Автоцентр на 30 років Перемоги 7/2 - ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА

ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА


  • Дата: 16 березня 2021, 15:55

“РЕНОЛЮЦІЯ” логотипа

Чи хтось одразу згадує про Renault, помітивши ромб? І це недарма! Логотип у вигляді цієї геометричної фігури уособлює бренд з 1925 року, й змінювати її ніхто не збирається! Це підтверджує нова версія логотипа, що була представлена в січні та впроваджена кілька днів тому. Жиль Відаль, директор з дизайну Renault, розповідає, чому і як з'явився новий логотип.

Відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jUcFWm7Kjxc 

Новий логотип вперше був продемонстрований під час презентації стратегії "Ренолюція" (Renaulution). Першою моделлю з новою емблемою на радіаторній решітці став Прототип Renault 5. Позитивні відгуки аудиторії переконали керівництво Renault офіційно затвердити нову емблему. Логотип поступово починає впроваджуватися в життя.

Жиль Відаль, директор з дизайну Renault: "Ромб – це одна з найвідоміших форм як в нашому світі, так і у світі автомобілів. Він являє собою просту геометричну фігуру, яка зображує сильний, вольовий характер. Завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове, сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє".

Новий логотип розпочинає нову еру для бренда 

За свою історію Renault кілька разів змінювала свій фірмовий стиль. Проте одна річ завжди залишалася незмінною з 1925 року – миттєво впізнаваний логотип у формі ромба, що став символом бренду.

Ця геометрична фігура привернула увагу Луї Рено завдяки своїм кутам, які відповідали формам капотів того часу. З тих пір дизайн логотипа Renault змінювався не менше восьми разів! Навіть дев'ять, якщо рахувати останню версію. Це показник того, наскільки бренд прагне тримати хвилю.

Попередня версія емблеми Renault, створена в 1992 році і оновлена в 2015 році, почала застарівати. За словами Жиля Відаля розробка нового варіанту велася з 2019 року. Логотип повинен був відповідати завданням, які стоять перед сучасним глобальним брендом, і відображати його різнобічний характер, в тому числі в цифровому світі. "Баланс між спадщиною бренду і початком нової ери, символ майбутнього" – нещодавно представлений логотип став сучаснішим і яскравішим, він покликаний змінити старі уявлення про бренд.

"Вперше він був втілений в Прототипі Renault 5. Ми поставилися до цього, як до дуже важливого експерименту. Велику роль при прийнятті рішення про впровадження нового логотипу зіграли піднесення і дуже позитивні відгуки, які ми отримали", – каже Жиль Відаль.

Культовий ромб 

Жиль Відаль вважає, що ця універсальна геометрична форма ромба уособлює суть Renault. "Ми переосмислили його, зберігши культову форму, але зробили простішим і змістовнішим. Це непідвладна часу емблема без надмірних акцентів і фарб, але з сучасними лініями, що є невід'ємною частиною історії нашого візуального стилю", – пояснює він.

Компанія Renault вже використовувала подібні лінії для дизайну свого логотипу в 1946, 1959 і 1972 роках. Але Жиль Відаль, який не женеться за модою, пояснює, що "лінія – це символ розповіді, історії, симбіозу, циклу, шляху між двома переплетеними ромбами, що створює оптичний ефект взаємодоповнюваності та безперервного руху". Примітна не тільки форма, але і надзвичайно виразний сам символ.

Лаконічний, без підпису або типографії, новий логотип був розроблений, аби весь час бути в русі. Плоска форма полегшує анімацію логотипа, наприклад, на відео або в цифрових медіа, а також на автомобілях для їх презентації.

Поступово новий дизайн логотипа перейде на всі автомобілі Renault. "До 2024 року новий логотип стане невід'ємним атрибутом всього модельного ряду Renault" – підсумовує Жиль Відаль.

Фото 10

Фільм'ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА' - фото 1
Фільм'ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА' - фото 2
Фільм'ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА' - фото 3
Фільм'ІСТОРІЯ ТА СПАДЩИНА' - фото 4
Коментарі