Автоцентр на 30 років Перемоги 7/2 - У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ 2020 РОКУ ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT СКЛАЛА 10 374 МЛН ЄВРО

У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ 2020 РОКУ ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT СКЛАЛА 10 374 МЛН ЄВРО


  • Дата: 26 жовтня 2020, 12:15

У ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ 2020 РОКУ Виручка ГРУПИ RENAULT СКЛАЛА 10 374 МЛН ЄВРО

Виторг Групи за квартал склала 10 374 млн євро (-8,2%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння* падіння склало б 3,2%.

У третьому кварталі Група реалізувала 806 320 автомобілів (-6,1%).

У вересні зафіксована позитивна динаміка, особливо в Європі, де результати Групи зросли на 8% на тлі 3% зростання ринку.

Завдяки зростанню продажів ZOE в третьому кварталі більш ніж на 150% Група планує досягти цілей CAFE** на 2020 рік.

На 30 вересня 2020 року зафіксовано високий обсяг замовлень (+ 60%), при цьому відзначено низький рівень складських запасів (-22% в порівнянні з 30 вересня 2019 року).

Лука де Мео, генеральний директор Renault: "Третій квартал демонструє важливу зміну в нашій політиці продажів, яка тепер орієнтується не на обсяги, а на прибутковість. Гарні результати продажів електромобілів, успіх гібридних моделей E-TECH, добре сприйняті ринком, наші резерви ліквідності й позитивний настрій надають впевненість в здатності Групи почати своє відновлення".

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ТРЕТІЙ КВАРТАЛ

Третій квартал 2020 року відзначено переломом в динаміці світового автомобільного ринку, який скоротився всього на 4,0% в порівнянні з падінням на 28% в першому півріччі.

Група Renault продала за квартал 806 320 автомобілів, що на 6,1% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Бренд Renault зміцнює свої лідируючі позиції на ринку електромобілів і активізує запуск лінійки гібридних і заряджають гібридних моделей E-TECH в Європі. Група продовжила реалізацію політики суворої цінової дисципліни в цьому кварталі.

В Європі

У третьому кварталі на тлі скорочення європейського ринку на 5,0% Група зберегла позитивну динаміку, реалізувавши 405 223 автомобіля (-2,9%). Ринкова частка збільшилася на 0,2 пп до 10,3%.

Продажі Renault виросли на 0,8% завдяки успіху Clio, Captur і ZOE, які лідирують у своїх класах.

Продажі Dacia скоротилися на 9,9% в основному через високу базу порівняння в третьому кварталі 2019 року.

* Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння група Renault перераховує виручку поточного року за середнім річним валютним курсом минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.

** CAFE: Corporate Average Fuel Economy (середня витрата палива автомобілів компанії)

Електромобіль ZOE – лідер ринку, що росте Renault лідирує на європейському ринку електромобілів, який виріс на 107,2%. ZOE є найпопулярнішим електромобілем – його продажі збільшилися на 157,4% і перевищили 27 000 одиниць за квартал.

Велика кількість замовлень на гібридні моделі та електромобілі дозволяють Групі з упевненістю говорити про досягнення своїх цілей CAFE на 2020 рік.

За межами Європи

Продажі Групи знизилися на 9,0%, в основному через падіння на 50,9% в Бразилії у зв'язку з різким скороченням ринку і змінами в політиці продажів, яка переорієнтовується з обсягів на прибутковість.

У Росії, на другому найбільшому ринку для Групи Renault, LADA збільшила свою частку на 4,5% за квартал на тлі зростання ринку на 3,7%. Група Renault є лідером з часткою ринку в 28,8% завдяки LADA Granta і LADA Vesta – найпопулярнішим моделям на ринку.

У Туреччині, де спостерігається стрімке відновлення ринку (+ 178,0%), Група Renault в третьому кварталі збільшила продажі на 131,1% в порівнянні з 2019 роком.

Виторг В ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ ЗА СЕКТОРАМИ

У третьому кварталі 2020 року виручка Групи склала 10 374 млн євро (-8,2% в порівнянні з минулим роком).

При незмінних валютних курсах і базі порівняння виручка Групи скоротилася б на 3,2%.

Виручка в автомобільному секторі (за винятком "АВТОВАЗ") склала 8948 млн євро (-7,4%). Цей спад пояснюється в основному скороченням обсягів (-6,8 пп) частково через коригування складських запасів.

Продажі партнерам зменшилися на 3,3 пп через зниження виробництва автомобілів і компонентів для партнерів.

Ефект від зміни валютних курсів був негативним (-4,2 пп) через складнощі, з якими Група зіткнулася на ринках, що розвиваються.

Позитивний ефект ціни (+5,5 пп) обумовлений збільшенням цін для компенсації знецінення валют і нашою політикою цінової дисципліни.

Ефект від продуктового асортименту був позитивним (+1,1 пп) в основному завдяки зростанню продажів ZOE.

"Інші" чинники мали позитивний вплив в розмірі 0,3 пп.

Внесок "АВТОВАЗ" в виручку Групи в третьому кварталі склав 663 млн євро (-16,2%) після врахування від'ємного ефекту обмінних курсів в розмірі -153 млн євро. При незмінних обмінних курсах вклад "АВТОВАЗ" збільшився б на 3,2%.

На частку Послуг мобільності в виручці за третій квартал 2020 року доводиться 5 млн євро.

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 758 млн євро (-10,1% в порівнянні з 2019 роком).

В автомобільному секторі на 30 вересня 2020 року були резерви ліквідності в розмірі 15,2 млрд євро, включаючи 5 млрд євро за угодою про надання кредиту з державною гарантією Франції, з яких на кінець вересня 2020 року було використано 3 млрд євро. Резерви ліквідності скоротилися на 1,6 млрд євро в порівнянні з 30 червня в основному через сезонні зміни у вимогах до оборотного капіталу і погашення кредитів. Проте, Група Renault повинна отримати позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі в другому півріччі.

Коментарі