TKT-іспит для викладачів

Вартість:1500 грн./модуль

Що таке TKT (The Teaching Knowledge Test)?

TKT – це тест на знання методики викладання англійської мови. Міжнародний сертифікат TKT підтверджує знання основних понять і концепцій сучасної методики викладання англійської мови, інструментів роботи з аудиторією, володіння спеціальною термінологією та вміння користуватися навчальними ресурсами.

Сертифікат визнається в усьому світі, його наявність означає можливість одержання більш високого розряду і надає більше шансів для пошуку роботи викладачем англійської мови в Росії і за кордоном.

TKT рекомендується складати кандидатам із рівнем знання мови не нижче Intermediate B1 (Intermediate) за загальноєвропейською шкалою (рівень PET).

Для кого призначений TKT?

Цей тест був розроблений, насамперед, для викладачів, чия рідна мова не англійська, що навчають дітей, підлітків і дорослих, а також для вчителів середніх шкіл. TKT підходить як для тих, хто вже має педагогічну освіту, так і для людей, які тільки планують почати викладати англійську мову як іноземну.

Що дає TKT?

  • Право викладати англійську за кордоном.
  • Стимул для підвищення педагогічної і методичної кваліфікації.
  • Зручний інструмент для педагогічних тренінгів.
  • Чудовий аргумент на Вашу користь під час атестації, участі в конкурсах та грантах.

З чого складається TKT?

На відміну від більшості Кембриджських іспитів TKT складають тільки письмово. Іспит складається з трьох модулів по 80 запитань кожен. Тривалість одного модуля – 1 година 20 хвилин. Типи завдань: дібрати пари, обрати правильну відповідь із трьох запропонованих, знайти зайве. За кожну правильну відповідь дається один бал. За кожен модуль видається окремий сертифікат. Можливе складання як одного, так і всіх трьох модулів в одну сесію.

Модуль № 1

Система мови, основи теорії оволодіння мовою і викладання мови:

  • володіння лінгвістичною термінологією граматичної, фонетичної та лексичної систем англійської мови, а також мовних функцій;
  • навички та вміння в чотирьох видах мовленнєвої діяльності (усне і писемне мовлення, аудіювання і читання);
  • теоретичні засади оволодіння мовою і знання факторів, що впливають на процес оволодіння мовою, а саме: мотивація, обсяг і способи подачі мовного матеріалу, викладання граматики;
  • індивідуальні особливості учнів (вік учня, індивідуальний навчальний стиль, стратегії, наявність попереднього досвіду вивчення іноземної мови тощо);
  • вміння аналізувати помилки в мовленні учнів і використовувати цю інформацію в навчальному процесі;
  • знання специфіки вивчення іноземної мови порівняно з процесом оволодіння рідною мовою;
  • облік індивідуальних мовних потреб учня;
  • знання теоретичних основ викладання мови, різних методів і прийомів навчання мови, зокрема способів викладання нового матеріалу, типів вправ і завдань на розвиток мовленнєвих і мовних навичок, способів контролю тощо;
  • знання методичної термінології для опису навчального процесу.

Модуль № 2

Сучасний урок англійської мови:

  • планування і використання додаткових ресурсів;
  • планування уроку та серії уроків: визначення мети уроку, моделі побудови уроку й етапи планування;
  • структура уроку і його окремих етапів;
  • вміння структурувати етапи уроку відповідно до поставленої мети і потреб учнів;
  • вміння обрати найбільш ефективну форму поточного і підсумкового контролю відповідно до етапу і мети навчання певної групи учнів;
  • вміння дібрати додаткові посібники і матеріали.

Модуль № 3

Хід уроку й організація навчальної діяльності:

  • вміння вести урок англійською мовою, адаптуючи її до рівня учнів – правильно пояснити завдання та організувати його виконання, допомогти учню правильно оформити свою відповідь англійською мовою, пояснити значення нового слова, зрозуміти комунікативну інтенцію висловлювання учня в класі тощо;
  • уміння визначити характер помилки учня;
  • знання способів організації навчальної діяльності на уроці з метою її активізації;
  • знання функцій і ролі вчителя та учнів на уроці;
  • знання форм роботи з учнями та вміння організувати групову взаємодію на уроці;
  • вміння грамотно виправляти помилки;
  • вміння правильно інтерпретувати відповіді учнів і давати оціночні коментарі.

Оцінка іспиту TKT

Всі кандидати, не залежно від результатів, отримують сертифікат за кожен модуль, тобто іспит можна скласти. За кожну правильну відповідь кандидат отримує 1 бал, таким чином, максимально набрана кількість балів у кожному модулі – 80. Щоб отримати результат 3, необхідно набрати щонайменше 45-50 (із 80) балів.

Кожен модуль оцінюється окремо за наступною шкалою:
– знання в галузі модуля мають обмежений характер;
– наявність базових систематичних знань;
– хороші знання в галузі модуля;
– глибокі, ґрунтовні знання в методиці.

Адреса

м. Черкаси, вул. Гагаріна, 136, 2 поверх, зупинка "Гранд Маркет" або "Дружба народів"

Час роботи

  • Пн. - Пт.: 08:30 - 20:30
  • Сб.: 10:00 - 15:00
  • Нд.: вихідний
Коментарі