Автоцентр на 30 років Перемоги 7/2 - 'РЕНОЛЮЦІЯ' (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT

"РЕНОЛЮЦІЯ" (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT


  • Дата: 14 січня 2021, 13:50

Булонь-Бійянкур, 14 січня, 2021 – Сьогодні, після затвердження радою директорів, генеральний директор групи Renault Лука де Мео представляє "Ренолюцію" (Renaulution) – новий стратегічний план, який спрямований на зміну пріоритетів Групи з обсягів на прибутковість.

Цей стратегічний план складається з 3 етапів, які запускаються паралельно:

  • "Відродження", яке має бути реалізовано до 2023 року, буде зосереджено на відновленні маржі і грошових коштів
  • "Оновлення", що охоплює період до 2025 року, призведе до оновлення і поліпшення продуктової лінійки, що підвищить прибутковість бренду
  • "Революція" (з 2025 року та далі) змінить бізнес-модель в сторону технологій, енергії і мобільності; це зробить групу Renault лідером в ланцюжку створення доданої вартості нової мобільності.
 

План "Ренолюція" відновить конкурентоспроможність групи Renault за рахунок наступних чинників:

  • ще один крок в реалізації плану 2022, підвищення ефективності за рахунок інжинірингу та виробництва, скорочення постійних і зниження змінних витрат у всьому світі
  • використання поточних промислових активів Групи і лідерство в області електромобілів в Європі
  • опора на Альянс, щоб розширити свій вплив за рахунок продуктової лінійки, бізнесу і технологій
  • активне прискорення діяльності в області послуг, пов'язаних з мобільністю, енергією і даними
  • підвищення прибутковості за рахунок 4 диференційованих бізнес-напрямків, заснованих на сильних брендах, клієнтах і ринках.
 

Нова організація запровадить цей план: функції, на чолі яких стоїть інженерне забезпечення, несуть відповідальність за конкурентоспроможність, витрати і час випуску продуктів на ринок. Повноцінні, зрозумілі і диференційовані бренди керують своєю прибутковістю.

Відповідно до нової організації, орієнтованої на прибутковість, компанія більше не буде оцінювати свої результати за часткою ринку і продажам, тепер фокус буде на рентабельності, генеруванні грошових коштів та ефективності інвестицій.

Група ставить перед собою нові фінансові цілі:
  • До 2023 року Група планує досягти більш 3% операційної маржі, близько 3 млрд євро сукупного операційного вільного грошового потоку від автомобільної діяльності (2021-2023 рр.) і знизити інвестиції (НДДКР і капіталовкладення) приблизно до 8% від виручки
  • До 2025 року Група націлена на отримання не менше 5% операційної маржі, близько 6 млрд євро сукупного операційного вільного грошового потоку від автомобільної діятальності² (2021-25 роки) і підвищення ROCE як мінімум на 15 пунктів у порівнянні з 2019 роком.
 

План "Ренолюція" забезпечить стійку прибутковість Групи при дотриманні зобов'язань з нульового викиду CO2 в Європі до 2050 року.

Лука де Мео, генеральний директор групи Renault: "Ренолюція передбачає переведення пріоритетів всієї компанії з обсягів на прибутковість. Це більше, ніж переорієнтація, це глибока трансформація нашої бізнес-моделі. Ми заклали міцний, здоровий фундамент для нашої роботи. Ми оптимізували операції, починаючи з проектування, при необхідності коригуючи обсяги і перерозподіляючи ресурси на перспективні продукти і технології. Покращена ефективність стане запорукою успіху нашої майбутньої продуктової лінійки: технологічною, електрифікованою і конкурентоспроможною. І це буде зміцнювати силу наших брендів, у кожного з яких є свої чітко диференційовані території і кожен з яких відповідає за прибутковість і задоволеність своїх клієнтів. Ми перейдемо від автомобільної компанії, що працює з технологіями, до технологічної компанії, що працює з автомобілями, яка до 2030 року буде отримувати не менше 20% своїх доходів від надання послуг, пов'язаних з даними і енергією. Ми будемо неухильно досягати цього, спираючись на активи нашої компанії, на професіоналізм і відданість наших співробітників. Ренолюція – це внутрішній стратегічний план, який ми будемо реалізовувати так само, як і створювали: колективно".

План "Ренолюція" включає такі основні елементи:

  1. Підвищення ефективності функцій, відповідальних за конкурентоспроможність, витрати, час розробки і час виходу продукту на ринок.
  2. Інженерна та виробнича ефективність, швидкість і продуктивність Альянсу:
  • Раціоналізація платформ з 6 до 3 (80% обсягів Групи доводиться на три платформи Альянсу) і силових агрегатів (з 8 до 4 сімейств)
  • Всі моделі, які будуть запущені на існуючих платформах, з'являться на ринку менш ніж через 3 роки
  • Оптимізація виробничих площ з 4 млн одиниць в 2019 р. до 3,1 млн одиниць в 2025 р. (стандарт Harbour)
  • Перегляд ефективності роботи з постачальниками

 

  1. Управління міжнародною діяльністю Групи в сфері високомаржинального бізнесу: зокрема, в Латинській Америці, Індії та Кореї, при одночасному використанні нашої конкурентоспроможності в Іспанії, Марокко, Румунії, Туреччині та підвищенні рівня взаємодії з Росією
  2. Сувора цінова політика: 
  • Зниження постійних витрат: виконати план на 2022 рік у коротші терміни і продовжити його, щоб до 2023 року досягти 2,5 млрд євро, мета – 3 млрд євро до 2025 року (включно з перекладом фіксованих витрат в змінні)
  • Змінні витрати: оптимізація 600 євро на автомобіль  до 2023 року.
  • Зниження інвестицій (дослідження і розробки, капітальні витрати) приблизно з 10% від виручки до менш 8% до 2025 р.
 

Всі ці зусилля підвищать стійкість Групи і знизять її точку самоокупності на 30% до 2023 року.

Чотири бізнес-одиниці із міцною айдентикою і позиціонуванням. Ця нова модель створить збалансований і більш прибутковий портфель продуктів з 24 запусками до 2025 року – половина з яких в сегментах C/D – і як мінімум 10 електромобілів.

Нові підходи, орієнтовані на прибуток, і масштабний план з виведення нових продуктів сприятимуть поліпшенню політики ціноутворення і продуктової лінійки.

Renault, La nouvelle Vague (нова хвиля)

Бренд буде уособлювати сучасність та інновації в автомобільній промисловості і за її межами, наприклад, в області енергії, технологій і послуг мобільності.

В рамках нової стратегії бренд розширить свою пропозицію в С-сегменті і зміцнить свої позиції в Європі, в той же час зосередивши увагу на прибуткових сегментах і каналах на ключових ринках, таких як Латинська Америка і Росія.

Бренд буде спиратися на потужні активи:

  • Лідер в області електромобілів до 2025 року:
  1. "Електрополюс" потенційно на півночі Франції, найбільші виробничі потужності Групи з виробництва електромобілів в світі
  2. Спільне підприємство з виробництва водню від батареї паливних елементів до автомобіля
  3. "Найзеленіша" продуктова лінійка в Європі
  4. Половина запусків в Європі – це повноцінні електромобілі з вищим внеском в маржу, ніж у автомобілів з ДВЗ (в євро)
  5. Конкурент на гібридному ринку з 35% "гібридним" міксом.
  • Бренд, який поєднує в собі високотехнологічні екосистеми: гравець в області ключових технологій від big data до кібербезпеки разом з Software République.
  • Лідер в сфері економіки замкнутого циклу з електромобілями і послугами, пов'язаними з енергією, завдяки Re-Factory у Флані (Франція).

 

Dacia-LADA

Dacia залишиться Dacia з властивим їй легким характером, а LADA продовжить пропонувати доступні продукти, засновані на перевірених технологіях, орієнтовані на розумних покупців, при цьому пробиваючи "скляну стелю" C-сегмента.

  • Суперефективні бізнес-моделі:
  1. Проектування з урахуванням заданої вартості
  2. Покращена ефективність: від 4 платформ до 1, від 18 типів кузова до 11, збільшуючи середнє виробництво з 0,3 млн одиниць на платформу до 1,1 млн одиниць на платформу.
  •  Оновлена конкурентоспроможна продуктова лінійка і вихід в С-сегмент:
  1. Запуск 7 моделей до 2025, 2 в C-сегменті
  2. Відродження легендарних моделей
  3. Ефективність викидів CO2: використання технологічних активів групи (СНД для обох брендів, E-Tech для Dacia)

Alpine

Alpine об'єднає автомобілі Alpine, Renault Sport Cars і Renault Sport Racing в повноцінне, нове "розумне" підприємство, яке спеціалізується на розробці ексклюзивних і інноваційних спортивних автомобілів.

  • План виробництва 100% електричних продуктів для підтримки розширення бренду за рахунок наступних чинників:
  1. Використання масштабу і можливостей групи Renault і Альянсу з платформами CMF-B і CMF-EV, глобальним виробництвом, сильним підрозділом закупівель, глобальною дистриб'юторською мережею та фінансовими послугами RCI Bank and Services, що забезпечує оптимальну цінову конкурентоспроможність
  2. В основі проекту лежить Формула-1 з новим прагненням до перемог
  3. Розробка електромобілів нового покоління спільно з Lotus
  • Вихід на прибутковість до 2025 року, включаючи віддачу від інвестицій в автоспорт.

 

Mobilize, більше, ніж автомобілі

Новий бізнес-підрозділ націлений на створення нових пулів прибутку за рахунок послуг, пов'язаних з мобільністю, енергією і даними в інтересах користувачів транспортних засобів, який до 2030 року має скласти понад 20% доходів Групи.

Mobilize дозволить групі Renault швидше перейти в новий світ мобільності, пропонуючи рішення і послуги іншим брендам і зовнішнім партнерам.
  • Три основні місії:
  1. Збільшення коефіцієнта використання автомобіля, який зараз становить лише 10%
  2. Підвищення залишкової вартості
  3. Наближення до нульового викиду CO2
  • Унікальна, доступна і корисна пропозиція:
  1. 4 спеціально розроблених автомобіля: два для каршерінга, один для перевезення пасажирів, один для доставки останньої милі
  2. Інноваційні фінансові рішення (підписка, лізинг, оплата по факту)
  3. Передача даних, послуги і програмна платформа
  4. Нові послуги з технічного обслуговування і ремонту (Re-Factory)

Фото 4

Фільм'"РЕНОЛЮЦІЯ" (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT' - фото 1
Фільм'"РЕНОЛЮЦІЯ" (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT' - фото 2
Фільм'"РЕНОЛЮЦІЯ" (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT' - фото 3
Фільм'"РЕНОЛЮЦІЯ" (RENAULUTION): СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ГРУПИ RENAULT' - фото 4
Коментарі