Автоцентр на 30 років Перемоги 7/2 - ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ


  • Дата: 22 жовтня 2021, 17:00

Боротьба за вуглецеву нейтральність і створення стійкої екосистеми, перетворення в найбільший конкурентоспроможний центр виробництва електромобілів в Європі – такі цілі ставить перед собою проект ElectriCity, який об'єднав три заводи на півночі Франції: в Дуе, Мобежі і Рюісі. Це завдання сформульоване в рамках плану "Ренолюція" (Renaulution), який був представлений на початку 2021 року і розглядає електрифікацію, як головний напрямок розвитку, що здатний забезпечити стратегічну перевагу в майбутньому. Перша модель, новий Megane E-TECH Electric, вже готується до випуску на складальних лініях заводу в Дуе та з'явиться у продажу в наступному році. Це початок нової епохи електромобілів, яка стала можливою завдяки професіоналізму та досвіду 5000 співробітників ElectriCity!

ElectriCity ставить перед собою амбітну мету: зробити електромобілі загальнодоступними і до 2025року щорічно виробляти понад 400 000 одиниць на заводах на півночі Франції. Новий промисловий центр має стати найбільш конкурентоспроможним в Європі. Для вирішення поставлених завдань треба було оптимізувати існуючі до цього виробничі процеси, досягти кращої операційної ефективності і створити цілу екосистему для подальшого зниження фіксованих витрат. Завдяки реорганізації Renault Group ElectriCity стане символом якісного виробництва і найвищої конкурентоспроможності.

Відео: https://www.youtube.com/watch?v=jwZ7xUM6vMQ

"Ми інвестували понад 550 млн євро в трансформацію заводу в Дуе, а також поліпшили ергономіку робочих станцій, щоб розгорнути виробництво електромобілів" – Лючіано Бьондо, директор Renault Group ElectriCity.

Електрична реновація

Півстолітній досвід. З цього конвеєра зійшло понад 10 млн культових автомобілів. Renault 5, легендарні Fuego і Renault 19, сучасний Scenic та інші – всі вони увійшли в історію заводу в Дуе і стали незамінними помічниками для мільйонів сімей.

Видатні та пам'ятні історії успіху. Завод змінювався і адаптувався разом зі світом і потребами людей. І сьогодні ми спостерігаємо черговий поворотний етап в його історії – поява модульної платформи CMF-EV для виробництва електромобілів. Першим з конвеєра заводу вже на початку 2022 року зійде новий Megane E-TECH Electric, нещодавно представлений на Мюнхенському автосалоні 2021 Це справжній переломний момент.

Перехід з випуску традиційних автомобілів на електромобілі зажадав модифікації, трансформації та модернізації цехів і виробничих ліній в Дуе. Понад 550 млн євро було інвестовано для налагодження виробництва електромобілів і забезпечення оптимальної ергономіки на кожній станції. Пройшло переналаштування складальної лінії відповідно до стандартів Альянсу: тепер вона достатньою гнучка, щоб випускати автомобілі з різних сегментів. Однією з таких моделей стане новий Megane E-TECH Electric, який буде вироблятися тільки в Дуе.

Виробництво тут наскрізь пронизане сучасними інформаційними технологіями. Автоматизовані візки доправляють тисячі унікальних відсортованих деталей в потрібне місце конвеєра в потрібний час. А на другому поверсі розгорнуто цех збірки акумуляторів. Співробітники, які пройшли спеціальне навчання і практику з виробництва електромобілів, готують кожен акумулятор перед відправкою на станцію, де його монтують в автомобіль.

Нові роботи і засоби автоматизації в кузовному цеху дозволяють реалізувати модульне виробництво і підвищують адаптивність роботи. Тут по конвеєру проходять автомобілі всіх розмірів, і він пристосовується до габаритів кожного з них. Компоненти стикуються з точністю до міліметра. Серйозна модернізація пройшла і в фарбувальному цеху, де були встановлені модифікована камеракатафорезного покриття, нові роботи для лиття пластмаси і нова лінія остаточної обробки. Це справжня революція!

В рамках глобальної трансформації, щоб забезпечити оптимальну ергономіку і якість виробництва, також були перепроектовані і модернізовані багато робочих станцій. Завдяки тому, що автомобілі переміщаються на індивідуальних піддонах, операторам не потрібно пересуватися. Виробничі лінії мають ергономічну конструкцію і можуть адаптуватися до зросту оператора, до робочої станції і конкретних особливостей складального процесу.

"Ми боремося за якість кожного автомобіля на будь-якому етапі виробничого процесу. Все це стало можливим завдяки участі кожного співробітника. Це наша обіцянка клієнтам, яка втілюється в життя в новому поколінні електромобілів" – Лючіано Бьондо, директор Renault Group ElectriCity.

Акумулятори "Зроблено в Дуе"

Неможливо говорити про електромобілі, не згадуючи акумулятори. У відповідь на нові екологічні вимоги, а також для підвищення конкурентоспроможності та ефективності були запущені перетворення, які стосуються виробництва і монтажу акумуляторів. Завдяки стратегічному партнерству Renault Group і Envision AESC, всього в 50 метрах від майданчика в Дуе буде побудований завод EV Gigafactory з виробництва акумуляторів для майбутніх електромобілів. У нового комплексу безліч переваг: дуже низький вуглецевий слід, зниження фіксованих витрат і можливість модифікації процесів з урахуванням споживчого попиту.

Новий Megane E-TECH Electric проголошує початок відродження в Дуе. Незабаром продуктова лінійка ElectriCity поповниться і іншими моделями, такими як міський автомобіль Renault 5 Electric. Зустрічайте нову епоху електромобілів Nouvelle Vague!

Фото 6

Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 1
Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 2
Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 3
Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 4
Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 5
Фільм'ELECTRICITY: ПЕРЕДОВИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИЦТВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ' - фото 6
Коментарі