Мандрівник - Авіакомпанії прояснили питання з помилками в квитках

Авіакомпанії прояснили питання з помилками в квитках


  • Дата: 27 жовтня 2017, 11:45

Неправильно написали своє ім'я, пропустили букву в прізвищі, переплутали місцями ім'я і прізвище? Такі помилки виникають у багатох авіапасажирів щороку. Деякі авіакомпанії на це закривають очі, а інші – називають серйозною проблемою, через яку можна не полетіти.

Провідні авіаперевізники працюють на українському ринку, пояснили, що робити пасажирам, якщо вони виявили помилку в імені або прізвища в авіаквитку, і чи варто взагалі турбуватися з цього приводу?

  • Alitalia Austrian Airlines (Lufthansa)
  • Air Astana Atlasglobal (Atlasjet)
  • Бєлавіа El Al
  • KLM
  • LOT
  • МАУ
  • Royal Jordanian
  • Turkish Airlines
  • Wizz Air


МАУ

Найбільша авіакомпанія України МАУ має досить суворі правила щодо помилок в імені і прізвища. Якщо допущена помилка, яка не змінює звучання імені / прізвища, а тільки лише полягає в особливостях транслітерації, квиток можна переоформити через касу авіакомпанії або колл-центр з оплатою сервісного збору в розмірі $ 50.

Якщо пасажир переплутав ім'я та прізвище місцями в квитку МАУ, це може бути критично при вильоті із зарубіжних аеропортів, наприклад, Пекіна або Бангкока. Тому авіаперевізник рекомендує переоформити квиток.

Втім, за словами пасажирів МАУ, їм вдавалося літати при незначних помилках в квитку без їх виправлення, однак стосувалося це "нестрогих" напрямків, наприклад в Європу.

Wizz Air

Wizz Air безоплатно виправляє допущені помилки в імені / прізвища, якщо їх кількість не перевищує трьох. Для цього необхідно зателефонувати в колл-центр лоу-коста не пізніше ніж за три години до вильоту.

Якщо ж допущені помилки значно змінюють ім'я / прізвище, то тоді авіаперевізник стягує збір за зміну імені пасажира, оскільки такі зміни не вважаються виправленням помилок.

Якщо ж пасажир змінив прізвище після покупки квитка (зміна сімейного статусу), необхідно звернутися до служби по роботі з клієнтами Wizz Air, заповнивши розділ Скарги, або зв'язатися з колл-центром.

Співробітники Служби по роботі з клієнтами зв'яжуться з пасажиром і повідомлять, куди слід відправити необхідний документ. У цьому випадку на обробку запиту і надання листа з відповіддю відводиться 30 днів.

Якщо пасажиру необхідно вирішити дане питання раніше, варто звернутися відразу в колл-центр авіакомпанії. Якщо пасажир переплутав місцями ім'я і прізвище, цю помилку бажано виправити, щоб уникнути непорозумінь в аеропорту. Для цього необхідно зв'язатися з колл-центром авіакомпанії. Оскільки дане виправлення не вважається зміною імені, воно робиться безкоштовно.

Atlasglobal

Авіакомпанія Atlasglobal (Atlasjet), недавно почала польоти на українському ринку, допускає наявність не більше трьох помилок у написанні імені та прізвища пасажира за умови, що вони не змінюють звучання повністю. Наприклад, якщо в квитку Anastasiaa, а в паспорті Anastasiia.

До перевезення на рейси авіакомпанії пасажир, у якого в бронировке переплутані місцями ім'я та прізвище, буде прийнятий. Якщо пасажир вже прибув в аеропорт і помітив таку помилку, представник авіакомпанії на реєстрацію зможе відкоригувати ім'я і прізвище.

Проте, в разі виявлення помилок в квитку Atlasglobal радить звернутися до агента, видало квиток, або в колл-центр авіакомпанії по телефоном 0 800 505 563 до прибуття в аеропорт для виконання коригування імені / прізвища пасажира або внесення відповідного ремарки.

Alitalia

Авіакомпанія Alitalia дозволяє пасажирам офіційно виправляти після сплати збору в розмірі 20 євро наступні помилки в оформленому квитку:

  • Неправильно зазначений підлогу пасажира MR / MRS
  • Помилка в написанні імені та прізвища (Misspelling) – до 3 букв (Alexander – Aleksandr)
  • Перестановка в послідовності Прізвище / Ім'я
  • Зміна прізвища у випадках заміжжя або розлучення
  • Офіційно зареєстрована зміна Прізвища / Імені Виправлення скороченого імені в повне (Katya – Kateryna)

Однак неофіційно в авіакомпанії підтверджують можливість здійснення польоту без зміни квитка і оплати збору в разі наявності незначних помилок, наприклад, якщо переплутано стать пасажира, змінені місцями ім'я і прізвище або допущені не більше 3 помилок в імені і прізвищі, що не міняють назви.

Бєлавіа

"Бєлавіа" має схожі з МАУ строгі правила в відношення помилок в імені або прізвища в авіаквитку – вони не допускаються. Виняток становлять випадки, коли пасажир подорожує по внутрішньому паспорту, а дані в квиток вносять латинськими буквами. Наприклад, замість I помилково вказано Y, замість H – G, замість KS – X.

У квитку на першому місці має бути зазначено прізвище, а потім ім'я. У разі неправильного оформлення квитка, представник авіакомпанії має право не прийняти пасажира до перевезення. Неправильно оформлений квиток підлягає поверненню зі штрафом, згідно правил тарифу. Якщо помилка все ж була допущена, пасажир може звернутися в представництво "Бєлавіа" в Києві, де кожен випадок буде розглянутий в індивідуальному порядку.

Коментарі