Навчання - Набір на авторський коучинговий сертифікований курс 'Успішне консультування в бізнес-середовищі'

Набір на авторський коучинговий сертифікований курс "Успішне консультування в бізнес-середовищі"


  • Дата: Архів24 січня - 22 березня 2017
  • Тип події: курси
  • Сфера діяльності: бізнес
  • Де: бульв. Шевченка, 444

Коучинговий сертифікований курс для консультантів у бізнесі "Успішне консультування в бізнес-середовищі". Майстерня професійного розвитку від Ірини Кіркіної

  • Директор КА "Персонал" (з 1999 року),
  • Консультант Програми Ділових Послуг ЄБРР (з 2010 року),
  • Член "IMC – Україна" (Асоціації консультантів з управління (з 2012 року),
  • Переможець міжнародного конкурсу Премія імені Габріеля Аль-Салем "За видатні досягнення в консалтингу" в номінації "Кращий консалтинговий проект 2013 року".

Мета курсу: розвиток практичних навичок професійного консультування в бізнесі-середовищі.

Цільова аудиторія: фахівці, діяльність яких передбачає професійне консультування (технічние, юридичне, аграрне, фінансове, HR, IT, нерухомість та ін).

Тривалість курсу: 4 модулі по 3 дні (88 годин) + 1 спеціальний модуль (22 години) для керівників консалтингового бізнесу. Перший модуль відбудеться 23-25 березня 2017 р. Графік наступних зустрічей узгоджується з учасниками групи так, щоб усім було зручно.

Програма курсу

I. Рівень "Спеціаліст – консультант".

Модуль № 1. Базові професійні компетенції консультанта в бізнес-середовищі.

1. Еволюція профільного спеціаліста в консультанта – вимога сучасної економіки.

2. Консультант в бізнесі: професійний образ світу.

3. Ролі та рівні розвитку професіоналізму консультанта.

4. Впізнаваність, ідентифікація і ринкова впізнаваність консультанта.

5. Цінність і ціноутворення консультаційної послуги.

6. Карта базових професійних компетенцій консультанта в бізнесі.

  • Знання свого ринку та його можливостей.
  • Спеціалізація консультанта: визначення своїх функціональних можливостей.
  • Етика професійної поведінки консультанта.
  • Навички активного слухання та уміння задавати правильні питання.
  • Первинна діагностика: визначення проблеми Замовника.
  • Основи управління проектом.

7. Очікування клієнта і обіцянки консультанта.

8. Ризики, якість і відповідальність професійного консультування.

9. Атестація модуля № 1:

Створення особистого портфоліо консультанта.
Комунікаційна сесія з клієнтом.

II. Рівень "Спеціаліст – консультант".

Модуль № 2. Процес і технологія консультування в бізнес-середовищі.

1. Бізнес-процеси консультанта.

2. Аналіз і постановка остаточного діагнозу проблеми Замовника.

3. Фіксація очікуваного результату та його критеріїв.

4. Пошук способів вирішення проблеми клієнта: умови, терміни, ресурси, ризики, очікувані результати.

5. Узгодження програми дій по вирішенню проблеми з Замовником.

6. Розподіл межі відповідальності за результат між консультантом і Замовником.

7. Планування і управління консалтинговим проектом.

  • Функціональні ролі в консалтинговому проекті.
  • Підвищення ефективності та мінімізація ризиків.
  • 8. Завершення консультаційної послуги: складання фінального звіту і постконсалтинговий сервіс.

9. Атестація модуля № 2:

Комунікаційна сесія з клієнтом.
Захист консалтингового проекту з вирішення завдання Замовника.

III. Рівень "Експерт – консультант".

Модуль № 3. Маркетинг і продаж консультаційних послуг.

1. Бізнес-модель консультанта і його послуг.

2. Консультант в бізнесі: позиціонування себе і своїх послуг для цільової аудиторії.

3. Маркетингова політика і брендинг в професійній діяльності консультанта.

4. База клієнтів: пошук "нових" і реверс "старих" Замовників.

5. Інструменти продажів:

  • Конкурентні переваги і УТП консультанта в бізнесі.
  • Реклама послуг професійного консультанта в бізнесі.
  • Презентаційні матеріали та прайс консультанта в бізнесі.
  • Ділове листування та документообіг консультанта в бізнесі: договори, проекти, протоколи, розпорядження, рекомендації, службові записки, звіти, акти.

6. Процес продажу послуг консультанта: від підготовки до зустрічі до підписання контракту.

7. Навички продажів консультанта в бізнесі:

  • Спілкування по телефону: від "холодних дзвінків" до "гарячих продажів".
  • Складання комерційної пропозиції: структура, ціноутворення, дизайн.
  • Навички презентацій: підготовка пропозиції, упаковка змісту, управління увагою.
  • Навики ведення переговорів.
  • Навички ціноутворення.

8. Атестація модуля № 3:

Комунікаційна сесія з клієнтом.
Практика: продаж консультаційних послуг.

IV. Рівень "Професійний консультант".

Модуль № 4. Успішна робота консультанта: професійний розвиток, інструменти і відносини з клієнтами.

1. Професійна чарівність консультанта.

2. Індикатор успіху консультаційних послуг – позитивні зміни, визнані клієнтом.

3. Моніторинг змін у процесі реалізації консультаційних послуг для Замовника.

4. Мережа ефективних комунікацій – запорука успіху консультанта.

5. Управління ризиками в консалтинговому проекті.

  • Політичні ризики.
  • Економічні ризики.
  • Технічні ризики.
  • Людський фактор: комунікаційні та етичні ризики.

6. Нестандартні та конфліктні ситуації із Замовником у роботі консультанта.

7. "Колесо життя" професійної діяльності консультанта.

8. Особисті навички консультанта:

  • лідерський потенціал для себе і для клієнтів,
  • вміння мотивувати і впливати на людей,
  • навички ефективної роботи з інформацією,
  • уміння передавати знання,
  • тайм-менеджмент,
  • конструктивне та позитивне мислення.

9. Професійний розвиток консультанта: вихід за межі своєї компетентності.

10. Атестація модуля № 4:

Комунікаційна сесія.
Практика: кейси підвищеної складності для консультанта.

V. Рівень "Керівник професійних консультантів".

Спеціальний додатковий Модуль № 5. Управління консалтинговим бізнесом.

1. З чого і коли починається управління консалтинговою компанією.

2. Бізнес-модель і базові основи консалтингової фірми.

3. Основні фактори управління консалтинговою фірмою.

  • "Театр одного актора": пастка чи благо?
  • Бізнес-процеси: "Бережи порядок і порядок збереже тебе".
  • Точка опори в управлінні консалтинговим бізнесом (цілі за Д. Майстером)

4. Перелік консалтингових продуктів, прайс і ціноутворення.

5. Маркетингова стратегія консалтингової компанії.

6. Бізнес-план консалтингової компанії.

7. Особливості управління персоналом в консалтинговій компанії.

  • Пошук, відбір і залучення персоналу в консалтинговому бізнесі.
  • Професійний розвиток та мотивація співробітників консалтингової компанії.
  • Система контролю в компанії, яка надає консультаційні послуги.
  • Якість персоналу = якість консалтингового бізнесу.
  • Як працює матриця БКГ в управлінні персоналом в консалтинговому бізнесі.
  • Лідерство в консалтинговому бізнесі – це творчі взаємовідносини з персоналом.

8. Активи консалтингового бізнесу.

9. Стратегія і дорожня карта розвитку консалтингового бізнесу.

10. "Колесо життя" консалтингової компанії.

11. Здоров'я консалтингової компанії: професійне, фінансове, емоційне.

12. Атестація модуля № 5:

Управлінська сесія.
Захист управлінського проекту: "Точки зростання моєї компанії".

Ми будемо раді бачити Вас серед учасників курсу!

Тел.:050-447-55-30, 097-808-61-38, 063-445-23-85 – Ольга.

Коментарі