Pixelgrow Meetup "Створення сильної бренд-айдентики"
- Дата: Архів3 червня 2017, 12:00 - 16:00
- Сфера діяльності: маркетинг, реклама, PR
- Де: кафе "Kreative", бульв. Шевченка, 352.
- Деталі: за посиланням
- Ціна
- до початку заходу – 350 грн.
- у день заходу – 400 грн.
У Черкасах пройде 4-годинний воркшоп – старший дизайнер Banda Agency Антон Іванов на реальних прикладах покаже, як вибудувати айдентику для нового або існуючого бренду.
Отримати теорію та прокачати свої навички практичними завданнями буде корисно дизайнерам і підприємцям.
Антон встиг попрацювати в цьому році над фірмовим стилем Євробачення, а серед клієнтів Banda Agency можна знайти Comfy, Puma, MOYO, Велика Кишеня, L'oreal, Borjomi, Моршинська, Сушія, Work.ua, Good Wine, Яндекс, Nemiroff і інших великих гравців на українському ринку.
Айдентика – не просто оригінальний логотип з красивим фоновим візерунком, фірмовим шрифтом і кольором. Це основа, на якій базується взаємодія бренду з людиною.
Воркшоп буде розділений на дві частини:
- Блок теорії: що таке бренд-айдентика, чому це важливо, що потрібно враховувати під час її створення, щоб ваш бренд виглядав актуально.
- Блок практики: на прикладі двох черкаських підприємств створимо кейс, як один з брендів зробити сучаснішим і цікавішим людям.
Прохання зареєструватися.