Навчання - Набір на курс 'Керівник підприємства індустрії краси'

Набір на курс "Керівник підприємства індустрії краси"


  • Дата: Архів18 вересня - 31 жовтня 2015
  • Тип події: навчання, курси
  • Сфера діяльності: краса, спорт, здоров'я
  • Ціна6999 грн

Кількість годин: близько 40 годин (у тому числі самостійна робота і тестування).

Мета спецкурсу: підготовка фахівців-управлінців ПІК (підприємства індустрії краси), які набудуть знання в області бізнес-планування ПІК, кадрової політики, отримають знання в області фінансової політики, маркетингових технологій, знання з безпеки та просування ПІК.

Ключові поняття спецкурсу (що повинні знати випускники): випускники повинні будуть вільно орієнтуватися в питаннях бізнес-планування, фінансової політики ПІК, кадрової політики, безпеки і маркетингових технологій для просування свого ПІК і т. д.

Ключові навички (що повинні вміти робити випускники): підбір персоналу, складання  прейскуранта послуг, розрахунок зарплати персоналу, проведення атестації персоналу, проведення перевірок контролюючих органів, забезпечити безпеку ПІК, провести маркетингове дослідження цінової політики конкуруючих ПІК в регіоні, організувати команду і управляти нею, вести необхідну дл ПІК документацію.

План спецкурсу:

Заняття 1. Бізнес-планування:

1. Ринок індустрії краси. Аналіз. Тенденції розвитку.

2. Види, типи, класи підприємства індустрії краси. Вибір концепції.

3. Вимоги контролюючих органів. Санітарно-гігієнічні норми. Планові перевірки.

4. Оснащення підприємства індустрії краси:

  • Косметологічне обладнання. Новинки ринку.
  • СПА – технології. Види SPA. Обладнання та косметика.
  • Обладнання для засмаги: огляд; порівняльна характеристика.
  • Кабінет манікюру, педикюру.
  • Перукарське обладнання, аксесуари, витратні матеріали.

5. Підбір косметичних засобів згідно з концепцією ПІК.

6. Додаткові послуги в салоні краси.

Практична робота:

Складання концепції ПІК, план підбору обладнання та косметичних засобів, вибір додаткових послуг. Обговорення результатів.

Заняття 2. Кадрова політика ПІК:

1. Підбір персоналу:

  • Шляхи і канали залучення персоналу. Пошук персоналу в умовах дефіциту кадрів.
  • Критерії оцінки при підборі персоналу. Психологічний портрет співробітника.
  • Співбесіду: методи та завдання проведення співбесіди.

2. Навчання та підвищення кваліфікації персоналу:

  • Планування і бюджетування навчання персоналу.
  • Атестація. Форми проведення.

3. Кадрове адміністрування:

  • Посадові інструкції.
  • Дисциплінарні положення. Система штрафів і заохочень.
  • Формування кадрового резерву.

4. Командоутворення

Мотивація персоналу:

  • ієрархія потреб Маслоу
  • мотиватори,
  • теорія трьох кіл,
  • принцип "п'ятдесят на п'ятдесят",
  • корпоративна культура. Корпоративний регламент.

5. Оплата праці. Методи розрахунку заробітної плати співробітників.

Практична робота:

  • Практикум - складання сценарію проведення співбесіди, відпрацювання навичок опитування здобувача, аналіз відповідей, складання характеристики претендента.
  • Складання посадової інструкції. Складання системи штрафів  і заохочень, накази, розпорядження, заяви, атестаційні листи співробітників, корпоративний регламент.
  • Приклади розрахунку заробітної плати співробітників - кілька способів (подача у вигляді завдань).

Заняття 3. Організація роботи салону:

1. Організаційна структура. Роль і функції адміністратора.

2. Документообіг.

  • Контроль і звітність: щоденний і щомісячний звіт.
  • Облік витратних матеріалів. Складські документи.
  • Постачальники. 
  • Контроль собівартості процедур

3. Фінанси салону краси

4. Бюджетування:

  • Управління видатковою частиною, планування виручки, підвищення прибутковості салону.
  • Правила підвищення прибутковості салону.

5. Контроль основних фінансових показників діяльності салону. Види звітів.

  • Практична робота:
  • Створення організаційної структури ПІК.
  • Складання бланків щоденного і щотижневого звіту. Розробка принципів ведення звітів. Облікові документи - видаткова, прибуткова накладні, акти списання, переміщення, авансові звіти тощо
  • Складання собівартості процедур. Розгляд прикладів  управління видатковою частиною  ПІК ( реалізація), планування виручки.

Заняття 4. Маркетинг салону:

1. Маркетингові дослідження:

  • Загальний аналіз ринку. Аналіз конкурентів. Портрет клієнта.
  • Алгоритм проведення дослідження власними силами.
  • Оцінка конкурентоспроможності підприємства. SWOT-аналіз. Визначення і розвиток переваг салону.

2. Маркетингова стратегія

  • Стратегія підприємства на різних стадіях життєвого циклу.
  • Концепція надання послуг і стратегії прибутковості.
  • Стратегія підприємства по збільшенню виручки.
  • Бренд-стратегія підприємства.

3. Цінова політика ПІК.

  • Методи ціноутворення.
  • Цінові стратегії.
  • Розробка прейскуранта послуг.
  • Правила демпінгу.

4. Просування

  • Сучасні тенденції в просуванні. Правила залучення й утримання клієнтів. Рекламний бюджет. Створення оптимального бюджету з орієнтацією на клас, тип, вид ПІК.
  • Правила введення новинок у перелік послуг підприємства. Мерчендайзинг в салоні краси.

5. Маркетингові комунікації у просуванні салону краси. Плюси і мінуси.

  • Методи прямої реклами: біг-борди, перетяжки, реклама на радіо, газетні модулі, інтернет
  • Особисті продажу: "сарафанне радіо", дружба з сусідами, робота з клієнтською базою
  • Стимулювання попиту на послуги: дисконтні картки, накопичувальна система
  • PR-спеціальні заходи, створення інформаційних приводів. Правила проведення презентацій 

6. Критерії оцінки ефективності маркетингових комунікацій.

Практична робота:

  • Зразок проведення маркетингового дослідження (таблиця, аналіз).
  • Розробка маркетингової стратегії.
  • Складання прейскуранта послуг.

Викладач: Шкунида Вікторія Валеріївна. 

Випускниця Донецького національного університету імені Туган – Барановського, спеціальність "фінанси".

Закінчила Черкаський національний університет імені. Б. Хмельницького, спеціальність "історія і право". 

10 років успішної роботи на управлінських і керівних посадах, працюю директором СПА салону "Райський куточок", маю достатній досвід, знання і вміння, щоб допомагати  початківцям керівникам, власникам і керівникам справлятися з таким красивим, але досить не простим бізнесом.

Кількість місць обмежена, тому записуйтеся на курс у Освітній центр "Райський" прямо зараз за тел.: (0472) 32-03-93, (068) 106-61-15. 

Приходьте за адресою: м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 49, в салон СПА "Райский".

Коментарі