Автоцентр на 30 років Перемоги 7/2 - СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT В 2020

СВІТОВІ ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT В 2020


  • Дата: 13 січня 2021, 14:30

Група Renault досягла своїх цілей CAFE1, бренд Renault є лідером на ринку електромобілів в Європі.

В контексті пандемії Covid-19 світові продажі групи Renault в 2020 склали 2 949 849 автомобілів, що на 21,3% менше, ніж в 2019 році, в той час, як світовий автомобільний ринок скоротився на 14,2%.

Група Renault підтверджує, що до кінця 2020 року вона досягла зазначеної мети CAFE (легкові і легкі комерційні автомобілі)2.

Після першої половини 2020 року, коли основні ринки Групи були серйозно зачеплені пандемією і пов'язаними з нею обмежувальними заходами, друге півріччя продемонструвало велику стійкість: продажі Групи в Європі залишалися на рівні ринків.

На європейському ринку електромобілів бренд Renault подвоїв обсяг продажів і підтвердив своє лідерство, реалізувавши 115 888 електромобілів. ZOE – найбільш продаваний електромобіль зі зростанням на 114% до 100 657 одиниць.

Портфель замовлень в Європі на кінець грудня 2020 року зріс на 14% в порівнянні з 2019 роком, частково завдяки успіху нових гібридних пропозицій E-TECH і гібридів, що підключаються. У той же час обсяги складів знизилися більш ніж на 20% в порівнянні з 2019.

У 2020 році Група Renault досягла прогресу в найбільш прибуткових каналах продажів, при цьому бренд Renault збільшив свою частку на роздрібному ринку в Європі майже на один пункт.

У 2021 році Група продовжить свою політику продажів, орієнтовану на прибуток, з повною реалізацією стратегічного плану Renaulution, який буде представлений 14 січня 2021 року.

"Група Renault прагне поліпшити свої показники. Зараз ми орієнтуємося на прибутковість, а не на обсяги продажів, з більш високою чистою маржою на автомобіль на кожному з наших ринків. Перші результати помітні вже в другій половині 2020 року, особливо в Європі, де бренд Renault досягає прогресу в найбільш прибуткових каналах продажів і зміцнює своє лідерство в сегменті електромобілів ", – сказав Лука де Мео, генеральний директор групи Renault.

"Пандемія вплинула на наші продажі в першій половині року. Група змогла впоратися з цією ситуацією завдяки мобілізації всіх співробітників. У другій половині року спостерігалася більша стійкість і гарні результати на ринку електромобілів і гібридних автомобілів. Ми починаємо 2021 рік з більш високим рівнем замовлень, ніж в 2019 році, більш низьким рівнем складів і більш високим ціновим позиціонуванням всього модельного ряду", – сказав Дені ле Вот, старший віце-президент з продажів групи Renault.

В контексті пандемії Covid-19 продажі групи Renault впали на 21,3% до 2 949 849 одиниць, в той час як обсяг ринку скоротився на 14,2%. Зниження продажів Групи відбулося в основному через її високу частку в країнах, які потрапили під суворий карантин і призупинили свою торговельну діяльність у другому кварталі, а також через спад в четвертому кварталі, особливо у Франції. Крім того, Група дотримується політики продажів, орієнтовану на прибутковість, а не на обсяги.

Електромобілі: Renault – провідний бренд в Європі

На швидко зростаючому ринку електромобілів бренд Renault підтвердив своє лідерство в Європі, продавши 115 888 автомобілів, що на 101,4% більше, ніж в 2019 році. ZOE – найбільш продаваний електромобіль з результатом 100 657 одиниць, що на 114% більше, ніж роком раніше. У сегменті електричних комерційних автомобілів найбільш продаваним став Kangoo Z.E.

Renault Twingo Electric і Dacia Spring розширять модельний ряд електромобілів Групи в 2021 році.

На додаток до своєї електричної лінійки (BEV) Renault з літа пропонує гібридну технологію E-TECH в своїх бестселерах (Clio, Captur & Megane Estate). Таким чином, бренд зміцнив свою позицію на ринку гібридних автомобілів і автомобілів з підзарядкою від мережі, продавши в Європі більше 30 000 одиниць, що становить 25% від усього обсягу замовлень на ці автомобілі.

У першій половині 2021 року модельний ряд E-TECH буде розширено за рахунок гібридів Renault Arkana E-TECH і Captur E-TECH, а також гібрида E-TECH Megane в кузові седан, що підключається.

В Європі

Продажі Групи склали 1 443 917 одиниць, що на 25,8% нижче за торішній результат, в той час як ринок показав зниження на 23,6%.

Бренд Renault незначно збільшив частку ринку до 7,7% (+ 0,1 пп) завдяки оновленню моделей В-сегмента (Clio, Captur і ZOE) і успішному запуску лінійки E-TECH.

Clio – автомобіль, що найбільше продається в своїй категорії в Європі (227 079 од.). Таким чином, бренд Renault збільшив свою частку продажів на роздрібному ринку майже на один пункт.

Продажі бренду Dacia впали на 31,7% до 385 674 автомобілів. Sandero четвертий рік поспіль залишається найбільш продаваним автомобілем на ринку роздрібної торгівлі. З кінця 2020 року доступні дві оновлені легендарні моделі бренду – нові Sandero і Sandero Stepway.

На нові двопаливні бензинові і газові двигуни Dacia, які пропонуються для більшої частини лінійки автомобілів під маркою ECO-G, припадає понад 25% продажів автомобілів в Європі.

За межами Європи продажі Групи знизилися на 16,5%, в основному через падіння продажів в Бразилії на 45% в результаті переорієнтації на прибутковіші канали.

В Росії, другій за величиною країні Групи за обсягом продажів, Група Renault є лідером з часткою ринку 30,1%, що на 1,2 пункти вище, ніж в 2019. Продажі впали на 5,5%, в той час як ринок впав на 9,2%. LADA підтвердила свою позицію лідируючого бренду на російському ринку з часткою 21,5%. LADA Granta і LADA Vesta залишаються двома найбільш продаваними автомобілями в Росії. Напередодні виходу нового Duster в першій половині 2021 року частка ринку бренду Renault зберіглася на рівні 8%.

В Індії продажі Групи впали на 9,4% при падінні ринку на 18,8%. Таким чином, Renault досягла частки ринку в 2,8% (+0,3 пункту) завдяки успіху Triber. У першій половині 2021 року модельний ряд Renault (Kwid, Duster, Triber) доповнить новий позашляховик Kiger.

У Туреччині Група залишається лідером ринку, що швидко відновлюється.

У Південній Кореї бренд Renault Samsung Motors продемонстрував зростання продажів на 14,2% при підйомі ринку на 5,5% завдяки успіху нової моделі XM3, випущеної в березні 2020 року.

Коментарі