких цікавить фільм "Титанік".

Ремаркетинг – наше все. Ремаркетинг повертає зацікавлених користувачів на сайт і спонукає до завершення покупки. Він дозволяє робити персоналізовану рекламу і звертатися до людей саме з тими пропозиціями, якими вони цікавилися на сайті.

Дякуємо партнерам

Дякуємо учасникам клубу, які долучилися до зустрічі: салону-магазину "ФотоКопі центр", боулінг-клубу "Lucky Strike", салону краси "Lady Star", магазину "Світ Сантехніки", агентству "Dating and matchmaking", мережі супермаркетів "Гранд-Маркет", DaySpa "Дар Каліфа", фуд-фотографу Наталії Успенській, магазину "Делікат".

Ідеальний рецепт рекламної стратегії ми використовуємо у своїх послугах. Переконатися у дієвості рекламного підходу цього разу зможе боулінг-клуб "Lucky Strike". Ця компанія виграла послугу "Хіт продажів" – кільцеві галереї з підключенням ремаркетингу в Facebok і Google – у нашому невеличкому розіграші. Вітаємо!

З нетерпінням чекаємо на нові зустрічі! Нам завжди приємно бачити вас у себе в гостях. Особлива подяка кейтерингу ресторану "Чайка" за те, що зробили наш ранок таким смачним. А ось коротеньке відео, як все відбувалося.

Хочете підказати нам тему статті чи новини? Напишіть її на пошту нашому редактору і +100500 до карми вам гарантовано!
Коментарі