Лекція "Радикальний маркетинг: що він дає вашій компанії?"
- Дата: Архів19 травня 2015, 18:30
- Тип події: лекції, майстер-класи
- Де: Оптіма (Reikartz Group, вул. Лазарєва, 6)
- Ціна250 грн
В Черкаській області відбуватиметься виїзний навчальний модуль kmbs, в рамках якого 20 учасників програми Presidents’ MBA (власники бізнесу з усієї України) досліджуватимуть бізнесове та культурне середовище Черкащини, навчатимуться та працюватимуть над стратегічними ініціативами для розвитку регіону. Під час перебування Києво-Могилянської бізнес-школи у регіоні викладачі kmbs проведуть три події kmbs IDEA days – майстер-класи від викладачів бізнес-школи для бізнес-спільноти Черкаської області.
Радикальний маркетинг: що він дає вашій компанії?
Радикальний маркетинг – підхід до управління маркетингом в компанії, який сповідує, що генеральний директор є головним маркетологом компанії. За умови, якщо компанії вірять в те, що їхнім головним активом є клієнти чи кращі клієнти. Немає клієнтів – немає бізнесу. Цей підхід для компаній, які:
- не мають величезних бюджетів на комунікацію,
- вірять у тісні стосунки з клієнтом,
- беруть відповідальність на себе.
Поговоримо про принципи радикального маркетингу та тих, у кого можна їх навчитись.
Спікер: Олена Мальцева, викладач kmbs з маркетингу, екс-генеральний директор "Companion Group" [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд].