Відгуки



  • Фото

    Мій відгук буде стосуватися лікаря ЛОРа Калініна. Будь-яка мама, ведучи свою дитину на прийом в приватну клініку, за чималі кошти, очікує адекватний і професійний прийом з боку лікаря. Такого, на жаль, ми не зустріли на прийомі у Калініна. Дитина лише почала знову "дружити" з лікарями після важкої хвороби і лікування в лікарні. А хамство і непрофесійність (не як лікаря, а як фахівця, я'кий працює з людьми і маленькими дітьми) Калініна, окрім нецензурної лексики не викликає нічого! Різкі рухи, які лякали дитину, принизливі коментарі в бік дитини і батьків, що вуха дитині не миють і вона живе серед свиней (до вашого відома, шановний лікарю, чистку дитині регулярно проводимо під час водних процедур, і регулярно заприскуємо ваксол для профілактики). І це все за кошти в приватному порядку!!!! Відправте лікаря на курси етикету чи що. Як такою людиною можна бути? На рецепшині не встигли вийти - "дєдушка, ви платіть будете?" Дитина кричить на руках як не в собі, її теліпало просто. За що вам платити? За хамство? Це просто жахіття. Це буде на вашій совісті, лікарю. Звернення до адміністратора: чому, скажіть, у вас працюю такі нетолерантні люди?

  • Фото

    Не советую гастроэнтеролога Гайду Светлану,не компетентный врач с конца 2019 года начал у неё лечиться и по сей день никакого результата,обнаружили сначала хеликобактер,это мы залечили,потом был дисбактериоз кишечника назначила лечение,прошёл курс лечения и спрашивал нужно после окончания курса снова здавать анализы,она говорит не нужно…спустя полгода я здал снова анализ и он у меня как был так и остался,и самое главное что на протяжении года я к ней обращался с жалобами с отсутствием аппетита и болями в животе…я думаю что за год посещения можно уже от а до я изучить пациента,а я вечно сам предлагал а может то сдать а может то?(это про анализы)писал ей есть ли у меня панкреатит она говорила нет,вот недавно сам сделал узи и он у меня есть,вывод такой за год я ничего с ней не вылечил,деньги на ветер ушли.

  • Фото

    Хожу на массажи в Доктор Здоровья к Сокотуну Сергею Ивановичу. Оставлю пару слов. Я лучше массажиста-реабилитолога еще не встречала. Мне раз в полгода нужны массажи и есть с чем сравнить. Это просто профессионал своего дела, который применяет индивидуальный подходи и как бонус - отличное чувство юмора. В будущем хочу ходить только к таким профессиональным рукам!

  • Фото

    Я так розумію у відгуках діє маркетинговий принцип, пишеш свій негативний досвід з лікарем, відповідно негативний фідбек. Тут же пару осіб пишу кілометрові тексти про цього ж лікаря, який він розпрекрасний, щоб згладити негативне враження і лікар продовжував свою халатну діяльність. Я написала своє враження про Чаплюк, і воно дуже негативне, тут же інший лікар наступного дня сказав що стан критичний і повністю змінив схему лікування яка допомогла. Так що не треба захищати в такій ситуації халатність, побережіть здоров'я майбутніх пацієнтів і найдіть лікарів які прийшли лікувати, а не за прийом гроші отримувати.

  • Фото

    Гайда Світлана Валеріївна дуже кваліфікований спеціаліст. Я їй щиро вдячна за домогу. Мені сподобався її підхід,вона уважно вислухала,назначила аналізи та прописала необхідне лікування. Нічого зайвого,все по факту. За два роки моїх страждань,вона єдина дійсно допомогла.Я ще продовжую лікування,але єффект вже вражає. Дуже дякую!

  • Фото

    Прочитала один відгук від мами,що не рекомендує лікаря Чаплюк Н.П.Це викликало у мене обурення,я вже 5 років лікую свою доньку у неї і в нас часті обструкції,постійно важке дихання,що загострюється на весні.І я їй вдячна за назначення, вони завжди допомогають.Інгаляції,ліки і вчасність,завжди її ставлять на ноги.
    А назначення аналізів,антибіотиків лікарю ж видніше коли назначати,коли протипоказано.Можливо мама не дотрималась дозування.Тому не згодна з таким критичним висловлюванням.Он лікар Комаровський рекомендує лише багато пити і дотримуватись норми вологості в приміщенні.А наше старе мислення хоче лише кучу ліків і аналізів,то тоді і лікар гуд.
    Можу лише подякувати Натальї Петрівні,що і на вихідних і по телефону,і на прийомі завжди вислухає і дає адекватні стану дитини рекомендації.

  • Фото

    Мама всього дотрималась, і прийшла 2 рази поспіль на прийом через день, но хвалитись тим що вона лікар яка не призначає антибіотик, коли антибіотик був дуууже потрібний ставлячи під загрозу здоров'я дитини - це халатність.

  • Фото

    Наша сім'я дуже задоволена і щаслива, що ми потрапили саме до лікаря Чаплюк Наталії Петрівни. Вперше на прийом ми прийшли, коли доньці було лише 2 тижні. І як недосвідчені батьки, дуже панікували. Лікар одразу надала кваліфіковану допомогу, дала дієві поради особисто мені,як мамі на ГВ,якими я користуюся і до сьогодні. З того часу, ми завжди звертаємося в Лікар Здоров'я до Наталії Петрівни,і взагалі не думаємо змінювати на іншого спеціаліста. На кожному прийомі лікар привітно зустрічає нас, ретельно оглядає дитину і дає відповідь на всі запитання!
    Ми вдячні Наталії Петрівні і вже встигли її полюбити!
    ( особисто як мама додам, що донька на руках у лікаря взагалі не плаче,і дається все робити!!!)

  • Фото

    Хочу виразити своє незадоволення дитячим педіатром Чаплюк Наталію Петрівною. Дитина трапила до неї з жорстким диханням і кашлем, який тривав вже тиждень. Крім відкашлюючих засобів більш ніякої терапії, при тому що вже 5 днів дитина пропила відкашлюючий інший засіб, який не допоміг і була про це повідомлена. Через день погіршення стану температура. Я попросила призначити антибіотик і спитала чому це було не зроблено відразу? Відповідь - показання для антибіотику 3 дні високої температури.
    Притягли знов хвору дитину з аналізами, які я випросила, вона послухала, призначила антибіотик. В ітогє, антибіотик допоміг слабо. Запитала чому не назначили снімок? Чому не виключили пневмонію? Відповідь - дитину слухати по пару раз на день треба, я ж не екстрасенс, може зараз вже і треба знімок.
    В ітогє, за тиждень 2 відвідування і переписки закінчились доведення дитини до критичного стану.
    Дуже НЕ РАДЖУ всім мамам цього лікаря!!!
    Крім викинутих грошей і втраченого часу ви нічого не отримаєте!!! І дитину наразете на небезпеку!!!

    Для порівняння через пару днів такого лікування і уваги від Чаплюк, я звернулась до педіатра Садецької Яни Юріївни - аналізи, снімки, прослуховування, повторний антибіотик, нібулайзер, відкашлюючий 2 видів - якщо буде кашль менш сухий і більш, пробіотик. Навіть нам дорослим виписала антибіотик, бо ми всі теж кашляти вже як дитина почали. Прогнози від неї і що робить у різних випадках. Ніхто не казав - я що екстрасенс, як Чаплюк.
    Результат: дитина ожила на другий день такого лікування, всі дорослі завчасно пролікувались і залишились в робочому стані.
    Яна Юріївна дякую Вам, що ви така уважна і не байдужа!!!

  • Фото

    Выражаю большую благодарность от моей семьи. Записала в вашу клинику своих бабушку и дедушку. После посещения, родные обратились, чтобы я написала какой хороший врач у них был - Тищенко Анжела Владимировна. Вежливая, позитивная, человечная. Лечение идет полным ходом, им обоим уже на порядок лучше. От семьи Збаразских - большое Вам спасибо, Анжела Владимировна.

  • Фото

    Доброго дня. Дякуємо за відгук. Обов'язково перекажемо Анжелі Володимирівні Ваші слова. Одужання Вашим рідним. Ми працюємо для Вас.

  • Фото

    Посещаем вашу клинику все семьей практически со дня ее открытия. Все всегда было корректно, приятное обслуживание, хорошие врачи. Обслуживались на Шевченко 135.
    А сегодня, 24.03.21, я была записана на прием в филиал на Казацкой 9/1. Этот прием "поднял настроение" на целый день. Начну с того, что в холле находилось очень большое количество людей (не соответствует правилам карантина), это была какая-то организация, проходившая медосмотр. Вообщем, к врачу я так и не попала, про меня просто забыли. Когда я о себе напомнила, извините, я уже начала собираться уходить т.к я уже опаздывала в другое место, девочки с ресепшена побежали узнавать, и действительно, забыли пригласить к врачу, а забыли почему? потому что врачи между приемами по записи, принимали людей с медосмотром, ну или с чем там не знаю, у них был свой список, их вызывали по своей очереди.
    Я сильно была злая на девочек с ресепшена, а сейчас думаю в такой суматохе трудно про всех упомнить
    ВОПРОС В ДРУГОМ. И это уже больше к администрации, неужели нельзя было сделать для такой группы людей отдельное время, чтобы их не пытались втолкнуть между приемами врачей. Особенно в карантин, вы же частная клиника, должны это понимать. Мы записываемся, оплачиваем свое время приема, свои 15 мин.... Понятно, что выгодно за 15 мин взять двойную оплату, понятно, но не приятно. А в данном случае, я вообще не попала к врачу.

  • Фото

    Сегодня хочу поблагодарить, во первых, за то что быстро отреагировали на мою жалобу, перезвонили, объяснились и во вторых, сегодня меня уже принял доктор и мне этот прием сделали бесплатным.
    Спасибо большое!!!

  • Фото

    Доброго дня, пані Свілано! Вдячні, що дрвіряєте нам і попри неприємний збій по часу прийому, за що щиро вибачаємось, - залишились пацієнтом "Лікар Здоров'я". Дякуємо Вам за довіру і за Ваше зауваження. Завдяким Вам, ми удосконалюємо процеси прийому поцієнтів. Будьте здорові, з вдячністю Ваш "Лікар Здоров'я".

  • Фото

    27.02.2021 звернулися в центр «Лікар Здоровя» з приводу обстеження дитини. Здали ЗАК, Біохімічний аналіз і узд очп. Повідомили,що аналізи будуть до 01.03.Біохімічний аналіз крові був готовий 27.02, а ось ЗАК досі немає. Я телефонувала в неділю,то сказали в роботі. Телефонувала 02.03, то ніхто не знає де він і чи взагалі він був!!!! Заплативши кошти за послугу ти не отримуєш результат і повинен ще чекати відповідь!!! Ваш підхід несерйозний і не клієнт орієнтований. Щоб вияснити де аналіз людина має чекати дві години!!! Таке відчуття наче ми живемо в стародавньому віці

  • Фото

    Дякуємо пані Руслана, що надали зворонтій зв'язок. Ваш відгук вивчили. В телефонній розмові Ви допомгли нам з'ясувати деталі Вашого замовлення. В роботу введено додатковий контроль замовлення аналізів як з боку пацієнта так і адміністраторів. Ваш відгук важливий для нас, Ви допомагаєте нам ставати кращими.

  • Фото

    27.02 була змушена звернуться в центр «Лікар Здоров‘я» з проханням прокапати термінову крапельницю, яка була призначена лікарем-інфекціоністом з іншого медичного центру. Оскільки це були вихідні, я звернулась до данного центру з запитанням чи це взагалі можливо. Отримавши позитивну відповідь, через свій тяжкий стан відправилась туди разом з батьками. Виявилось, що документ не підходить через відсутність печатки інфекціоніста. В спробах вирішити цю проблему, так як стан неухильно погіршувався, отримали відповідь на рецепшені, що можлива печатка не обов‘язково інфекціоніста, а головного лікаря з медцентру, в якому було призначено це лікування і тоді маніпуляцію можна провести. Здобувши заповітну печатку, чекали в клініці «Лікар Здоров‘я» протягом 40 хвилин, коли почули вердикт, що нам відмовлено в даній послузі, оскільки це лікування призначав не їхній лікар, а їхній лікар-інфекціоніст має вихідний. Не зрозуміло одне: для чого некомпетентна працівниця рецепшину протримала мене в коридорі близько 40 хвилин в тяжкому стані? Працівниця на прохання спілкуватися державною мовою, згідно закону, почала погрожувати керівництвом та юристом, уїдливо коментуючи, що ці три речення вона сказала державною мовою. Дуже б хотілось з ним зв‘язатися, чекаємо дзвіночка та не можемо дочекатися.
    В офіційній розписці про відмову надання медичної допомоги нам було відмовлено. Рецепшн - це обличчя будь-якого закладу, на жаль, «Лікар Здоров’я» обрав собі далеко не найкраще обличчя. Люди, яких там зустріли, позбавлені не лише професійної компетенції, а й елементарної емпатії. Заклад через некомпетентну адміністрацію категорично не рекомендую тим, хто береже своє здоров‘я та здоров‘я своїх близьких.

  • Фото

    Доброго дня, Кравченко Юлия. Ваш відгук розглянуто: У призначенні , надане Вами, є препарати, які потребують контролю та присутності лікаря під час проведення крапельці. Зазвичай подібну процедуру проводять в умовах стаціонарного лікування ( тим паче з тяжким перебігом)
    Один з призначених Вам лікарськиих засобів, відноситься до фармокотерапевтичної групи: плазмозамінні та дезінтоксикаційні розчини. Має в переліку побічних реакцій анафілактичний шок, ангіневротичний набряк, гіпертермія і т.д.
    Інший засіб для введення, в переліку побічних реакцій має анафілактичний шок, анафілактоїдні реакції, що можуть виникати навіть після прийому першої дози.
    В нас виникли сумніви, щодо достовірності направлення та неналежного його оформлення. Щоб забезпечили Вам безпеку при процедурі – ми намагались викликати лікаря потрібної вам спеціальності – щоб присутність лікаря забезпечила Вам допомогу при можливих побічних реакціях. Нажаль у вихідний нам це не вдалося.
    Нам прикро, що намагання допомогти Вам, ви сприйняли по іншому. Ми керувались виключно відповідальністю за Ваше здоров’я і життя. Бажаємо Вам одужання.

  • Фото

    Довожу до Вашого відома, Светлана Чижевская, що скрін-шот з публічним розголошенням методів лікування та препаратів, що в свою чергу являє собою лікарську таємницю - зроблений.
    А чому дані сумніви у Вас виникли після того, як ми запитали чи можна оформити документацію таким чином, Ви дали позитивну відповідь, ми витратили час на оформлення, а ще через 40 хв очікування а клініці Ви відмовили? Ви маєте право не проводити таку процедуру в себе, але Ви не маєте право забирати дорогоцінний час у пацієнта, пробуючи печатки та підписи на смак! Необхідно було відразу відмовити.
    На якій підставі Ви розголошуєте публічно препарати, які мені було призначено?! Я та моя родина досі очікує обіцяного дзвінка від Вашого юриста чи керівництва! Розголошення Вами призначених препаратів є більш ніж вагомою підставою поспілкуватися з Вашим керівництвом на предмет порушення лікарської таємниці. Методи лікування являється лікарською таємницею, Вам взагалі відоме це поняття? Яким чином Ви так чітко пам‘ятає препарати? Ви робите фото діагнозів ще не Ваших пацієнтів?Чи це рекомендація Вашого юриста? Ми все ще чекаємо його дзвінка!
    Взагалі в шоці від Ваших протиправних дій.
    Дуже рада, що не стала Вашою пацієнткою. Вам невідомі поняття компетентності, професійності, людяності та лікарської таємниці.

  • Фото

    Шановна Юлия, нам прикро, що ми не змогли швидко вирішити Ваше питання ми керувались безпекою Вашого здоров'я Просимо вибачення за незручності для Вас. З побажаннями здоров'я.

  • Фото

    Дуже сподобалось обслуговування!
    Service was great! I wish for both doctors and patients good health!

  • Фото

    Дякую, Анна, що обрали "Лікар Здоров'я" та поділились враженням! Дуже приємно, що приділили час для відгуку!
    Нам довіряють найцінніше! З турботою Ваш Лікар Здоров‘я.🏥❤️

  • Фото

    Була на прийомі у лікаря Величко Г. дуже задоволена лікарем і його підходом до лікування! Ніяких зайвих призначень, все чітко і по справі, все дуже доступно пояснює. Дуже дякую лікарю за уважність!

  • Фото

    Дякуємо, Юліє! Нам приємно, що Ви обрали наш "Лікар Здоров'я" Перекажемо нашому лікарю - дерматологу Вашу вдячність. Нам довіряють найцінніше! З турботою Ваш Лікар Здоров‘я.🏥❤️

  • Фото

    Была на приеме у Величка Г.
    Все очень понравилось!
    Врач внимательный, корректный, назначил правильное лечение
    Осталась полностью довольна визитом.
    Спасибо!

  • Фото

    Дякуємо за Ваш відгук!
    Ваша думка для нас дуже Важлива, Ви допомогаєте нам ставати кращими!
    Обов’язково перекажемо Вашу подяку лікарю Григорію Вікторовичу.
    Дякуємо, що обрали наш медичний центр.
    Нам довіряють найцінніше! З турботою Ваш Лікар Здоров‘я.🏥❤️

  • Фото

    Сегодня записалась на прием к дерматологу.При звонке сказала,что мне необходимо посмотреть родинку.ответили:300грн.ок.
    Приехала.зашла к доктору,буквально на 2минуты.при расчете говорят:вы долдны по мимо 300грн еще 100 за дермоскопию.спрашиваю:а за что 300?что вошло в эту стоимость?почему не предупредили заранее.короче,обдираловка.бессовестные.нет слов.была у невропотолога в этой же клинике,то там хотябы была консультация,осмотр,рекомендации.согласна.но тут....больше ни ногой.сволочи.

  • Фото

    Ваш відгук важливий для нас. З лікарем обговорили, додатково будемо звертати увагу на можливі супутні послуги у кожному етапі обслуговування. Обирати чи ні послугу додаткової оплати - право кожного пацієнта. Дякуємо. Ваш відгук допомагає нам ставати кращими.

  • Фото

    Хочу висловити щиру подяку лікарю Лелеко І.В за добросовісне відношення, уважність, вміння вислухати та заспокоїти.
    Велике спасибі, що у вашій клініці є такі хороші спеціалісти. Я лікувалась відвідувала різні клініки, але таких лікарів не зустрічала.

  • Фото

    Наталіє, дякуємо за Ваш відгук!
    Ваша думка для нас дуже Важлива, Ви допомогаєте нам ставати кращими!
    Обов’язково перекажемо Вашу подяку лікарю.
    Дякуємо, що обрали наш медичний центр.
    Нам довіряють найцінніше! З турботою Ваш Лікар Здоров‘я.🏥❤️

  • Фото

    Нажаль, вимушена залишити негативний відгук про лікаря узд, Лелеко І.В. У дитини збільшився лімфовузол, скарг ніяких більше не було. Педіатр назначила здати Заг аналіз крові( він був спокійний, все в межах норми) плюс пройти УЗД щитоподібної і лімфовузла. Зробив нам УЗД лікар, Лелеко І.В., по його заключенню виявив підгострений тиреоїдит. Відразу ж лікар УЗД дав направлення на гормони щитоподібної залози, і ні разу не дивно, але направлення на аналізи в лікар здоров'я. На сьогоднішній день вони коштують 600 з невеликим гачком. Здали аналізи, всі показники в нормі. Сьогодні відвідали ендокринолога, яка з нас просто була в шоці, тобто з лікаря який нам робив УЗД. Бо наш діагноз повністю не співпадав із нашими симптомами. Висновок зі слів лікаря: УЗД зроблене некваліфікованим лікарем, аналізи на гормони здавати нам непотрібно було. Не рекомендую відвідувати даного лікаря УЗД! Лікарів в даному закладі відвідуємо часто, всім були задоволені, але після цього випадку рекомендую читати відгуки і моніторити до кого йдете на обстеження, щоб не платити двічі, та не робити додаткові непотрібні обстеження.

  • Фото

    Доброго дня! Прошу Вас зателефонувати на номер нашого колл-центру 096 033 53 35 та залишити свій контак, щоб з Вами могла зв'язатися адміністрація щодо вирішення Вашого питання та роз'яснення сформованої сітуації. Дякую!

  • Фото

    Записался к кардиологу на прием , сначала хотели отправить к нему через ЭКГ сердца но я объяснил что у меня экстрасистолии сердца и кардиограмма не покажет потом му как ее нужно подловить так как они не постоянные, но девочка настоятельно настаивала на ЭКГ и у меня сложилось впечатление что она не понимает о чем я говорю и это высокого класса специалисты ))) ну да бог с ними ,провели меня к кардиологу 3 мин беседы пришли к выводу холтер экг но оказалось что у них к сожалению в современной клинике нет такого чудо прибора, направили в евромед и после холтера с заключением должен идти к ним снова, ну я оплатил услуги врача в кавычках услуги!! И поехал делать экг холтера, забрал на след. День результат звоню в клинику а приём снова платный, так вот уважаемые врачи и на врачи этого чудо заведения , в первую очередь нужно было сказать так как у нас нет холтера то пройдите лучше это все обследование в евромед например в одном месте это был бы нормальный человеческий поступок а не гонять человека туда сюда что б только вам за приёмы платить, каждая услуга должна быть как оплачена так и отработана . Короче сырая ещё клиника, про врачей не могу сказать ничего ни плохого ни хорошего так как я от них никакой информации не получил.

  • Фото

    Доброго дня! Щодо Вашого питання Вам було надано пояснення від лікаря у телефонній розмові. Дякуємо за Ваш відгук! Ваша думка дуже важлива для нас, Ви допомогаєте нам ставати кращими! З турботою Ваш Лікар Здоров'я !

  • Фото

    Хочу залишити свій відгук про невропатолога Волошун Ірина Сергіївна.
    ЛІКАР ВІД БОГА. Дуже уважна та висококваліфікована. Вислухала всі скарги, подивилася мої обстеження, назначила дообстеження для точного діагнозу. Після назначеного нею лікування мені стало набагато краще. На повторному прийомі знову дуже ретельно вивчила мій стан і доназначила лікування. Дуже приємно, що дообстеження можна скинути на вайбер і отримати відповіді на всі запитання. Від свого серця дякую вам за професіоналізм, чуйність та уважність до здоров'я кожного пацієнта.

  • Фото

    Олено, дякуємо за відгук!
    Ваша думка для нас дуже Важлива, Ви допомогаєте нам ставати кращими!
    Обов’язково перекажемо Вашу подяку лікарю.
    Дякуємо, що обрали наш медичний центр.
    Нам довіряють найцінніше! З турботою Ваш Лікар Здоров‘я.🏥❤️