Набір на авторський коучинговий сертифікований курс "Успішне консультування в бізнес-середовищі"
- Дата: Архів24 січня - 22 березня 2017
- Тип події: курси
- Сфера діяльності: бізнес
- Де: бульв. Шевченка, 444
Коучинговий сертифікований курс для консультантів у бізнесі "Успішне консультування в бізнес-середовищі". Майстерня професійного розвитку від Ірини Кіркіної
- Директор КА "Персонал" (з 1999 року),
- Консультант Програми Ділових Послуг ЄБРР (з 2010 року),
- Член "IMC – Україна" (Асоціації консультантів з управління (з 2012 року),
- Переможець міжнародного конкурсу Премія імені Габріеля Аль-Салем "За видатні досягнення в консалтингу" в номінації "Кращий консалтинговий проект 2013 року".
Мета курсу: розвиток практичних навичок професійного консультування в бізнесі-середовищі.
Цільова аудиторія: фахівці, діяльність яких передбачає професійне консультування (технічние, юридичне, аграрне, фінансове, HR, IT, нерухомість та ін).
Тривалість курсу: 4 модулі по 3 дні (88 годин) + 1 спеціальний модуль (22 години) для керівників консалтингового бізнесу. Перший модуль відбудеться 23-25 березня 2017 р. Графік наступних зустрічей узгоджується з учасниками групи так, щоб усім було зручно.
Програма курсу
I. Рівень "Спеціаліст – консультант".
Модуль № 1. Базові професійні компетенції консультанта в бізнес-середовищі.
1. Еволюція профільного спеціаліста в консультанта – вимога сучасної економіки.
2. Консультант в бізнесі: професійний образ світу.
3. Ролі та рівні розвитку професіоналізму консультанта.
4. Впізнаваність, ідентифікація і ринкова впізнаваність консультанта.
5. Цінність і ціноутворення консультаційної послуги.
6. Карта базових професійних компетенцій консультанта в бізнесі.
- Знання свого ринку та його можливостей.
- Спеціалізація консультанта: визначення своїх функціональних можливостей.
- Етика професійної поведінки консультанта.
- Навички активного слухання та уміння задавати правильні питання.
- Первинна діагностика: визначення проблеми Замовника.
- Основи управління проектом.
7. Очікування клієнта і обіцянки консультанта.
8. Ризики, якість і відповідальність професійного консультування.
9. Атестація модуля № 1:
Створення особистого портфоліо консультанта.
Комунікаційна сесія з клієнтом.
II. Рівень "Спеціаліст – консультант".
Модуль № 2. Процес і технологія консультування в бізнес-середовищі.
1. Бізнес-процеси консультанта.
2. Аналіз і постановка остаточного діагнозу проблеми Замовника.
3. Фіксація очікуваного результату та його критеріїв.
4. Пошук способів вирішення проблеми клієнта: умови, терміни, ресурси, ризики, очікувані результати.
5. Узгодження програми дій по вирішенню проблеми з Замовником.
6. Розподіл межі відповідальності за результат між консультантом і Замовником.
7. Планування і управління консалтинговим проектом.
- Функціональні ролі в консалтинговому проекті.
- Підвищення ефективності та мінімізація ризиків.
- 8. Завершення консультаційної послуги: складання фінального звіту і постконсалтинговий сервіс.
9. Атестація модуля № 2:
Комунікаційна сесія з клієнтом.
Захист консалтингового проекту з вирішення завдання Замовника.
III. Рівень "Експерт – консультант".
Модуль № 3. Маркетинг і продаж консультаційних послуг.
1. Бізнес-модель консультанта і його послуг.
2. Консультант в бізнесі: позиціонування себе і своїх послуг для цільової аудиторії.
3. Маркетингова політика і брендинг в професійній діяльності консультанта.
4. База клієнтів: пошук "нових" і реверс "старих" Замовників.
5. Інструменти продажів:
- Конкурентні переваги і УТП консультанта в бізнесі.
- Реклама послуг професійного консультанта в бізнесі.
- Презентаційні матеріали та прайс консультанта в бізнесі.
- Ділове листування та документообіг консультанта в бізнесі: договори, проекти, протоколи, розпорядження, рекомендації, службові записки, звіти, акти.
6. Процес продажу послуг консультанта: від підготовки до зустрічі до підписання контракту.
7. Навички продажів консультанта в бізнесі:
- Спілкування по телефону: від "холодних дзвінків" до "гарячих продажів".
- Складання комерційної пропозиції: структура, ціноутворення, дизайн.
- Навички презентацій: підготовка пропозиції, упаковка змісту, управління увагою.
- Навики ведення переговорів.
- Навички ціноутворення.
8. Атестація модуля № 3:
Комунікаційна сесія з клієнтом.
Практика: продаж консультаційних послуг.
IV. Рівень "Професійний консультант".
Модуль № 4. Успішна робота консультанта: професійний розвиток, інструменти і відносини з клієнтами.
1. Професійна чарівність консультанта.
2. Індикатор успіху консультаційних послуг – позитивні зміни, визнані клієнтом.
3. Моніторинг змін у процесі реалізації консультаційних послуг для Замовника.
4. Мережа ефективних комунікацій – запорука успіху консультанта.
5. Управління ризиками в консалтинговому проекті.
- Політичні ризики.
- Економічні ризики.
- Технічні ризики.
- Людський фактор: комунікаційні та етичні ризики.
6. Нестандартні та конфліктні ситуації із Замовником у роботі консультанта.
7. "Колесо життя" професійної діяльності консультанта.
8. Особисті навички консультанта:
- лідерський потенціал для себе і для клієнтів,
- вміння мотивувати і впливати на людей,
- навички ефективної роботи з інформацією,
- уміння передавати знання,
- тайм-менеджмент,
- конструктивне та позитивне мислення.
9. Професійний розвиток консультанта: вихід за межі своєї компетентності.
10. Атестація модуля № 4:
Комунікаційна сесія.
Практика: кейси підвищеної складності для консультанта.
V. Рівень "Керівник професійних консультантів".
Спеціальний додатковий Модуль № 5. Управління консалтинговим бізнесом.
1. З чого і коли починається управління консалтинговою компанією.
2. Бізнес-модель і базові основи консалтингової фірми.
3. Основні фактори управління консалтинговою фірмою.
- "Театр одного актора": пастка чи благо?
- Бізнес-процеси: "Бережи порядок і порядок збереже тебе".
- Точка опори в управлінні консалтинговим бізнесом (цілі за Д. Майстером)
4. Перелік консалтингових продуктів, прайс і ціноутворення.
5. Маркетингова стратегія консалтингової компанії.
6. Бізнес-план консалтингової компанії.
7. Особливості управління персоналом в консалтинговій компанії.
- Пошук, відбір і залучення персоналу в консалтинговому бізнесі.
- Професійний розвиток та мотивація співробітників консалтингової компанії.
- Система контролю в компанії, яка надає консультаційні послуги.
- Якість персоналу = якість консалтингового бізнесу.
- Як працює матриця БКГ в управлінні персоналом в консалтинговому бізнесі.
- Лідерство в консалтинговому бізнесі – це творчі взаємовідносини з персоналом.
8. Активи консалтингового бізнесу.
9. Стратегія і дорожня карта розвитку консалтингового бізнесу.
10. "Колесо життя" консалтингової компанії.
11. Здоров'я консалтингової компанії: професійне, фінансове, емоційне.
12. Атестація модуля № 5:
Управлінська сесія.
Захист управлінського проекту: "Точки зростання моєї компанії".
Ми будемо раді бачити Вас серед учасників курсу!
Тел.:050-447-55-30, 097-808-61-38, 063-445-23-85 – Ольга.