Навчання - Pixelgrow Meetup 'Створення сильної бренд-айдентики'

Pixelgrow Meetup "Створення сильної бренд-айдентики"


  • Дата: Архів3 червня 2017, 12:00 - 16:00
  • Сфера діяльності: маркетинг, реклама, PR
  • Де: кафе "Kreative", бульв. Шевченка, 352.
  • Деталі: за посиланням
  • Ціна
    • до початку заходу – 350 грн.
    • у день заходу – 400 грн.

У Черкасах пройде 4-годинний воркшоп – старший дизайнер Banda Agency Антон Іванов на реальних прикладах покаже, як вибудувати айдентику для нового або існуючого бренду.

Отримати теорію та прокачати свої навички практичними завданнями буде корисно дизайнерам і підприємцям.

Антон встиг попрацювати в цьому році над фірмовим стилем Євробачення, а серед клієнтів Banda Agency можна знайти Comfy, Puma, MOYO, Велика Кишеня, L'oreal, Borjomi, Моршинська, Сушія, Work.ua, Good Wine, Яндекс, Nemiroff і інших великих гравців на українському ринку.

Айдентика – не просто оригінальний логотип з красивим фоновим візерунком, фірмовим шрифтом і кольором. Це основа, на якій базується взаємодія бренду з людиною.

Воркшоп буде розділений на дві частини:

  • Блок теорії: що таке бренд-айдентика, чому це важливо, що потрібно враховувати під час її створення, щоб ваш бренд виглядав актуально.
  • Блок практики: на прикладі двох черкаських підприємств створимо кейс, як один з брендів зробити сучаснішим і цікавішим людям.

Прохання зареєструватися.

Коментарі