Набір на курс "Керівник підприємства індустрії краси"
- Дата: Архів18 вересня - 31 жовтня 2015
- Тип події: навчання, курси
- Сфера діяльності: краса, спорт, здоров'я
- Ціна6999 грн
Кількість годин: близько 40 годин (у тому числі самостійна робота і тестування).
Мета спецкурсу: підготовка фахівців-управлінців ПІК (підприємства індустрії краси), які набудуть знання в області бізнес-планування ПІК, кадрової політики, отримають знання в області фінансової політики, маркетингових технологій, знання з безпеки та просування ПІК.
Ключові поняття спецкурсу (що повинні знати випускники): випускники повинні будуть вільно орієнтуватися в питаннях бізнес-планування, фінансової політики ПІК, кадрової політики, безпеки і маркетингових технологій для просування свого ПІК і т. д.
Ключові навички (що повинні вміти робити випускники): підбір персоналу, складання прейскуранта послуг, розрахунок зарплати персоналу, проведення атестації персоналу, проведення перевірок контролюючих органів, забезпечити безпеку ПІК, провести маркетингове дослідження цінової політики конкуруючих ПІК в регіоні, організувати команду і управляти нею, вести необхідну дл ПІК документацію.
План спецкурсу:
Заняття 1. Бізнес-планування:
1. Ринок індустрії краси. Аналіз. Тенденції розвитку.
2. Види, типи, класи підприємства індустрії краси. Вибір концепції.
3. Вимоги контролюючих органів. Санітарно-гігієнічні норми. Планові перевірки.
4. Оснащення підприємства індустрії краси:
- Косметологічне обладнання. Новинки ринку.
- СПА – технології. Види SPA. Обладнання та косметика.
- Обладнання для засмаги: огляд; порівняльна характеристика.
- Кабінет манікюру, педикюру.
- Перукарське обладнання, аксесуари, витратні матеріали.
5. Підбір косметичних засобів згідно з концепцією ПІК.
6. Додаткові послуги в салоні краси.
Практична робота:
Складання концепції ПІК, план підбору обладнання та косметичних засобів, вибір додаткових послуг. Обговорення результатів.
Заняття 2. Кадрова політика ПІК:
1. Підбір персоналу:
- Шляхи і канали залучення персоналу. Пошук персоналу в умовах дефіциту кадрів.
- Критерії оцінки при підборі персоналу. Психологічний портрет співробітника.
- Співбесіду: методи та завдання проведення співбесіди.
2. Навчання та підвищення кваліфікації персоналу:
- Планування і бюджетування навчання персоналу.
- Атестація. Форми проведення.
3. Кадрове адміністрування:
- Посадові інструкції.
- Дисциплінарні положення. Система штрафів і заохочень.
- Формування кадрового резерву.
4. Командоутворення
Мотивація персоналу:
- ієрархія потреб Маслоу
- мотиватори,
- теорія трьох кіл,
- принцип "п'ятдесят на п'ятдесят",
- корпоративна культура. Корпоративний регламент.
5. Оплата праці. Методи розрахунку заробітної плати співробітників.
Практична робота:
- Практикум - складання сценарію проведення співбесіди, відпрацювання навичок опитування здобувача, аналіз відповідей, складання характеристики претендента.
- Складання посадової інструкції. Складання системи штрафів і заохочень, накази, розпорядження, заяви, атестаційні листи співробітників, корпоративний регламент.
- Приклади розрахунку заробітної плати співробітників - кілька способів (подача у вигляді завдань).
Заняття 3. Організація роботи салону:
1. Організаційна структура. Роль і функції адміністратора.
2. Документообіг.
- Контроль і звітність: щоденний і щомісячний звіт.
- Облік витратних матеріалів. Складські документи.
- Постачальники.
- Контроль собівартості процедур
3. Фінанси салону краси
4. Бюджетування:
- Управління видатковою частиною, планування виручки, підвищення прибутковості салону.
- Правила підвищення прибутковості салону.
5. Контроль основних фінансових показників діяльності салону. Види звітів.
- Практична робота:
- Створення організаційної структури ПІК.
- Складання бланків щоденного і щотижневого звіту. Розробка принципів ведення звітів. Облікові документи - видаткова, прибуткова накладні, акти списання, переміщення, авансові звіти тощо
- Складання собівартості процедур. Розгляд прикладів управління видатковою частиною ПІК ( реалізація), планування виручки.
Заняття 4. Маркетинг салону:
1. Маркетингові дослідження:
- Загальний аналіз ринку. Аналіз конкурентів. Портрет клієнта.
- Алгоритм проведення дослідження власними силами.
- Оцінка конкурентоспроможності підприємства. SWOT-аналіз. Визначення і розвиток переваг салону.
2. Маркетингова стратегія
- Стратегія підприємства на різних стадіях життєвого циклу.
- Концепція надання послуг і стратегії прибутковості.
- Стратегія підприємства по збільшенню виручки.
- Бренд-стратегія підприємства.
3. Цінова політика ПІК.
- Методи ціноутворення.
- Цінові стратегії.
- Розробка прейскуранта послуг.
- Правила демпінгу.
4. Просування
- Сучасні тенденції в просуванні. Правила залучення й утримання клієнтів. Рекламний бюджет. Створення оптимального бюджету з орієнтацією на клас, тип, вид ПІК.
- Правила введення новинок у перелік послуг підприємства. Мерчендайзинг в салоні краси.
5. Маркетингові комунікації у просуванні салону краси. Плюси і мінуси.
- Методи прямої реклами: біг-борди, перетяжки, реклама на радіо, газетні модулі, інтернет
- Особисті продажу: "сарафанне радіо", дружба з сусідами, робота з клієнтською базою
- Стимулювання попиту на послуги: дисконтні картки, накопичувальна система
- PR-спеціальні заходи, створення інформаційних приводів. Правила проведення презентацій
6. Критерії оцінки ефективності маркетингових комунікацій.
Практична робота:
- Зразок проведення маркетингового дослідження (таблиця, аналіз).
- Розробка маркетингової стратегії.
- Складання прейскуранта послуг.
Викладач: Шкунида Вікторія Валеріївна.
Випускниця Донецького національного університету імені Туган – Барановського, спеціальність "фінанси".
Закінчила Черкаський національний університет імені. Б. Хмельницького, спеціальність "історія і право".
10 років успішної роботи на управлінських і керівних посадах, працюю директором СПА салону "Райський куточок", маю достатній досвід, знання і вміння, щоб допомагати початківцям керівникам, власникам і керівникам справлятися з таким красивим, але досить не простим бізнесом.
Кількість місць обмежена, тому записуйтеся на курс у Освітній центр "Райський" прямо зараз за тел.: (0472) 32-03-93, (068) 106-61-15.
Приходьте за адресою: м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 49, в салон СПА "Райский".