Спорт, відпочинок - Сирія 'Сталевий світанок'

Сирія "Сталевий світанок"


  • Організатор:
  • Дата: Архів1 - 2 серпня 2020, 09:00 - 07:00
  • Тип події: активні ігри, активний відпочинок, турніри
  • Тематика: страйкбол
  • Де: с. Орбіта, Чигиринський район, Черкаська область
  • Деталі: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=407227990163169&id=158666231686014&__tn__=K-R
  • Ціна300 грн

Добрий день шановні страйкболісти.

01.08.-02.08.2020 команда "Скорпіони" і Іцелоп з команди TF 88, запрошує Вас на гру Сирія "Сталевий світанок". Гра проводиться за підтримки "AFU" та Черкаської асоціації ветеранів "АТО". Місце проведення Черкаська область, Чигиринський район, недобудована АЕС біля селища Орбіта. Гра проводиться за правилами Мілітарист з обов'язковим хронографуванням.

Гра з застосуванням техніки (два БРДМа і два – три колісних вантажівки) практично весь сценарій буде зав'язаний на ній.

Сценарій на гру наступного.

Місце конфлікту країна Сирія.

ПВК:

На території знаходиться гарнізон армії Асада – укріплений бійцями ЧВК. Завдання захопити та закріпиться в гарнізоні біля річки, налагодити регулярні конвої. З гарнізону №1 (придумати назву) в гарнізон №2 (придумати назву).

За не підтвердженими даними підтримку повстанцям надає контингент НАТО – завдання знайти підтвердження їх присутності.

У зоні підконтрольних гарнізонах, повстанці застосовували заборонену хімічну зброю – завдання знайти підтвердження цьому, докази доставити в штаб. Після евакуювати авіацією.

Араби – НАТО:

Утримувати стратегічні точки, організовувати засідки на шляху прямування.

Здійснювати обстріл колон з ПТУРа, не допускати своєчасних постачань вантажів, мінувати дороги.

Здійснювати обстріл з мінометів позицій Асада.

Також будуть додаткові завдання від командування.
Ігрові доповнення:
1.1 Поразку броні техніки (два БРДМа) – уражаються тільки фугасу, РПГ, ПТУРом. Кулеметник на "броні" безсмертний (не сприйнятливий до стрілянини, вогам і гранат). Знищується тільки підривом БРДМа – фугасу, РПГ, ПТУРом.

Підірвана техніка може бути відремонтовано – необхідно доставити механіка до неї та утримати 30 хвилин – поки йде ремонт.

У ЦЕЙ МОМЕНТ ТЕХНІКА МОЖЕ БУТИ ЗАХОПЛЕНА ВОРОГОМ, ЯКЩО ЇЇ ВІДРЕМОНТУЄ МЕХАНІК З ІНШОГО БОКУ.

1.2. Поразка колісної техніки (2-3 вантажівки). Поки вантажівки в русі, десант ні як не уражається. ОБСТРІЛЮВАТИ ВАНТАЖІВКИ ПІД ЧАС РУХУ ЗАБОРОНЕНО. Десант знищувати можна тільки в момент вивантаження (як тільки стали на землю). Командир десанту сам визначає місце десантування!

ЗАБОРОНЕНО ЗІСТРИБУВАТИ З ТЕХНІКИ ДО ЇЇ ПОВНОЇ ЗУПИНКИ, ЗАБОРОНЕНО ХОВАТИСЯ ЗА КОЛЕСАМИ І ЗАЛАЗИТИ ПІД ТЕХНІКУ. ЗАБОРОНЕНО ЗАЙМАТИ ПОЗИЦІЇ НА ДОРОЗІ І В 3-Х МЕТРАХ ВІД НЕЇ В БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС ДОБИ.

Госпіталь:

У центрі ігрової локації буде розташований госпіталь червоного хреста, який буде надавати медичну допомогу всім без винятку. Знімати бинти, а в деяких випадках лікувати "майже мертвих гравців". Що це значить, коли приходить "убитий" гравець в госпіталь, йому дають на вибір три картки: 2 з написом убитий, одна з написом живий. Якщо гравець дістав картку з написом живий, він проходить лікування і респиться в госпіталі.

На грі будуть поранення для всіх гравців

Умови поранення:

2.1 – При попаданні в будь-яку частину тіла боєць вважається пораненим. Він накривається червоною ганчіркою. Боєць голосно повідомляє, що він поранений, падає, докладає до голови червону пов'язку, не пересувається самостійно, не розмовляє, відіграє пораненого, кличе на допомогу, стогне, кричить. (в темний час доби боєць повинен повідомляти про свій статус пораненого протягом усього часу кровотечі.

Якщо після того, як боєць ідентифікував себе як "стікаючий кров'ю" в нього потрапляють повторно, боєць "вмирає".

2.2 – протягом 5 хвилин йому можуть надати допомогу, перебинтувати кінцівку. Допомогу може надати тільки медик. Якщо протягом 5 хвилин допомогу бійцеві не надають, він помирає від втрати крові. Пораненого до перев'язки можна переміщати. Але тільки волоком або на собі.
Якщо допомога затримується, поранений може накласти собі джгут самостійно, це продовжить його статус як пораненого ще на 10 хвилин.

2.3 – Після перев'язки боєць може вести бій.
2.4 – Суїцид заборонений. Ви не можете померти якщо ви були поранені до цього. Поранені будуть потрапляти в полон.

Медицина.

На кожні 10 людин призначається один медик. Медиком є людина призначена заздалегідь, позначений спеціальним патчем (пов'язкою). Він вважається навченим спеціалістом. Перепризначення медика можлива тільки при вибутті його на відпочинок за ротації, або в присутності організатора. Але не в бойовій ситуації. І не в разі ігрової смерті останнього.
Перебинтованим (вилікуваним) боєць вважається якщо вимотаний весь бинт на будь-яку з кінцівок. Якщо буде вимотаний не весь бинт – це буде вважатися порушенням з усіма витікаючими....
У зазначених командуванням місцях може розташовуватися медсанчастина в якій бійцеві може бути надана мед. допомога, і з нього може бути знято бинт.
Бинти після лікування вважаються використаними та вилучаються. Вони є організаторським ресурсом.

Убиті та померли

3.1 – Боєць може померти втративши багато крові (не надано допомогу протягом 10 ти хвилин) І якщо його добили після того як він накрився червоною ганчіркою.

3.2 – Якщо боєць був "убитий": Вбитий одягає помаранчеву пов'язку на ГОЛОВУ (включає миготливий червоний маячок-ліхтарик) залишається на місці ДО КІНЦЯ ІГРОВОЇ СИТУАЦІЇ. Але не більш 5 хвилин. І після цього відправляється на "мертвяк" свого боку.
3.3 – Оживлення відбувається у встановлений час, кратне відрізку часу. Зі старту у всіх респаунд 20 хвилин.

Для НАТО 10.20, 10.40, 12.00, для ЧВК 10.10, 10.30, 10.50.
Розподіл по сторонах виключно за формою:

НАТО: Кити встановлені для сторони НАТО.

Повстанці: Пируханы, пакули, пуштунки. Озброєння не має значення.
ПВК форма східного блоку, мікс мілітарі та громадянська.

ПВК буде мати розпізнавальну пов'язку – її заборонено знімати. Її заборонено використовувати противнику.

БК: Тільки механы, кількість не обмежена. Бункера тільки для кулеметів.

До зарядки тільки на респах або базах. Заряджатися в полі заборонено.

Нічна фаза тільки з підсвічуванням пострілу або трассерними кулями які заряджаються повністю без змішування зі звичайними.

Гравці без спалахуючих пострілів до гри не допускаються!

Таймінг на гру:
01.08.2020 з 8.00 заїзд на полігон.
01.08.2020 з 10.00-12.00 реєстрація та хронографування.
01.08.2020 з 12.00 до 12.30 вишукування. 01.08.2020 13.00 старт гри. 02.08.2020 в 6.00 кінець гри вишукування. 

02.08.2020 після 7.00 відпочинок, купання в Дніпрі, загоряння на пляжі.

Нагадую гра нон стоп з 13 години дня до 6.00 ранку, перерв поїсти та перезнарядитись не буде. Враховуйте це.

Внески на гру:

За передоплатою до 26.07.2020 – 300 грн.

Передоплата після 26.07.2020 – 350 грн.

Оплата на полігоні 01.08.2020 – 400 грн.

Оплата на карту ПБ 5168 7427 0906 6942 Уланенко В. – 300 грн. В коментарях вказуйте позивний з форуму Аірсофтер. Якщо немає можливості вказати коментар, обов'язково пишіть в лічку або на вайбер.

Цінник 300 грн обумовлений орендою техніки та заправкою, закупівлею піротехніки, забезпеченням водою, чаєм та печивом, поліграфія, макетами хв і ПТУРов, ігровими РПГ 22 для ураження техніки, електронні випромінювачі сигналів для пошуку хімічної зброї та багато чого іншого.

УЧАСНИКИ БОЙОВИХ ДІЙ ЗВІЛЬНЯЮТЬСЯ ВІД сплати ВНЕСКІВ.

Організатори
Улан (Володимир) 0633385224, 0673235136

З приводу оренди звертайтесь 0673235136 Володимир.

На грі можна буде придбати кулі, і грингаз ( замовити кількість краще заздалегідь).

Наші партнери на грі

Страйкбольний інтернет-магазин Страйкшоп

Страйкбольний інтернет-магазин – за посиланням

Страйкбольний інтернет-магазин – за посиланням

Компанія Пирософт – єдина в Україні сертифікована страйкбольна піротехніка – за посиланням

Всю продукцію наших партнерів можна придбати за цінами сайту – організаторів. Ви економите як мінімум на доставці).

Коментарі