Навчання - Проблемна поведінка у дітей: причини та шляхи вирішення

Проблемна поведінка у дітей: причини та шляхи вирішення


  • Дата: Архів30 травня 2020, 10:00 - 17:00
  • Тип події: тренінги
  • Сфера діяльності: психологія
  • Де: вул. Гоголя, 375, сімейний центр "Мой Мир"
  • Деталі: за посиланням
  • Ціна700 грн

У дітей виникають певні психологічні проблеми, які можуть створювати деякі незручності для них самих та для оточення. І це може призводити до того, що за деякими дітьми закріплюється ярлик "проблемні". Це може бути їхній вибір, до якого їх часто підштовхують дорослі. Адже "проблемна" поведінка в дитини – це лише прагнення пристосуватися до оточення. Зокрема, це може бути захисна реакція, намагання привернути до себе увагу чи заявити про свої потреби, прагнення бути почутим або навпаки уникнути надмірної уваги та опіки. Це залежить від того, як оточення взаємодіє з дитиною, які послання дитина отримує, які моделі поведінки зустрічає у своєму середовищі. Від своєї "проблемної" поведінки діти, як правило, дуже страждають. Та вони, на жаль, далеко не завжди розуміють, чому так поводяться, навіть якщо постійно наштовхуються на осуд, нерозуміння та труднощі у спілкуванні. Їм важко розв'язувати свої проблеми самостійно, однак вони можуть це зробити з допомогою дорослих.

На даному тренінгу ми пропонуємо отримати відповіді на такі важливі запитання:

1. Які проблеми в поведінці найбільш поширені у сучасних дітей?
2. Які причини виникнення таких проблем у дітей?
3. Як батьки можуть допомогти дітям впоратися з проблемами, що полегшить їм життя в суспільстві, допоможе адаптуватися?


ЗМІСТ ТРЕНІНГУ

Тренінг корисний для батьків, психологів, працівників сфер виховання і освіти. Він складається з двох частин: теоретичної та практичної.

1 частина
Розглядаємо теоретичну частину і переходимо безпосередньо до практики.
Теоретична частина базується на концепції Еріка Берна про три важливі емоційні потреби у кожної людини: зі стимулів, визнання, структури. Ми розберемо, яка взаємодія з іншими людьми стосується задоволення кожної з них. Також розглянемо концепцію Джин Кларк про вплив емоційних голодів у дітей на їх поведінку. Тобто, як надлишок або дефіцит таких емоційних потреб як стимули, визнання і структура призводять до проблемної поведінки у дітей. Іншими словами, проблемна поведінка є маркером емоційних голодів, і ми розберемо, що з цією інформацією робити.
У практичній частині будемо діагностувати емоційний голод у дорослих. Як показує практика і досвід, без задоволення відповідних емоційних потреб у батьків дуже складно забезпечити їх у дітей. Авторська методика допомагає виявити наявні голоди у батьків і напрацювати відповідний алгоритм поведінки при розв'язанні дитячих проблем.

2 частина
Теоретична частина базується на тому, як концепція емоційних голодів накладається на Структурну модель его-станів другого порядку. Тобто в який саме період розвитку дитина починає потребувати певних стимулів, визнання і структури.
Практична частина включає вправи на визначення вікових потреб в певних стимулах, визнанні і структурі. А також формування правильної батьківської реакції в різних ситуаціях.


Кількість місць обмежена до 7 учасників.

Можлива участь в Skype.

Просимо реєструватися за номером: (093) 063-40-15 (Юлія Осадчук) або в ЛС (див. деталі).

Реєстрація дійсна за умови внесення 200 грн авансового платежу (не повертається).

Коментарі