Актори представили черкащанам імпровізацію "Гамлет і Джульєтта"Новий формат у театральному житті міста. |
10 квітня 20173680 |
Театрали Павло Гончаров та Олег Телятник представляли глядачам комедію у форматі авторської імпровізації за мотивами закордонних п’єс.
У Черкасах відбулася прем’єрна вистава Майстерні Актуальної Творчості "Гамлет і Джульєтта" за ініціативи ГО "Асоціація громадських ініціатив "Місто на "Че". Представники організації вирішили започаткувати нову мистецьку платформу для небайдужих містян, які прагнуть розвивати культуру в місті.
На початку вистави глядачів своїм нестандартним виходом збив із пантелику Олег Телятник в образі режисера театру. Він вибіг із дверей із клоунським свистком і клоунським носом, тримаючи в руках торт. На противагу цьому образу постав Павло Гончаров у ролі сурового цензора, який ніяк не хотів давати дозвіл режисеру на прем’єру п’єси, тому що не розумів, з чого в ній сміятися.
Щоб залучити глядачів до дійства, актори запросили на сцену двох дівчат і попросили заспівати їх українську народну пісню, а самі в цей час продовжували розігрувати виставу. За сюжетом, письменник постійно перероблює п’єсу, щоб догодити цензору: приносить йому різні презенти у вигляді торта, шпаківні та птахів, щоб він лише дав дозвіл на прем’єру. Наприкінці виявляється, що письменнику прийшла повістка з військкомату, і тепер йому вже не потрібна презентація п’єси, тому що він іде на війну. Цензор же, навпаки, вже змінив свою думку і хоче презентувати глядачам "Гамлета і Джульєтту".
Виставою "Гамлет і Джульєтта" актори змогли показати глядачам, що у смішному – багато трагічного, а у трагічному є смішне. Павло Гончаров і Олег Телятник у виставі змогли висвітлити проблеми хабарництва та театру, який повинен підкорюватися провладній цензурі. Такою авторською імпровізацією актори хочуть привернути увагу до проблем черкаського театру, який досі не відбудують після пожежі.
Яна Романенко