Менеджер по підтримці клієнтів, аналітик (IT-продукт, Ecommerce)

Вакансія від 6 серпня, 2020

Зарплата
За результатами співбесіди
Досвід роботи
Досвід роботи від 1 року.
Зайнятість
Повна зайнятість
Графік роботи
Графік 9.00-18.00, віхідні – сб, вс
Вакансія надана:
TAG, інтернет-холдинг
TAG, інтернет-холдинг
Опис

Multisearch – это SaaS продукт, поисковая система для eCommerce от украинских разработчиков. Среди наших клиентов топ онлайн-ритейлеры Украины и стран СНГ, Евросоюза и других стран.

Мы растем и расширяем свою команду. Нам нужен сильный специалист по поддержке клиентов, остальному обучим! Ты готов углубится в IT и Digital и стать гуру в нашем продукте? Тогда заполняй анкету и участвуй в конкурсе.

Вимоги
  • Грамотна розмовна та письмова англійська, російська та українська мови;
  • аналітичне мислення;
  • готовність працювати з великим обсягом інформації;
  • уважність;
  • орієнтація на результат;
  • комунікабельність;
  • пунктуальність, вміння самостійно планувати свій день;
  • впевнене володіння комп'ютером;
Обов'язки
  • Аналіз роботи алгоритмів продукту, коригування алгоритмів для поліпшення результатів;
  • Тестування коректності інтеграції та роботи сервісу;
  • Робота з технічною документацією;
  • Технічний супровід партнерів;
  • Виконання технічних завдань по налаштуванню сервісу;
  • Робота з даними звітів Google Analytics;
  • Взаємодія між клієнтом і командою Multisearch (збір вимог, постановка завдань, контроль виконання і термінів);
  • Забезпечення партнерів повною інформаційною підтримкою по послугах в рамках тарифних пакетів, функціональними можливостями проєкту;
  • Складання рекомендацій для максимальної реалізації доступного функціоналу;
  • Аналіз роботи сервісу на сайтах партнерів;
  • Спілкування з командами найкрутіших online бізнесів України, СНД, Євросоюзу та ін. Країн;
  • Ведення звітності.
Комфортні умови праці
  • Конкурентна з/п (ставка плюс бонуси);
  • безперервний розвиток в самій прогресивній сфері IT;
  • робота в офісі домашнього типу (район Університету ЧНУ);
  • графік 9.00-18.00, вихідні – сб, нд;
  • обіди та смачну каву за рахунок компанії;
  • оплачувана відпустка 24 дні;
  • тераса і зона для відпочинку;
  • навчання + оплачуване стажування 3 місяці;