Навчання - Бізнес-семінар 'Клієнтський сервіс, який впливає на прибуток'

Бізнес-семінар "Клієнтський сервіс, який впливає на прибуток"


  • Дата: Архів15 червня 2017, 14:30 - 19:30
  • Тип події: семінари
  • Сфера діяльності: бізнес, маркетинг, реклама, PR
  • Де: Кінотеатр "Салют", вул. Хрещатик, 170
  • Деталі: за тел.: (093) 811-88-89, (096) 622-86-13
  • Ціна450 грн

Ми проводимо великий бізнес-семінар, мета якого дати готові рішення і метод побудови стратегії сервісу.

Наша методика побудови сервісу заснована на американських і німецьких практиках. Але! Трансформована під наш ринок і менталітет. Сьогодні фірми, які прогресують, використовують нові прийоми в обслуговуванні і нові технології в сервісі.

Завдання: Дати відповідь на питання – як Ваші відносини з клієнтами впливають на дохід. Ми надамо Вам чіткий перелік рішень, за який ми багато заплатили. І не тільки грошима. Ви не просто приємно проведете вечір, а також отримаєте безцінну можливість обміну корисними контактами та досвідом.

Програма семінару:

  • Типажі клієнтів. Як змусити купувати повторно знову і знову
  • Елементи стратегії клієнтського сервісу. Показник LTV
  • 20 правил відбудови від конкурентів
  • Робота з клієнтами, що відкололися, або як перетворити їх у фанатів свого бренду
  • Кава-брейк
  • Виступи запрошених спікерів
  • Нові технології в обслуговуванні 2017
  • Покроковий алгоритм побудови клієнтського сервісу
Коментарі