Бізнес-семінар "Клієнтський сервіс, який впливає на прибуток"
- Дата: Архів15 червня 2017, 14:30 - 19:30
- Тип події: семінари
- Сфера діяльності: бізнес, маркетинг, реклама, PR
- Де: Кінотеатр "Салют", вул. Хрещатик, 170
- Деталі: за тел.: (093) 811-88-89, (096) 622-86-13
- Ціна450 грн
Ми проводимо великий бізнес-семінар, мета якого дати готові рішення і метод побудови стратегії сервісу.
Наша методика побудови сервісу заснована на американських і німецьких практиках. Але! Трансформована під наш ринок і менталітет. Сьогодні фірми, які прогресують, використовують нові прийоми в обслуговуванні і нові технології в сервісі.
Завдання: Дати відповідь на питання – як Ваші відносини з клієнтами впливають на дохід. Ми надамо Вам чіткий перелік рішень, за який ми багато заплатили. І не тільки грошима. Ви не просто приємно проведете вечір, а також отримаєте безцінну можливість обміну корисними контактами та досвідом.
Програма семінару:
- Типажі клієнтів. Як змусити купувати повторно знову і знову
- Елементи стратегії клієнтського сервісу. Показник LTV
- 20 правил відбудови від конкурентів
- Робота з клієнтами, що відкололися, або як перетворити їх у фанатів свого бренду
- Кава-брейк
- Виступи запрошених спікерів
- Нові технології в обслуговуванні 2017
- Покроковий алгоритм побудови клієнтського сервісу
Коментарі