Відгуки



  • Фото

    А мені навпаки, Грінченко Г.В., в свій час правильно поставив діагноз, все чітко і точно розповів, дуже йому вдячна і дуже задоволена обслуговуваннчям, все вчасно, а не як у Авіцені.
    Дякую лікарю і медсестрі Яні👍

  • Фото

    Грінченко Г В. не рекомендую как специалиста ,на обычный вопрос ответ я не получила в своем деле я считаю не компетентен ,если пациент спрашивает ответ должен получить ,узи было по геникологии , очень долго ,за сколько лет такое вижу впервые ,просто один негатив ,

  • Фото

    Шановна Ольго, ми жалкуємо, що у Вас залишились негативні емоції після відвідання медичного центру «АНДРОМЕДА+».
    Генадій Володимирович – досвідчений спеціаліст з ультразвукової діагностики з багаторічним практичним стажем, який постійно вдосконалює свої знання для проведення якісної діагностики на новітньому обладнанні, встановленому в нашому медичному закладі. Просимо врахувати, що завданням лікаря з УЗ-діагностики є виявлення патологічних та передпухлинних станів органів, що досліджуються, і за результатами такого обстеження лікар видає заключення, а не встановлює діагноз, тим більше лікар не має права давати медичні рекомендації під час чи після проведення УЗД. Причини виявлених порушень, їх лікуванням та профілактикою, поясненнями стосовно клінічного перебігу та відповідями на інші питання пацієнтів займаються лікарі за відповідними спеціальностями згідно ліцензійних умов, а саме: гінеколог, гінеколог-онколог, хірург-онколог, гастроентеролог, уролог, ендокринолога, , обізнаний у ендокринології та інші вузькопрофільні медичні фахівці.
    Враховуючи, що розмова лікаря і пацієнта є конфіденційною, неможливо з’ясувати, яке було запитання та відповісти Вам по суті. Тому запрошуємо Вас з результатами проведеного дослідження до наших лікарів, які ж справленими експертами з різних напрямків медицини, які під час фахової консультації нададуть після огляду виважені та обгрунтовані вичерпні відповіді на усі Ваші запитання.
    Попередній запис за тел. реєстратури (067)650-65-08.
    Здоров’я Вам та Вашим родинам!

  • Фото

    Я в цю клініку звертаюсь не перший рік, завжди приємний персонал, завжди передзвонюють за день, щоб підтвердити прийом, або попередити про якісь зміни та погодити, чи влаштовує мене час на якій перенесли прийом.. Тому не розумію чому стільки бруду пишуть на їх рахунок!!!!! Дуже подобається, що велика кількість лікарів. Особисто я зверталась: до гінеколога, до педіатра, до кардіолога, а 27.10.2020 року до дерматолога. Неодноразово здавали у цій клініці необхідні аналізи. І що хочу сказати, що дуже відповідальні лікарі співпрацюють з Андромедою. Я готова платити кошти, за те, щоб оглянув саме спеціаліст своєї справи!!!! І надалі буду зіертатись саме в Андромеду. Кожен робить для себе вибір і я свій зробила!!!

  • Фото

    Шановно Ольго, ми раді, що професійна команда нашого медичного центру корисна для Вас.
    Усі співробітники докладають зусиль, щоб пацієнтам було комфортно та зручно, а лікарі постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень, щоб якісно та ефективно дбати про здоров’я дорослих та дітей. Також матеріально-технічна база медичного центру постійно оновлюється, тому кожен у нас отримує якісну діагностику і доцільне лікування.
    Здоров’я Вам та Вашій родині!

  • Фото

    Записалась к гастроэнтерологу по острой боли, задержалась на 5 минут, врач уже ушёл не дождавшись моего приема. Это не салон красоты, где приём можно перенести на другое время. К врачу люди обращаются по неотложной помощи, тем более в частном порядке за деньги. Никому не рекомендую Андромеду!!!!!!

  • Фото

    Шановна Інно!
    Адміністрація закладу жалкує, що сталась така неприємна ситуація. У нашому медичному центрі згідно правил внутрішнього розпорядку лікарі завжди очікують пацієнтів, що запізнюються, протягом 15 хвилин. Одночасно з цим адміністратор телефонує пацієнту для уточнення часу візиту і причини запізнення, також на консультативний прийом до гасроентеролога ніколи не записують при симптомах гострого больового синдрому - ці питання необхідно вирішувати за допомогою виклика спеціалістів швидкої медичної допомоги.
    З усіма відповідальними особами та медичними реєстраторами в нашому медичному центрі регулярно проводиться робота з удосконалення сервісу та недопущення подібних до описаної Вами ситуації.
    Сподіваємось, що стан Вашого здоров’я значно покращився, і за потреби будемо раді надати Вам кваліфіковану медичну допомогу не в ургентному, а в плановому порядку.
    Здоров'я Вам та Вашим родинам!

  • Фото

    а я искала куда обратиться,хорошо,что прочитала отзывы сюда ни ногой

  • Фото

    Є дивна звичка відміняти записи і не попереджувати про це! Приіжаєш на прийом, а тобі кажуть, та лікар ввечері сказала що їй треба за місто, і відмінила прийом. А сказать про це пацієнту дівчатка не додумались (((

  • Фото

    Хамство та відсутність передачі інформації адміністраторів Андромеди остаточно перейшло межі дозволеного. Сьогодні у телефонній розмові адміністратор постійно перебивала, а потім просто кинула слухавку. Раджу не псувати собі нерви та настрій і записуватися до іншої клініки, де приймає Ваш лікар.

  • Фото

    Шановна Олено!
    Адміністрація клініки жалкує, що Вам довелось відчути негативні емоції. Розуміємо, що Ви проживаєте в іншому місті та нечасто відвідуєте лікарів саме в місті Черкаси. Але згідно Закону про збереження персональних даних ми не надаємо інформаціі по телефону про результати аналізів та обстежень пацієнтів, також по телефону не проводяться консультаціі у виконанні лікарів нашого медичного закладу, адже погодьтеся, що адміністраторам неможливо по голосу впізнати власника обстежень. Також результати лабораторних обстежень направляються на електронну адресу пацієнтів лише в разі попереднього підписання про це інформовані згоди та при умові проведення обстеження саме в лабораторіі нашого партнера "ДІЛА" з відповідним рівнем захисту персональних медичних даних.
    Саме про цю особливість роботи з пацієнтами нашого медичного центру Вам декілька раз і повідомила по телефону адміністратор нашого медичного центру, що викликало Ваше емоційне збудження та негативні емоції. Проте, запевняємо Вас, що адміністратори клініки "АНДРОМЕДА+" завжди діють у відповідності до високих стандартів обслуговування та збереження конфіденційності даних кожного пацієнта.
    Здоров'я Вам та Вашим родинам!

  • Фото

    Шановна Юліє,
    1. Я вже не перший рік є клієнтом Вашої клініки і всі аналізи завжди без проблем висилалися мені на пошту, яку я вказала при першому візиті. Це Ви можете з легкістю відслідкувати у вихідних [email protected]
    2. Ні про яку інформаційну згоду у телефонній розмові з адміністратором мед. закладу не йшлося, - вона просто постійно повторювала, що це неможливо, і все. А на приведені мною аргументи щодо попередніх аналізів відповіла, далі цитата: "То дєвочки просто хочуть бути дуже добрими." (Серйозно?!) До того ж у Вашій відповіді попередньому коментатору нижче, аналізи якої взагалі було втрачено, Ви пишите, що їх таки можна відправити на e-mail, варто лише зателефонувати і попросити про це.
    3. Попередні аназізи взагалі було видано на руки моїй мамі! Про яку, вбіса, конфіденційність Ви зараз тут пишите?!
    На цьому я прощаюся з Вами. Розбирайтеся попередньо у ситуації, перш ніж писати такі коментарі на рівні офіційного SMM-спеціаліста.
    Гарного дня!

  • Фото

    Олено, запевняємо, що ситуація, описана Вами, розглянута керівництвом закладу. З плином часу в країні змінюються умови як ліцензійні, так і збереження персональних даних пацієнтів.
    Стосовно відповіді попередньому коментатору – пацієнтці рекомендовано звернутись за фізичною адресою закладу, щоб відновити результати досліджень.
    Також варто зазначити, що кожен пацієнт має право вказати довірену особу, яка має право отримувати інформацію про перебіг лікування, в т.ч. і результати досліджень.
    Виносити на загал подальше обговорення ми вважаємо недопустимим, тому для продовження з’ясування рекомендуємо Вам звернутись з листом на електронну пошту адміністрації [email protected]
    Керівництво завжди готове до діалогу для покращення якості послуг в медичному центрі «АНДРОМЕДА+».
    Здоров’я Вам та Вашій родині!

  • Фото

    Обратилась к аллергологу, врача к сожалению не запомнила, а жаль. Первый раз попала в Ваш центр и мне врач помогла, за что ей тогда спасибо, спасла меня можно так сказать, было действительно плохо, но когда я пришла на повторный прием, получила шок от общения, такого еще не было ни в одной поликлинике, где я была. Я не знаю что так взбесило врача, что она позволила себя так вести и разговаривать со мной. Если пациент что-то переспросил, не допонял, это не причина так себя вести. Я не медик, многого не понимаю, переспрашиваю 10 раз, потому что мне это нужно, а задача врача, как по мне, не хамить в ответ - цитирую: я еще не закончила, будет и когда я скажу..цитирую: я хотела по нормальному но нате Вам лечение на 3 месяца, вместо одного..вот тут я не поняла, это мне на зло 3 месяца или как?! Потом врач написала сдать анализ и цитирую: ко мне больше не приходите, приходить ко мне не нужно, и так раз 5 раз сказала, на что я опять мягко говоря удивилась, и сказала в ответ: вряд ли я к Вам еще раз приду после такого общения, и это частная клиника. Оплатила за прием 300 грн и получила рецепт с непонятным сроком лечения то ли месяц, то ли 3 и не приходите ко мне больше. Так, вот можете передать привет от меня врачу и еще раз повторить, что ноги моей больше в Вашей клинике не будет, учитесь разговаривать с пациентами!

  • Фото

    Адміністрація медичного центру засмучена разом з Вами через те, що Вам довелось відчути негативні емоції під час перебування в нашому медичному закладі. В даний момент усі в нашій країні відчувають кадрову проблему, але ми постійно підбираємо нових працівників реєстратури та навчаємо їх сервісу високого рівня.
    Запевняємо, що медичний одяг персоналу медичного центру чистий і випрасуваний, як цього вимагають санітарно-гігієнічні норми. Стосовно результатів аналізів, то їх легко можна відновити в електронному вигляді або зразу отримати бланк результату на електронну адресу, вказавши її під час обстеження.
    Зверніться до однієї з баз медичного центру "Андромеда+" (по бул. Шевченка, 177, оф.10 або на вул. Пушкіна, 67, оф.11А), де Вам обов’язково допоможуть з вирішенням цього питання. Здоров’я Вам та Вашим родинам!

  • Фото

    Ужас, на ресепшене хамки в грязных халатах и засмальцоваными волосами,некомпетентные занимаемой должности. Хамки,анализы потеряли,отношение к клиентам хамское,не рекомендую никому,на ветер выкинутых деньги.