Навчання - Семінар 'Потік клієнтів з Facebook і Instagram'

Семінар "Потік клієнтів з Facebook і Instagram"


  • Дата: Архів21 жовтня 2019, 18:00
  • Тип події: майстер-класи, семінари
  • Сфера діяльності: інформаційні технології, маркетинг, реклама, PR
  • Де: вул. Верхня Горова, 145, готель "Апельсин"
  • Деталі: за посиланням
  • Цінавід 350 до 600 грн

Навчитеся самостійно налаштовувати рекламу Facebook і Instagram без зливу бюджету, без залучення фахівців.

Навчитеся писати тексти, що продають, щоб легко достукатися до будь-якої аудиторії!

Навчитеся ефективно просувати свої проекти або особистий бренд через Instagram.

Покрокова інструкція по налаштуванню реклами: що і в якому порядку натискати, щоб запустити свою рекламу в Facebook і Instagram, навіть якщо ви будете робити це в перший раз. (Ми детально розберемо кожен пункт і покажемо, як використовувати це для одержання максимального результату).

Яку мету вибрати? "Втягнення" або "Генерація лідів"? Яку ставити ціну? І які обмеження, щоб ваша реклама ефективно працювала і потрапляла в стрічки цільової аудиторії.

Як зберегти аудиторію, яка побачила вашу рекламу, клікнула по ній або вчинила цільове дію. (Чи варто говорити, які додаткові можливості це перед вами відкриє і як ви це зможете використовувати для множення своїх результатів? А на нашому майстер-класі розповім).

Снайперський підхід до створення рекламної кампанії: як вичавлювати максимум соку з мінімальних бюджетів.

Дізнаєтеся як запускати рекламу для продажу своїх послуг, фізичного товару і навчання.

ПРОГРАМА:

БЛОК 1: Реклама в Facebook і Instagram.
Олександр Калінін, автор книги "Потік клієнтів з Facebook і Instagram"
Крок 1: Як вибрати стратегію просування саме для вашого бізнесу і знайти людей, яким справді буде цікаво вашу пропозицію!
Як знайти супер цільову аудиторію. У Facebook є 10 способів зробити це ще до початку рекламної кампанії, про це ми докладно будемо говорити на майстер-класі.

Крок 2: Як зробити пропозицію від якої неможливо відмовитися.
Запропонувати свій продукт або послугу так, щоб коли ваш потенційний клієнт вирішив відмовитися він відчувати, що зробив помилку. Про те, які це можуть бути "Офферы" і "Пропозиція" для клієнтів.

Крок 3: Створити рекламну кампанію в Facebook і Instagram.
І останнє, це все ми налаштуємо в рекламному кабінеті Facebook, для цього у фейсбуці є 11 цілей рекламних кампаній. Ми розберемо які цілі найкраще працюють і які варто використовувати в першу чергу. І пройдемо весь нехай створення рекламної кампанії.

БЛОК 2: "Структури продає контенту для Facebook і Instagram".
Олексій Аль-Ватар, автор книги "Нескінченний потік ідей про те, як створити контент для бізнесу"
Контент-план. Що і де публікувати в соц. мережах?
– Як часто треба робити публікації в соц. мережах? Під час майстер-класу ви складете контент-план на 2019/2020 рік. Придумаєте теми для своїх публікацій.
– Дізнаєтеся, як оцінити ефективність продающией статті або відео? Навчіться розуміти, коли контент продає, а коли треба змінити копірайтера.
– Поділимося секретами, як скоротити витрати в 2-3 рази на створенні фото, відео та статтях для бізнесу.

Структури продає контенту для Facebook і Instagram
– Як легко писати тексти, що продають? Фрази в рекламі, які продають будь-які товари і послуги.
– Сценарій для продає відео.
– Список фотографій які повинні бути у кожного підприємця та спеціаліста в соц.мережах

Цілі маркетингу, які ведуть до грошей
– Які цілі ставити в 2019/2020 році, щоб залучати клієнтів і мастабировать свій бізнес і послуги в інтернеті.
– Як підвищити лояльність своїх клієнтів? Як заслужити довіру в інтернеті і працювати за передоплатою?
– Як запустити "сарафанне радіо" в інтернеті. мережах.

БЛОК 3: Продає Instagram.
Ігор Осецимский, власник агентства інтернет-маркетинг "Verona"
Крок 1. Продажу послуги і товарів через Особистий Бренд
– Як оформити аккаунт, щоб люди почали підписуватися і робити покупки. Як визначити фільтри для постів
– Розберемо, як акуратно використовувати GiveAway, як уникнути масової відписки після конкурсу, як вибирати GiveAway і як відсіяти не доброякісних організаторів
– Розберемо як і навіщо робити Колаборації, який результат від них можна отримувати. Що таке взаимопиар, лайктайм, яку користь від них можна отримати

Крок 2. Контент-план для Instagram
– Розберемо як створити контент-план на 60 днів
– Програми для роботи в Instagram. Як робити обробку фото під смартфона?
– Лайфаки

Крок 3. Продажу Через Stories, Live, iGTV
– Ви дізнаєтеся, як вибудувати довіри у своїх передплатників через Live і як зробити так, що передплатники почали робити покупки через прямі ефіри
– Розберемо як використовувати новий інструмент IGTV, як його можна монетизувати
– Ви дізнаєтеся як робити продажу через Stories, скільки в день потрібно викладати, і який контент необхідний для отримання клієнтів

Замовлення, доставка та бронювання квитків за тел .: (066) 123-68-63.

А також в касі "Бюро Добрих послуг", в Будинку торгівлі, тел.: (0472) 56-01-19, (098) 118-89-45.

Коментарі