Навчання - Pixelgrow Meetup 'Соцмережі галереї майбутнього'

Pixelgrow Meetup "Соцмережі галереї майбутнього"


  • Дата: Архів12 січня 2017, 19:00 - 21:00
  • Сфера діяльності: арт, інформаційні технології
  • Де: Некафе, бульв. Шевченка 274/1, 2 поверх
  • Деталі: за посиланням
  • Цінабезкоштовно

Ми починаємо 2017 рік третім за рахунком Мітапом, гостем якого буде Євген Якшин.

І цього разу у нас досить незвичайна тема. Багато хто з вас, прочитавши назву на афіші, швидше за все подумали, що ми будемо говорити про просуванні в соціальних мережах, просування для художників і дизайнерів, SMM, ведення профілю... Немає! Нічого цього не буде. Буде про мистецтво.

Буде особистий досвід Євгена, як він від великого формату, масла та галерей перейшов до творчості в соціальних мережах. Які можливості для самовираження відкрило цифрове середовище. І що для сучасного митця найважливіше – ідея, яка б'є по емоціям прямо під дих, або масштабна реалізація, на яку пішов не один місяць. Повірте, у такій тонкій темі немає однозначної відповіді ні у кого. Але це змусить вас задуматися про майбутнє мистецства!

Тож, буде трохи провокаційно (18+), але виразно жваво та емоційно.

Про спікера:
Знаєте, як кажуть, якщо людина талановита, то вона талановита у всьому. Я вважаю, що ця фраза про Євгена.
Він пише картини, бере участь у виставках, робить дуже провокаційні ілюстрації, і проекти, які безумовно викликають емоції.

Євген учасник Гогольфест, Галерея Ukrainian Fashion Week, А4 Кулькова ручка (галерея Карась), і багатьох інших виставок і проектів. Він співпрацює зі Слава Фролова груп.
І крім цього, він грає у декількох музичних проектах KATYA і Гапочка / Gapochka

На зустрічі ми поговоримо про:

  • Художню освіту у Внз та самоосвіту. Як і де краще отримати базу, і як піти далі в сучасне мистецтво.
  • Пошук особистого стилю та важливості самовираження. Як змусити глядача повірити.
  • Вибір найбільш відповідного жанру та техніки для втілення вашої ідеї. Іноді це картина, іноді музика або вірш. А іноді мікс з різних медіа приправлений гострим соусом.
  • Арт-простору або соц мережі? Що ефективніше і які переваги у кожного.
  • Як і де художник може задіяти свою творчість в комерційних проектах.


Обов'язкова реєстрація.

Коментарі