Вартість:за домовленністю
Cекція мотоспорту Черкаської автошколи працює з дня утворення школи, тоді ще Черкаський автомотоклуб ДТСААФ, який розміщувався на території заводу фото прилад по вул.Благовісній.
В 1964 році було побудоване нове приміщення ДТСААФ по вул.Смілянській,86, де школа знаходиться і зараз. Під мотосекцію віддали хороше підвальне приміщення, де знаходиться майстерня по ремонту мотоциклетної техніки, в гаражі був бокс для зберігання мотоциклів.
Першими мотогонщиками і засновниками секції з мотоциклетного спорту були Горбатенко Г.П., Стасюкевич С.І., Сінкін В.М., Баринов Г.А. В той час це був початок 60-х, спортивних мотоциклів випускалось дуже мало, а бажаючих займатися мотоспортом і іншими технічними видами спорту дуже багато. Майже всі хлопчаки і дівчата мріяли бути льотчиками, космонавтами, мотогонщиками, автогонщиками. Із всіх технічних видів спорту мотоспорт був дуже популярним і самим доступним видом. Кожний день на заняття приходили десятки дітлахів, в мотосекції було непротиснутися.
Спортивних мотоциклів завжди не вистачало, приходилось самим переробляти дорожні мотоцикли в кросові, все приходилось робити своїми руками в майстернях мотосекції. Самі виготовляли спиці, зірочки, рулі, важелі, шатуни навіть відливали поршні.
Кожний спортсмен був відмінним механіком, слюсарем, зварником. Постійно проводилися міські і обласні змагання в Черкасах на мототрасі в Соснівці, де збиралось дуже багато глядачів. Після змагань комплектувалась збірна команда області, на Першість України підбирались кращі, більшість з яких були спортсменами Черкаського автомотоклубу. В 60-х роках це були Горбатенко Г.П., Сінкін В.М., Стасюкевич С.І., Баринов Г.А., Левченко В.М.
В 1968-1969 роках в країні почав культивуватись новий вид спорту мотобол і в Черкаському автомотоклубі створилася іще одна секція по мотоболу, з′явилося суперництво між двома секціями – хто краще виступить на змаганнях, хто займе краще місце – це дало поштовх до розвитку і тій і іншій секції. Наші мотоболісти успішно виступали на обласних і республіканських змаганнях, а в 1972 році на Першості України зайняли 2-е призове місце. В складі команди були Горбатенко Г.П. – тренер, гравці – Горбань А., Савкін Л., Богун Г., Данілов Г., Хоменко Л.
В 1972 році автошкола отримала нову техніку – три мікроавтомобілі "Карт", ентузіасти автоспорту заснували нову секцію картингу. Початківцями були Колодницький А., Носуля В. Вони успішно освоїли нову техніку на тренуваннях і змогли її підготувати для змагань, і вже в тім же 1972 році на Першості України по картингу ці хлопці зайняли призове 2-е місце. В 1974 році начальником автомотоклубу став Герой Радянського Союзу Редкін Микола Васильович, сам спортсмен, Майстер спорту, від приділяв велику увагу спорту і якомога допомогав.
За час його керівництва автошколою спортивні секції добились найкращих результатів на змаганнях різного масштабу.
В 1972 році секція мотокросу отримала перші мотоцикли ЧЗ. Перехід від Мінських, Іжевських і Кіровських мотоциклів на мотоцикли ЧЗ був дуже важким. ЧЗ був мотоциклом мирового рівня, дуже потужним і легким, але наші спортсмени засвоїли нову техніку і почали показувати на них добрі результати. В секції з′явилася нова молодь, регулярно стали проводитися заняття по фізичній підготовці. З 1974 року автомотоклуб перейменований в автомобільну школу. По декілька разів в рік стали проводити клубні і міські змагання по мотокросу, на яких завжди був почесним суддею змагань начальник автошколи Редкін М.В. Як раз в той час і з′явились в нашій мотосекції перспективні юнаки, які в подальшому стали призерами і чемпіонами України – майстрами спорту. Це – Баринов І., Жиденко А., Усіченко С., Цирульов М., Букрєєв А., Семенов В.
Усіченко Сергій в класі 125 юнаки був Чемпіоном і переможцем Республіканських змагань в 1978-1979 роках. На Чемпіонаті СРСР серед юнаків в 1979 році зайняв 3-є місце.
Переможну естафету в цьому ж класі підхопив молодий спортсмен Букрєєв Андрій, який в 1980-1982 роках залишив всіх своїх суперників далеко позаду, а на Першості СРСР в м. Іжевськ зайняв 8-е місце в класі. В класі (50 см³ хлопчаки) неодноразовим переможцем Першості України був наш спортсмен Крижановський Василь.
Команду Черкаської автомобільної школи ДТСААФ на Всесоюзному традиційному мотокросі пам′яті Героїв "Молодої гвардії" зайняла 7-е місце і її показали по центральному телебаченню в програмі "Час" – момент нагородження.
З 1973 року в автошколі з′явилася нова секція – секція авторалі і кожний рік на базі автошколи стали проводитись традиційні змагання в ранзі Першості України ралі "Черкащина". Наші спортсмени постійно були призерами і переможцями цих змагань. Це колишні картингісти Колодницький А.І., Носуля В.І., Валієнко В.М.
В 1977 році на базі Черкаської автошколи були проведені Всесоюзні змагання по авторалі на приз газети "Труд". В змаганнях взяли участь більше ста екіпажів з всієї країни. Колектив автошколи зробив велику роботу по організації і судійству змагань, за що отримав подяку Центральної Ради і ЦК ДТСААФ СРСР.
В 1976-1978 роках в автошколі успішно розвивався автоспорт. В змаганнях по автокросу в м.Кіровограді наші спортсмени зайняли призові місця – Гайдук А.І. на ЗІЛ-130 і Черниш І.І. на ГАЗ-51.
В 1977 році спортсмени секції автоспорту Товстопят А. став Чемпіоном України по шосейно-кільцевим гонкам в 8-му класі на Москвичі-412. Успішно виступив на Київському кільці і Понєдєльник В., який неодноразово був призером Республіканських змаганнях на ВАЗ-21011 і ВАЗ-2105.
Черкаська автомобільна школа завжди була базою для підготовки обласних команд на Республіканських змаганнях, а її спортсмени складали кістяк збірних команд по мотокросу, авторалі і картингу.
В 80-х роках успішно виступали на обласних і Республіканських змаганнях Баринов І. в класі 350, він був неодноразовим переможцем і призером в цьому класі. В 250 см призером був Савченко І. в подальшому ставши народним депутатом України. На змаганнях по мотобагатоборству в м.Коломиї успішно виступав наш спортсмен Булаткін А. В мотокросі на мотоциклах з колясками добре виступали члени нашого клубу Лазебний Ю., Катиров А., Славінський В., Сивоконь В. Велика увага в спортивних секціях завжди приділялась вихованню патріотизму, любові до Батьківщини, повазі до старших.
Часто в мотосекцію приходить член нашого клубу, колишній спортсмен і військовослужбовець, 15-ти кратний Чемпіон СРСР, заслужений Майстер спорту Портнягін А.І., який віддав мотоспорту половину свого життя. Він був в свій час номером один в мотокоманді ГСВГ і ЦСКА. Всі спортсмени його поважають, він для них приклад для наслідування.
В 80-х роках стрімко розвивалась спортивна техніка, секції автошколи отримували нові мотоцикли і картинги, швидкість на змаганнях настільки виросли, що стандартних машин уже не вистачало, приходилось багато допрацьовувати і удосконалювати, особливо в картинзі. На стандартних моторах і ходових про добрі результати нічого було і думати. В цьому напрямку хороших результатів досягли наші картингісти Рева В., Семенов В., Донський В., Фесенко І. Вони самі робили поршні, колінвали, циліндри і дякуючи цьому команда автошколи займала призові місця. Кінець 80-х років початок 90-х ознаменувався прибуттям в технічні види спорту зовсім нової техніки, як тоді говорили "Капкраїн" – це мотоцикли японських заводів "Хонда", "Ямаха", "Кавасакі", "Сузукі", мотоцикли з водяним охолодженням і гідравлічними тормозами, мотоцикли ЧЗ їм поступалися по всім позиціям. Але наші спортсмени навіть тоді зуміли показати достойні результати. Наш мотогонщик Заєць В. 2 роки був лідером на Чемпіонатах України по мотокросу серед юнаків, а на Першості СРСР в Білорусії зайняв 11 місце і це на стандартному мотоциклі.
З розпадом Радянського Союзу багато що змінилося, а головне зупинилося фінансування спорту в організаціях ДТСААФ. Патріотичне виховання відійшло на другий план, діти і молодь були залишені самі собі і вулиці, багато секцій зупинили своє існування, але секція мотоспорту Черкаської автошколи іще тримається, але тримається дякуючи патріотизму самих спортсменів, любові до техніки і спорту, на ентузіазмі і коштах батьків. Ми продовжуємо виступати на змаганнях різного рангу, наскільки вистачає коштів.
Успішно виступають в змаганнях на Кубок України і інших мотокросах наші мотогонщики Бриворот В., Шаповалов Р., Чен М, Лізогуб В., Ткаченко С.
В 2012 році команда автошколи зайняла в Білгород-Дністровському 1-е місце на Кубок України і неодноразово була призером цих змагань в 2013 році.
Чен М. успішно виступив на Чемпіонаті України, а в 2013 році брав участь в етапах Чемпіонату Європи і Миру, які проводились в Україні і Польщі.
Адреса
Час роботи
- Пн. - Пт.: 08:00 - 18:00
- Сб., Нд.: вихідний